Svarbu pažinti tikslinius klientus

Publikuota: 2013-08-09
Atnaujinta 2015-06-01 14:21
Nuotrauka: Asmeninio archyvo
„Verslo žinios“

Pasikeitusi šeiminė padėtis ir noras auginti vaikus sveikiau gali paskatinti imtis savo verslo. Akvilė Margelienė, beveik prieš trejus metus pradėjusi prekiauti natūralia kosmetika internete, skaičiuoja augančią apyvartą ir planuoja atidaryti stacionarią parduotuvę.

„Kol buvo motinystės atostogos, vis sukosi mintys imtis savo verslo, nes sava veikla turint mažamečių vaikų atrodė labai patraukli. Natūralią kosmetiką visa šeima naudojame jau ilgą laiką, ypač domėjimasis sustiprėjo gimus vaikams. Prieš trejus metus informacijos buvo mažai, todėl auginant vaikus ir kilo idėja patiems prekiauti tokia kosmetika“, – pasakoja p. Margelienė, UAB „Aiteda“, Kaune valdančios el. parduotuvę „Naturela.lt“, savininkė.Parduotuvėje galima įsigyti natūralių produktų, aliejų, molio, sviesto, natūralios rankų darbo kosmetikos.

Pasirinko internetinę prekybą

Pradėjusi vystyti natūralios kosmetikos verslą, p. Akvilė pasirinko prekybą internete, nes auginant vaiką tokia prekybos forma pasirodė tinkamiausia.„Norint atidaryti el. parduotuvę nereikia daug investicijų, nėra apribotų darbo valandų. Veiklą galime vykdyti visoje Lietuvoje ir užsienyje“, – pranašumus vardija p. Margelienė.Kuriant verslą nebuvo apsieita be verslo plano. Jį teko kiek pakoreguoti padalyvavus VšĮ „Versli Lietuva“ rengiamuose seminaruose, konsultacijose ir 2011 m. verslo idėjų konkurse „Verslauk“. Verslo vizija – padidinti ženklo žinomumą, plėsti asortimentą, kaupti patirtį.„Verslą pradėjome iš savų lėšų. Kadangi el. parduotuves nepirkome, tik nuomojamės, tai jos įkūrimui daug investicijų nereikėjo. Metams išsiperkame vardą (30 Lt), nuoma – apie 200 Lt (20 Lt/mėn). Kasmet sumokame apie 240 Lt už el. parduotuvės palaikymą. Prekių aprašymus bei nuotraukas patys įvedame į parduotuvės sistemą“, – vardija pašnekovė.Vos startavus, parduotuvės asortimentą sudarė tik keli produktai, kai kurie buvo gaminami, t. y. užsakomi ir už juos sumokama iš anksto, taigi verslininkams nebuvo būtina visų prekių turėti sandėlyje.„Iš pradžių turėjome maždaug 200–300 Lt vertės produktų, vėliau, ką uždirbdavome, investavome į įmonę, plėtėme asortimentą. Dabar galima įsigyti apie 350 pavadinimų prekių“, – sako p. Margelienė ir priduria, kad dabar įmonėje dirba du darbuotojai ir buhalteris, tiesa, ne visą darbo dieną.

Tiksliniai klientai

Kalbėdama apie rinkodaros sprendimus, p. Akvilė pabrėžia, kad svarbiausia žinoti, į kokią tikslinę klientų grupę taikai. Kitaip galima ir milijoną į balą išmesti, bet norimo rezultato nebus.„Buvome išsispausdinę daug brangių skrajučių ir jas išdalinome netiksliniams klientams, rezultatas buvo nulinis. Mūsų tikslinė auditorija – žmonės, besidomintys natūraliais produktais. Atidžiai stebime ir kontroliuojame reklamos išlaidas. Klientams siunčiame naujienlaiškius, dedame skelbimų, rengiame akcijų, ypač socialiniuose tinkluose, naudojamės internetine reklama“, – informacines sklaidos priemones vardija p. Margelienė.Verslininkė pabrėžia, kad reklamai internete skiriama daug dėmesio, nes būtent per internetinę paieškos sistemą dalis pirkėjų atrandą šią parduotuvę.„Nemažai turime nuolatinių pirkėjų. Nauji klientai mus randa per internetinę paieškos sistemą, internetinei reklamai skiriame daug dėmesio. Skelbiame nuolaidų kodus apsipirkti parduotuvėje, feisbuko profilyje rengiame konkursus, dovanojame produktų, kad klientai išbandytų, atrastų mūsų prekes“, – pasakoja p. Akvilė.Per savaitę el. parduotuvėje apsilanko apie 1.000 unikaliųjų lankytojų, gaunama vidutiniškai apie 30 užsakymų. Metinė įmonės apyvarta siekia 100.000 Lt, pardavimus tikimasi gerokai padidinti.Pasak verslininkės, ateityje ketinama priimti keletą darbuotojų, plėsti prekių asortimentą, atidaryti stacionarią parduotuvę, didinti prekės ženklo žinomumą, eksportuoti daugiau prekių į kitas Europos Sąjungos šalis.„Apie stacionarią parduotuvę galvojame, nes norime paliesti tą klientų grupę, kurie galėtų produktus išsibandyti tiesiogiai, kurie negali arba vengia apsipirkti internetu“, – paaiškina p. Akvilė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Smulkieji išlaukia progos: parduotuvę Vilniaus senamiestyje įkūrė už 2.000 Eur Premium

Nedideli gamintojai, jau pažįstami savo pirkėjui, atsisako brangiai nuomojamų prekybos vietų ir pasikliauna...

Kavinės gamykloje ypatumai: jokio alkoholio, bet garantuoti klientų srautai Premium

Tas pats miestas – skirtingi lankytojų poreikiai: tuo įsitikino UAB „Maisto sistemos“ įkūrėjai, kai prieš...

Požiūris niekada nepasiduoti kainavo nuostolių, bet užaugino iki 9 šalių Premium 1

Vienas baldų prekybos internetu UAB „Baldai1“ verslo modelis devyniose rinkose, kone pusantro šimto...

Mano verslas
2018.06.20
VMI reido „Regitroje“ metu nustatyta 30 nelegalių sutarčių 8

Savaitę laiko trukusių vizitų VĮ „Regitra“ padaliniuose metu, Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI)...

Finansai
2018.06.20
Atidarė restoraną, kuriame nesiginčijama dėl to, kas lėkštėje: lankytojų apstu Premium 2

Maitinimo verslas – sudėtingas, bet įtraukia: tie, kas perpranta jo taisykles, dažniausiai imasi plėtros, nes...

Laikinųjų darbuotojų gamybininkams randa pasiūlę ramybę ir „komandines darbo vietas“ Premium

Jei darbo rinka nebūtų tokia sekli ir darbdaviai patys rastų darbuotojų, vargu ar įdarbinimo agentūroms...

Vadyba
2018.06.19
Kodas, padedantis paslaugų teikėjams surinkti įmokas greičiau ir tiksliau Rėmėjo turinys

Kiekvienam paslaugų teikėjui svarbu kuo efektyviau surinkti klientų įmokas, todėl klientų patogumui siūlomi...

Mano verslas
2018.06.18
Šeimos verslo dalybos: joms ruoštis nesmagu, bet verta Premium

Šeimos verslas turi ne vieną pranašumą, tačiau tol, kol viskas sekasi. Jei tarpusavio santykiai pašlyja,...

Vadyba
2018.06.18
Nuo garažo išaugę iki gamyklos, kalviai smulkių užsakymų vis tiek neatsisako Premium 1

Net kai verslas įsibėgėja, o gamyba ir užsakovai stambėja, nederėtų atsisakyti smulkių pavienių klientų...

Pramonė
2018.06.18
Visi tiekėjai svarbūs, bet vienas gali būti svarbiausias 1

Suformuoti asortimentą ir nuolat jį keisti pagal pirkėjų pageidavimus, nelengva, bet prekybininkai pataria...

Kitokių sėdmaišių autorė Darbo biržoje motyvavo kitus, kol atrado savo verslą Premium

Kai nedidelis šeimos verslas auga lyg savaime, nauji siekiai ir užduotys vis nukeliami į ateitį. Bet...

Fotoreportažai
2018.06.17
Į kaimą vilioja pasitelkę ir kaimynus 2

Tiek ūkininkai, tiek kaimo turizmo sodybų savininkai jau suprato, kad, dirbdami kartu, turės daugiau klientų...

Agroverslas
2018.06.17
Keli paprasti sprendimai, ir įmonės pardavimai išauga Premium 2

Kuo įmonė ilgiau veikia, tuo labiau pasineria į rutiną. Praktika rodo, kad net nedideli pokyčiai gali...

Pramonė
2018.06.16
Nuo hobio iki verslo: kiek užtrunkama dviejose vietose

Dažnai, kai nutariama pabandyti pomėgį ar išpildytą poreikį paversti verslu, dar kurį laiką vien į jį...

Vadyba
2018.06.16
Kaip sukurti darbo skelbimą 1

Šiais laikais, kai darbuotojai turi daugiau galimybių rinktis nei darbdaviai, būtina išryškinti įmonės...

Vadyba
2018.06.16
Į stovyklą priimtų tūkstančius vaikų, bet teorinė parama netenkina Premium 2

Vaikų vasaros stovyklų skaičius, per kelerius metus išaugęs nuo 700 iki 1.100, pernai stabilizavosi, ir...

Pasiteisinę sprendimai: kaip ieškoti tiekėjų užsienyje Premium

Išskirtinis asortimentas pritraukia daugiau pirkėjų, tačiau rasti tiekėjų, kurie norėtų dirbti su smulkiu,...

VMI parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę 2018-iems metams 3

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) kartu su „Sodra“ parengė individualios veiklos mokesčių skaičiuoklę. Ji...

Finansai
2018.06.14
Smulkieji atranda kitų vietų: klientų srautus garantuoja ne tik prekybos centrai Premium

Modernėjantys didmiesčių turgūs tampa startu ne tik verslui, bet ir jo plėtrai. Vis dėlto ne kiekvienas...

Augančio karoliukų verslo ėmėsi, nes viena pirkėja juos nuardydavo nuo drabužių Premium

Kai aplink atsiranda nelygiomis sąlygomis veikiančių konkurentų, nelieka nieko kita kaip kilti į kovą dėl...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau