Atgimė tilto į Kuršių Neriją idėja

VĮ Klaipėdos jūrų uosto direkcija, įvertinusi ateityje didėsiantį laivybos intensyvumą uosto kanale, siūlo statyti tiltą į Kuršių Neriją.
Prognozuojama, kad pradėjus veikti Klaipėdos Smeltės konteinerių paskirstymo centrui ir naujai pastatytiems Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalui bei Suskystintų gamtinių dujų terminalui, laivyba uoste taps intensyvesnė.Algirdas Kamarauskas, VĮ Klaipėdos jūrų uosto direkcija infrastruktūros direktorius, skaičiuoja, kad kasmet į Kuršių Neriją važiuoja apie 600.000 transporto priemonių. Padidėjus laivybos intensyvumui, prie perkėlos ir miesto gatvėse gali nusidriekti eilės.Vien dėl į SkGD terminalą plauksiančių dujinių tankerių laivyba uoste gali būti pristabdyta 2 valandoms du kartus per savaitę.Laivų apsisukimo ratas yra Smiltynės perkėlos keltų navigacijos kelyje, o tai reiškia, kad keltų navigacija bus stabdoma, problemą nurodo p. Kamarauskas.Uosto direkcijos atstovas kol kas abejoja, ar visoms suinteresuotoms pusėms iškart pavyks susitarti dėl tilto statybos. Projektui labiausiai priešinasi gamtosaugininkai, nerimaujantys didėsiančiu transporto srautu į saugomą teritoriją. Tačiau p. Kamarauskas įsitikinęs, kad įvažiavimą į Kuršių Neriją galima riboti didesniais ekologijos mokesčiais.Dabar daug kalbama apie pietinės uosto dalies vystymą. Jeigu tai būtų daroma, reikėtų perkelti aukštos įtampos liniją, kurios viena atrama yra Kiaulės nugaros saloje, tokiu atveju tiltas galėtų atlikti sinergiją, dar vieną argumentą pateikia p. Kamarauskas.Tilto, kurio ilgis siektų 1,3 km, į Kuršių Neriją statyba, preliminariu specialistų vertinimu, galėtų kainuoti apie 200 mln. Lt. Objekto statybą galėtų finansuoti valstybė arba koncesijos sutartį sudarę privatūs investuotojai.Projektas atsipirktų, o kai pasaulyje yra tiek nebrangių pinigų, lėšų gauti nebūtų problema, įsitikinęs p. Kamarauskas.Šiuo metu transporto priemones ir keleivius į Kuršių Neriją kelianti AB Smiltynės perkėla automobilių nebekeltų, jai tektų atsisakyti ir dalies keltų.Bendrovei darbo pakaktų, nes lieka Senoji perkėla, o vasarą žmonės turi patekti į pliažus, įsitikinęs p. Kamarauskas.Uosto direkcija įvertino ir tilto alternatyvas: tunelį po mariomis ir keltų perkėlimą į marias už Kiaulės nugaros salos. Pastarasis variantas netinkamas, nes žiemą šioje dalyje formuojasi ledas, gali iškilti susisiekimo problemų.Uosto direkcijos parengtas tilto pristatymo skaidres galima peržiūrėti prisegtame dokumente.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti