Tarp reklamų karaliavo „Bitė“ ir „Maxima“

Publikuota: 2013-07-22
Nuotrauka: Organizatorių
„Verslo žinios“

Labiausiai pastebėta reklamos kampanija gegužę ir birželį Lietuvoje – dabar jau atšaukta šmaikščioji „Bitės“ išmaniųjų mokyklos reklama su krepšininkais broliais Lavrinovičiais. Labiausiai patikusios reklamos titulas teko taip pat juokaujančiai prekybos tinklo „Maxima“ reklamai, rodo kas kelis mėnesius atliekamas rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Synopticom Ad Research“ tyrimas.

Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas, teigia, kad, kaip ir anksčiau, šiame sąraše karaliauja mobilaus ryšio operatorių reklamos.„Per šiuos mėnesius „Bitė“ aplenkė paprastai čia lyderiaujančias „Tele2“ reklamas. Tai parodo, kad nauja, ryški, įdomi reklama visada patrauks vartotojų dėmesį ir įveiks lyderį“, – rezultatus komentuoja p. Liaudenskis.Tačiau reklamą su broliais po kilusio nemenko skandalo socialinėje žiniasklaidoje  telekomunikacijų bendrovė keičia.„Manau, bendrovė elgiasi tinkamai, mat nors nedominuojančiai, bet gana reikšmingai žmonių daliai tai nepatiko ir prekių ženklas galėjo tikėtis tam tikro neigiamo efekto. Be to, šis žingsnis atspindi „Bitės“ įvaizdžio politiką, kad jai rūpi kiekvieno kliento nuomonė. Kita vertus, vis dėlto vyraujanti lietuvių reakcija į šią reklamą buvo pozityvi, nes tipinis lietuvis mėgsta krepšinį, tad ir dėl brolių praeities galvos nelabai kvaršina“, – šypsosi p. Liaudenskis. Chrisas Robbinsas, „Bitės“ generalinis direktorius, patvirtina, kad reklamos kampanijos rezultatai buvo apčiuopiami – gerokai išaugo internetą telefone aktyviau pradėjusių naudoti klientų skaičius.„Bitė“ yra sukūrusi keletą labai rezultatyvių reklamų su įžymybėmis, tačiau tai nėra mūsų strategija, ne visada įžymybės pateisina save reklamoje. Kita vertus, šiuo atveju krepšininkai perteikė žinutę, kurią norėjome pasakyti. Vis dėlto naujojoje „Bitės“ išmaniųjų mokyklos reklamoje, kuri pasirodys po kelių savaičių, mes pakviesime atgal į mokyklą, čia bus pagrindinė žinutė, bet joje nematysime žymių veidų“, – sako p. Robbinsas.

Tarp lyderių – ir bankas

Antras iš labiausiai pastebėtų reklamų pastarajame TOP 10 šį kartą – daugiausia iš bankų besireklamuojančio „Swedbank“ reklamų serija, populiarinanti mokėjimo korteles.„Šio banko reklama dar nėra buvusi tokioje aukštoje pozicijoje“, – sako p. Liaudenskis.Tarp labiausiai pastebėtų reklamų daugiausia palankių vartotojų atsiliepimų atiteko prekybos tinklo „Maxima“ klipui, kuriame mergaitė juokauja: „Nusipirkom rankšluostį, nusipirksime ir broliuką.“„Tai sėkmingos reklamos su vaiku pavyzdys, tokios reklamos neretai patraukia vartotojų dėmesį“, – sako p. Liaudenskis.Paskutinėje vietoje abiejuose TOP – „SMS Credit“ reklama.„Vartotojai neigiamai reagavo į „SMS Credit“ reklamos teiginius, esą geriausi dalykai yra tie, kurie populiarūs, kuriuos mėgsta kiti“, – tvirtina p. Liaudenskis.Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vyriausybė neskubės NPD sulyginti su MMA, nes tai kainuotų šimtus milijonų Premium 2

Europos Sąjunga tikisi kitąmet susitarti dėl bendrų visoms šalims minimalaus mėnesio atlyginimo (MMA)...

Verslo aplinka
2021.11.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku