„Audimas“ numatė stiprinti savo prekių ženklą

Publikuota: 2013-05-21
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
 

Tekstilės gamintojai vienas po kito imasi stiprinti savus prekių ženklus ar net kurti naujus vardus, kurie padėtų įsiveržti į užsienio rinkas. Tokį tikslą numatė ir AB „Audimas“, šiemet planuojanti atnaujinti savo prekių ženklo koncepciją.

„Pagrindinis tikslas – aiškesnė išskirtinė koncepcija, kuri labiau tiktų rinkai ir turėtų daugiau galimybių eksporto rinkose“, – sako Rimvydas Povilaitis, laisvalaikio ir sporto aprangą gaminančios Kauno AB „Audimas“ valdybos pirmininkas.Bendrovė dar šiemet tikisi pristatyti atnaujintą ir sustiprintą visą ženklo koncepciją, įskaitant mažmeninės prekybos tinklą, produktus, pagrindinę ženklo žinutę vartotojui.Šiuo metu „Audimo“ ženklo gaminiai sudaro apie 40% bendrų pajamų, likusi dalis – iš gamybos užsienio prekių ženklams. Bendrovė savo gaminius parduoda Vokietijos, Norvegijos, Švedijos, Didžiosios Britanijos, Šveicarijos, Italijos užsakovams.Nuosavo prekių ženklo „Audimas“ kolekcija prekiaujama 20 mažmenos parduotuvių jungiančiame tinkle, taip pat internetinėje parduotuvėje, kurią „Audimas“ atnaujino šį mėnesį. Dalis nuosavo ženklo gaminių eksportuojama į Lenkiją, Vokietiją, Latviją, Estiją, Suomiją, Rusiją, Baltarusiją, Saudo Arabiją. Tačiau eksportui, pasak vadovo, kol kas skiriama tik iki 10% „Audimo“ pardavimų.„Planuojame stiprinti savo ženklo produkcijos eksportą, kad jis sudarytų kur kas didesnę dalį“, – ilgalaikį tikslą atskleidžia p. Povilaitis.Apie „Audimo“ planus skaitykite šiandien dienraštyje „Verslo žinios“.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau