Susisiekimo viceministras: „Ryanair“ ir „Wizz Air“ turi grįžti į Kauną

Publikuota: 2013-09-25
Atnaujinta 2015-06-01 14:58
Nuotrauka: Algimanto Barzdžiaus
 

Pasibaigus Airijos pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ ir Vengrijos „Wizz Air“ sutartims su Tarptautiniu Vilniaus oro uostu (TVOU), šios kompanijos turėtų grįžti į Kauno oro uostą. Taip trečiadienį vykstančiame Kauno verslo tarybos posėdyje teigia Saulius Girdauskas, susisiekimo viceministras.

„Ryanair“ ir „Wizz Air“ turi grįžti į Kauną, pasibaigus jų sutartims su Vilniaus oro uostu, - pažymi p. Girdauskas. - Sutartys su šiomis kompanijomis nėra naudingos Vilniui, o po sujungimo oro uostai segmentuosis – todėl Airijos ir Vengrijos pigių skrydžių kompanijos turėtų atsigręžti į Kauną“.VŽ primena, jog rugsėjo viduryje Seimui pateiktas Vyriausybės parengtas įstatymo projektas, kuriuo leidžiama reorganizuoti valstybės įmones „Kauno aerouostas“ ir Tarptautinis Palangos oro uostas, prijungiant jas prie TVOU. Seimas lapkritį žada priimti įstatymą dėl trijų Lietuvoje veikiančių tarptautinių oro uostų sujungimo į vieną. Sujungimas turėtų būti įgyvendintas kitąmet.Neseniai paskelbta, jog sutartys su iš TVOU skrydžius vykdančiomis „Ryanair“ ir „Wizz Air“ kompanijomis yra nenaudingos oro uostui. Šių kompanijų sutartys su TVOU galios dar trejus metus. TVOU teigia vedanti derybas ir su kitais žemų sąnaudų vežėjais „Easy Jet“, „Vueling“, „Norwegian“, tačiau pažymima, jog šias kompanijas sunku privilioti į Lietuvą, kai čia išskirtines sąlygas yra išsikovojusios „Ryanair“ ir „Wizz Air“.Anot p. Girdausko, susisiekimo viceministro, po sujungimo TVOU turėtų užimti tradicinio oro uosto poziciją, Kaunas specializuotis krovinių ir pigių skrydžių segmente, o Palangos oro uostas veikti kaip regioninis oro uostas, orientuotas į turistų srautus.„Vilniaus oro uostas turi savo galimybes ir ribas, - Verslo tarybos posėdyje Kaune sako p. Girdauskas. – Netolimoje ateityje TVOU pasieks maksimalią keleivių pervežimo ribą, o Vyriausybė nenumačiusi šio oro uosto plėtros, todėl Kauno oro uostui nusimato šviesi ateitis, skrydžiai ir kroviniai turi sugrįžti. Juo labiau, kad Kauno oro uostui yra kur plėstis, be to, netoli jo bus statomas Palemono intermodalinis krovinių terminalas“.Andrius Kupčinskas, Kauno meras, pastebi, kad reorganizavus Kauno ir Palangos oro uostus, šių savivaldybių atstovai sieks veto teisėmis dalyvauti jungtinio oro uosto valdyme. „Savivaldybės planuoja biudžetus, todėl būtų gerai, jei galėtume žinoti, kokie sprendimai bus numatomi“, - pažymi p. Kupčinskas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Vyriausybė neskubės NPD sulyginti su MMA, nes tai kainuotų šimtus milijonų Premium 2

Europos Sąjunga tikisi kitąmet susitarti dėl bendrų visoms šalims minimalaus mėnesio atlyginimo (MMA)...

Verslo aplinka
2021.11.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku