Santūrus antkainis vietoj išpardavimų

Publikuota: 2013-05-26
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
„Verslo žinios“

Jei parduodi pasaulyje žinomo prekės ženklo produktą, gali tekti laikytis gamintojo rekomenduojamų pelno maržų. Neturint savo parduotuvės, gana sunku įtikinti kitus prekybininkus pardavinėti tavo platinamą produkciją. Tačiau jei įrodai, kad tieki kokybišką ir išskirtinį produktą, netrukus patys prekybininkai ima siūlytis jį priimti į lentynas.

Būtent tokia patirtimi dalijasi Kauno UAB „Weeride Baltic“ įkūrėjai. Kristina Rokaitė ir Olegas Podvorotnikovai verslo ėmėsi prieš 2 metus, kai savo vaikui ieškojo patogios kėdutės, tvirtinamos prie dviračio.„Norėjome važinėdamiesi nuolat palaikyti ryšį su vaiku, o ne kad mažyliui tekų spoksoti į kurio nors nugarą, nes paprastai pardavinėjamos kėdutės yra tvirtinamos dviračio užpakalyje. Mes norėjome, kad ji būtų priekyje. Taip radome „Weeride“ produkciją“, – pasakoja p. Podvorotnikovas, bendrovės direktorius.Pasaulyje žinomi gamintojai ne tik pažadėjo atsiųsti pageidaujamų produktų, bet pasiteiravo, ar lietuviai nenorėtų tapti jų atstovais Baltijos šalyse, nes lig tol šie produktai čia nebuvo platinami.„Mane sužavėjo amerikiečių bendravimo kultūra, sugebėjimas įsiklausyti. Juk mes pirmą sykį su jais bendravome, be to, esame iš nedidelės šalies, tačiau jie iš karto parodė pasitikėjimą. Pasirodo, ši įmonė dažnai atstovais renkasi šeimas, kurios pirmiausia nori įsigyti kokių nors produktų, tačiau netrukus sulaukia pasiūlymo atstovauti gamintojui“, – sako p. Olegas.

Stebino antkainiais

Įmonė prekiauja įvairiais produktais, reikalingais šeimoms, mėgstančioms leisti laisvalaikį kartu: minėtomis dviračių kėdutėmis, prijungiamaisiais dviračiais-tandemais, dviračių priekabomis, šalmais, balansiniais dviratukais. Taip pat siūlo mokomųjų plaukimo ratų, paaukštinamųjų kėdučių, rogių.Veiklos pradžioje prekes verslininkai platino e. parduotuvėje ir per asmeninius pardavimus.„Pirmiausia gaminių siūlėme savo draugams, pažįstamiems. Žiemą su visa šeimyna eidavome pačiužinėti nuo kalnų. Kadangi mūsų rogės neįprasto formos, jos sudomindavo ir kitas ten laisvalaikį leidžiančias šeimas. Pasakodavome apie jas, demonstruodavome, tad dalis smalsuolių jau kitą savaitę pas mus užsukdavo kaip pirkėjai“, – pasakoja p. Rokaitė-Podvorotkinovienė.Patekti į specializuotų parduotuvių lentynas būdavo kur kas sunkiau, nes įmonė turėjo „įsitekti“ į gamintojo rekomenduojamą maržą, o ne vienas prekybininkas, išgirdęs, kokį antkainį jam siūlo, net į kalbas nesileisdavo. Vis dėlto pirmiausia „Weeride Baltic“ platinamais gaminiais ėmė prekiauti parduotuvėlės, kurios priklauso šeimoms, turinčioms mažų vaikų.Įmonė dalyvavo ir parodoje „Vaikų šalis“. Verslininkai tikina, kad jų tikslas ten buvo ne parduoti kuo daugiau produktų, bet pasitikrinti, ar teisinga kryptimi einama.„Tikslą pasiekėme, nes prie mūsų stendo nuolat būriavosi lankytojų, užsukdavo ir prekybininkų. Po parodos kai kurie jų patys pasisiūlė mūsų prekes priimti į parduotuvės lentynas. Tai rodo, kad mūsų strategija yra teisinga“, – džiaugiasi įmonės vadovas.Įmonės produkcijos šiuo metu galima įsigyti Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos parduotuvėse, taip pat internetu.

Pirkėjų padorumo testas

Atsirinkdami produktus verslininkai nepasikliauja vien tuo, ką siūlo gamintojai – jie labiau vadovaujasi vartotojų nuomone, nes tiek už Atlanto, tiek Vakarų Europoje įvairiuose forumuose tėvai pasidalija įspūdžiais apie tai, kaip viena ar kita prekė jiems patiko arba nelabai.„Pristatydami produktą gamintojai dažnai apkabinėja jį medaliais, o tik vartotojas pasakys, ar ši paradinė uniforma yra tikra. Todėl mes renkamės tik tuos produktus, kurie yra nepriekaištingos kokybės. Pavyzdžiui, jei tai balansinis dviratukas, tai jis yra „neįveikiamas“, nes pagamintas iš tokių medžiagų, kurių sulaužyti neįmanoma. Arba dviračio kėdutė yra taip pagaminta, kad vaikui užmigus jo galvelė ne nukąra, o ilsisi ant specialaus atlošo“, – pasakoja p. Rokaitė-Podvorotkinovienė.Netrukus įmonė pristatys vaikiškus akinukus nuo saulės, kainuosiančius apie 90 Lt. Jie, anot verslininkų, ne tik yra nesulaužomi ir 100% saugo akis nuo žalingo saulės poveikio, tačiau pirkiniui bus teikiama 1 metų garantija nuo jų praradimo.„Tai bus savotiškas Lietuvos pirkėjų padorumo testas, nes mes nepatikrinsime, ar tikrai akinukai pamesti, ar tik taip deklaruojama. Tikimės, kad piktnaudžiavimo tokia garantija atvejų nebus, nes žmonės Lietuvoje tampa vis supratingesni, nuoširdesni, priimantys naujoves ir jas vertinantys“, – sako Kauno įmonės vadovas.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Estijos keltų operatorė „Tallink Grupp“, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą „Burger...

Rinkos
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
„Akropolis“ prie Vingio parko gali tapti didžiausiu PC Baltijos šalyse 15

VP grupei priklausanti UAB „Akropolis Group“ Vilniuje, buvusios „Velgos“ teritorijoje, šalia Vingio parko,...

Statyba ir NT
2019.11.12
Vienišių diena ankstina šventinių siuntų antplūdį  Premium

Intensyviausia prekyba pasižymintis prieškalėdinis laikotarpis tendencingai ilgėja – siuntų ir logistikos...

Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
2019.11.12
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
2019.11.12
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Kauno „Megos“ nuomininkų apyvarta ūgtelėjo 12%  Premium

Pirmąjį 2019 m. pusmetį prekybos centro (PC) „Mega“ parduotuvių pardavimai siekė 83 mln. Eur, kai 2018 m. tuo...

Prekyba
2019.11.12
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  2

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau