Panemunės aplinkkelį už 85 mln. Lt turėtų statyti „Latvijas tilti“ ir „Kauno keliai“

Publikuota: 2013-06-06
 

Vienos didžiausių Latvijos kelių ir tiltų statybos bendrovių "Latvijas tilti" ir bendrovės "Kauno keliai" konsorciumas turėtų gauti Kelių direkcijos užsakymą už 85 mln. Lt statyti Panemunės aplinkkelį pasienyje su Karaliaučiumi.

Konsorciumas, pasiūlęs 84,779 mln. Lt (su PVM) kainą, antradienį pripažintas konkurso laimėtoju, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale.Antroje vietoje liko didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos grupė „Kauno tiltai" (86,299 mln. Lt), trečioje - viena didžiausių šalyje kelių ir geležinkelių statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ (89,300 mln. Lt).Kelių direkcija atmetė kitų trijų konkurso dalyvių pasiūlymus: Alytaus kelių ir tiltų statybos bendrovės „Alkesta“, kuri siūlė darbus atlikti per brangiai - už 102,4 mln. Lt kainą, taip pat "Šiaulių plento" ir "Hidrostatybos" - jos neatitiko kvalifikacijos reikalavimų.Lietuvos automobilių kelių direkcijos Investicijų skyriaus vedėjas Remigijus Lipkevičius BNS sakė, jog jei nebus gauta pretenzijų, sutartį su laimėtoju ketinama pasirašyti po 15-kos dienų. Jis sakė, jog aplinkkelio statyboms skirta 10 mln. EUR (34,5 mln. Lt) Europos Sąjungos paramos.Lietuva ir Rusija po kelerius metus trukusių diskusijų 2011 metų spalį pasirašė susitarimą dėl naujo tilto per Nemuną ir jo prieigų statybos. Naujasis tiltas, kuris sujungs Panemunę ir Tilžę (Sovetską), padidins pasienio kontrolės punktų pralaidumą tarp Lietuvos ir Kaliningrado srities.Numatoma, kad naujas aplinkkelis leis perskirstyti eismo srautus - juo važiuos automobiliai, o 1907 metais statytas Karalienės Luizos tiltas taps pėsčiųjų tiltu.Tilto per Nemuną projektą sudaro dvi dalys - tiltas ir aplinkkelis per Sovetską - juos statys Rusija, ir senvagės Lietuvos pusėje sutvarkymas, pastatant estakadą ir tiltą, nutiesiant kelią aplink Panemunės miestelį ir įrengiant inžinerinius tinklus - šiuos darbus atliks Lietuva.Numatoma, kad iš Lietuvos pusės 4 kilometrų ilgio ruože bus nutiestas rytinis miesto aplinkkelis nuo muitinės terminalo iki Nemuno, tiltas per Nemuno prataką ir tilto per Nemuną estakados dalis (Rusijos projektuojamo tilto per Nemuną tęsinys), be to, bus įrengti technologiniai keliai, įrengta nauja elektros linija, apšvietimas, ryšių linijos, rekonstruotos melioracijos sistemos.Tyrimų duomenimis, vidutinis metinis paros eismo intensyvumas šiame kelio ruože 2005-2009 metais siekė 1.990 automobilių per parą. Prognozuojama, jog 2031 metais eismo intensyvumas išaugs iki 3.000 automobilių per parą.Naują tiltą per Nemuną planuojama statyti greta dabartinio Karalienės Luizos tilto, kuris priklauso Rusijai. Tiltas yra svarbus infrastruktūros projektas, kadangi jis yra kelio Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas dalis.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau