Baltos staltiesės gali išgąsdinti

Kad maitinimo įstaiga dirbtų sėkmingai, reikia apgalvoti net mažiausias smulkmenas. Mat jei siūlai skanaus maisto ir vyno ragauti prie balta staltiese padengto stalo, kai kuriuos klientus toks stilius gali kiek išgąsdinti.
Kurdami verslą, norėjome išsaugoti senąsias tradicijas, nes anksčiau šiame pastate jau veikė vyninė ir garsėjo karštu vynu. Daugeliui klaipėdiečių tai kėlė nostalgiškų prisiminimų. Kai prieš aštuonerius metus įsigijome šį pastatą Žvejų gatvėje, nekeitėme ankstesnės veiklos, pasakoja Kristina Čapienė, Senosios vyninės Klaipėdoje, kurią valdo UAB Karmela, direktorė.
Pakeitė aplinką
Vyninei parinktas klasikinis interjeras.Anksčiau vyninėje buvo kiek paprastesnė aplinka, todėl atėjusieji kiek nustemba pamatę baltomis staltiesėmis padengtus stalus. Būna, žmonės užeina, apsidairo ir pasako, kad grįš kitą kartą, kai bus labiau pasipuošę. Nors visada paaiškiname, kad vyninėje laukiami visi. Pamatę baltas staltieses ir žvakes ant stalų, kai kurie žmonės mano, kad kainos pas mus didesnės. Nors taip nėra, kalba p. Čapienė.Direktorė planuoja imtis pokyčių, sušvelninti klasikinį interjerą ir taip pritraukti daugiau klientų. Pavyzdžiui, paprastomis dienomis galvojama paprasčiau serviruoti stalus ir pan.Vis dėlto žmogus eina ten, kur jaučiasi laisvai, gali atsipalaiduoti. Juk ne kiekvienas jaukiai jaučiasi prie stalo su balta staltiese. Buvo atvejų, kai klientai apliejo staltiesę, puolė atsiprašinėti. Paaiškinome, kad staltiesės juk tam ir skirtos. Arba nenaudoja padėtų medžiaginių servetėlių, o paprašo popierinių. Klientai sako, kad jiems tiesiog nekyla rankos jų naudoti, apie lankytojų reakcijas pasakoja p. Čapienė.Dalis klientų, dirbančių netoliese, užsuka pavalgyti dienos pietų. Kita dalis vakarieniauja.Galime aptarnauti iki 30 žmonių, todėl pas mus nedidelės įmonės rengia šventes. Banketinėje salėje vyksta ir santuokų ceremonijos, vardija verslininkė.
Vilioja nostalgija
Verslininkė džiaugiasi, kad į vyninę kartkartėmis užsuka ir senjorai klaipėdiečiai. Juos čia vilioja ilgesingi jaunystės prisiminimai.Užsuka 80-mečiai, suvalgo patiekalą, išgeria karšto vyno, dalijasi prisiminimais. Be abejo, ne kasdien, galbūt kas tris mėnesius. Beje, vieni sako, kad dabartinė vyninė jiems patinka, tačiau kiti tvirtina, jog seniau, jaunystės laikais, buvo daug laisviau, todėl ir geriau, šypsodamasi kalba p. Čapienė.Pašnekovė pripažįsta verslo rinkodarai skirianti per mažai dėmesio. Iš pradžių galvota, kad geriausia reklama iš lūpų į lūpas, patenkintų klientų rekomendacijos. Dabar, kai Klaipėdoje yra ne viena vyninė, anot p. Čapienės, net ne kartą apsilankiusiam klientui kartkartėmis reikia priminti apie save.Būna, kad sutinku klientus einančius gatve, paklausiu, kaip sekasi, kodėl neužeina. Ne kartą jie prasitarė, jog tiesiog pamiršo vyninę. Taigi peršasi išvada reikia nuolat apie save užsiminti. Po Naujųjų planuojame imtis rinkodaros veiksmų, sako verslininkė.
Pelningesnis šaltasis sezonas
Verslui daro įtaką sezoniškumas, tačiau, pasak p. Čapienės, keičiantis metų laikui, kinta ir klientai.Neturime galimybės vasarą išnešti staliukų į lauką, todėl tuo metu pas mus dažniau švenčiamos vestuvės, gimtadieniai šie renginiai generuoja pajamas. Šaltuoju metų laiku ateina daugiau pavienių klientų, kalba verslininkė.Vyninė svečiams duris atveria penkias dienas per savaitę, o sekmadienį ir pirmadienį nedirba.Esame šeimos verslas, todėl ir personalas nedidelis. Darbuojamės trise: virėja, pagalbinis virtuvės darbuotojas ir aš. Taigi jei nuspręstume dirbti be poilsio dienų, reikėtų dar vienos pamainos, pasakoja p. Čapienė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti