„Bitė Lietuva“ tikina įgyvendinusi visus reikalavimus

Penktadienį surengusi skubią spaudos konferenciją, telekomunikacijų bendrovė Bitė Lietuva pareiškė, kad yra įgyvendusi visus nurodytus specialiųjų tarnybų ir Ryšių reguliavimo tarnybos reikalavimus.
Bendrovė pasipiktino skelbiamais teiginiais, esą telekomunikacijų bendrovės nevykdo įsipareigojimų.Mūsų teikiamos vietos nustatymo paslaugos BPC atitinka visus jų pateiktus reikalavimus. Pagalbos centras vietos nustatymo duomenų skambučiams 112 numeriu be SIM kortelės niekada neprašė ir nekomentavo mūsų ataskaitų, kuriose pažymima, kad tokio sprendimo nėra, - sako Chrisas Robbinsas, bendrovės Bitė Lietuva generalinis direktorius.Pranas Kuisys, Bitė Lietuva generalinio direktoriaus pavaduotojas, teigia, kad kompanija svarsto galimybę kreiptis į teismą dėl kai kurių politikų viešoje erdvėje išsakytų teiginių, mat iki šiol visi kompanijai teikti reikalavimai įdiegti vieną ar kitą funkciją buvo įgyvendinti. Bendrovę labiausiai papiktino teiginiai, esą telekomunikacijų įmonės plauna valstybės lėšas.Per paskutinius penkerius metus esame išgirdę tik klausimus, ar galima būtų blokuoti skambučius į Bendrąjį pagalbos centrą (BPC), ateinančius be SIM kortelės, - sako p. Robbinsas.Telekomunikacijų bendrovė teigia, jog tik vakar ją pasiekė raštas su prašymu teikti mobiliojo įrenginio buvimo vietą tuo atveju, kai įrenginyje nėra SIM kortelės. Iki tol kompanijos buvo tik klausta, ar ji galėtų blokuoti skambučius, keliaujančius į BPC be SIM kortelės. Kompanija iki šiol skambučio vietos nustatymo paslaugą teikė kai kurioms specialiosioms tarnyboms, kurios su Bitė Lietuva buvo patvirtinusios procedūrų teikimo tvarkas.Vakar vakare pirmą kartą gavome iš Ryšių reguliavimo tarnybos reikalavimus teikti lokaciją ir skambučiams be SIM kortelės. Gavę reikalavimus įvertinome, kad maždaug per mėnesį galėsime pateikti savo sprendimą ir teikti buvimo vietą BPC, - teigia p. Kuisys.Europos Sąjungoje (ES) nėra vieningo sprendimo, kaip turėtų būti elgiamasi su skambučiais, ateinančiais į bendruosius pagalbos centrus, iš įrenginių, neturinčių SIM kortelės. Net 9 ES valstybės nusprendusios skambučius iš tokių įrenginių blokuoti apskritai, kadangi didžioji dalis jų - melagingi.VŽ jau rašė, kad bandymai aiškintis, kodėl bendrasis pagalbos centras (BPC) negeba nustatyti asmens buvimo vietos, supriešino du didžiuosius mobiliojo ryšio operatorius su bendruoju pagalbos centru.Klausimai apie BPC veiklos kokybę kilo po siaubingos nelaimės Panevėžio rajone, kai iš pagrobėjų automobilio bagažinės skambinanti mergina nesulaukė pagalbos ir buvo žiauriai nužudyta.VŽ primena, kad kita telekomunikacijų bendrovė Omnitel prieš kelias dienas pareiškė, jog, ištyrusi situaciją, nutarė įdiegti savo sprendimą, kuris užtikrins skambinančiųjų bendrosios pagalbos numeriu 112 buvimo vietos perdavimą BPC, net jei telefone nėra SIM kortelės.Pasak bendrovės, prieš kelerius metus Omnitel siūlė Bendrajam pagalbos centrui diegti bendrą sprendimą, kuris tuo metu buvo optimalus, užtikrinant skambinančiųjų bendrosios pagalbos numeriu 112 vietos perdavimą. Tačiau, dėl poreikio atlikti pakeitimus BPC pusėje, jo buvo atsisakyta.Plačiau: http://vz.lt/article/2013/9/24/omnitel-diegs-savo-sprendima-uztikrinsianti-vietos-perdavima-be-sim-korteles#ixzz2g5lkRzQh
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti