Įsimintiniausios reklamos 2013 m. vasarį-kovą

Publikuota: 2013-04-16
Nuotrauka: Violetos Bubelytės
„Verslo žinios“

Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės "Synopticom Ad Research" šių metų vasario-kovo pradžioje atliktas tyrimas rodo, jog vartotojams labiausiai patikusi šio laikotarpio reklama buvo "Orbit" kramtomosios gumos su aktoriumi Antonio Banderasu, o labiausiai pastebėta – "Tele2" Pildyk / Panelė eina į "Pupų" atranką.

Mindaugas Liaudenskis, „Synopticom Ad Research“ vadovas, teigia, jog, kaip anksčiau, šiame sąraše karaliauja mobilaus ryšio operatorių reklamos."Jos randa kelią į vartotojo širdį ir yra mėgiamos. Šį kartą gerai buvo įvertinta ir "Orbit" reklama, o pirmuoju smuiku čia griežė teisingai pasirinktas žinomas asmuo", – komentuoja p. Liaudenskis.

Labiausiai pastebėtos reklamos*,

2013 m. vasaris-kovas

Labiausiai patikusios reklamos*,

2013 m. vasaris-kovas


*Internetu buvo apklausta per 300 respondentų nuo 15 iki 55 m. amžiaus Lietuvos miestuose ir miesteliuose. Tokiose reklamos monitoringo apklausose siekiama užfiksuoti apytiksles, ryškiausias (angl. top of mind) tendencijas.Šaltinis: „Synopticom Ad Research“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Darbdavio įvaizdis: šalia gero atlyginimo reikia ir lankstaus grafiko Premium

Darbuotojus labiausiai motyvuoja keliamas atlyginimas, taip pat piniginės premijos. Iš nefinansinių priemonių...

Rinkodara
19:28
EK imasi naujo tyrimo – akiratyje „Google“ veiksmai interneto reklamoje

Europos Komisija (EK) antradienį pradėjo naują tyrimą, siekdama įvertinti, ar technologijų gigantė „Google“...

Rinkodara
14:10
„Not Perfect“ tapo „Swedbank“ reklamos partneriais Baltijos šalyse

Kūrybinių agentūrų tinklas „Not Perfect Vilnius“, „Not Perfect Riga“ ir „Not Perfect Tallinn“ laimėjo...

Rinkodara
10:20
„Linkonos“ sėkmė Kinijoje: pigiau apginti prekės ženklą nei žiūrėti, kaip jį naudoja kinai Premium

Kinija nėra ypatingai svetinga šalis kitų valstybių prekių ženklų savininkams. Ne viena Lietuvos bendrovė...

Rinkodara
2021.06.21
Vilniaus jubiliejui ruošiama kampanija – vėl nori nustebinti visko mačiusį pasaulį

Vilniui, ruošiantis 700 m. jubiliejui, pradedama rengti ilgalaikė komunikacijos koncepcija, apimsianti...

Rinkodara
2021.06.20
„Eneba“: galimybė parduoti nenaudojamas žaidimų konsoles – ne vien tvarumo mada Premium

Elektroninė žaidimų parduotuvė „Eneba“ vartotojams pasiūlė naują paslaugą – parduoti nenaudojamas konsoles ir...

Rinkodara
2021.06.20
Lietuvos farmacininkė „Norameda“ plečiasi į Lenkiją  Premium

Lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“ atidarė savo padalinį ir elektroninę vaistinę Lenkijoje.

Prekyba
2021.06.20
„Kilo Health“ vadovas: pernelyg dažnai siekiame būti geriausi ir super herojai Premium 2

Sparčiai per pastaruosius metus augančio startuolio „Kilo Health“ vadovas apie sėkmės receptą kalba...

Rinkodara
2021.06.20
Autorių teisių direktyva – ne visada reikia būti pirmąja kregžde

Iki šių metų birželio 7-osios Lietuvoje, kaip ir kitose ES valstybėse, turėjo būti įgyvendinta dar 2019-ųjų...

Rinkodara
2021.06.20
„Revolut“ vėl platina vaivorykštės kortelę 26

Pasaulinė finansų platforma „Revolut“, turinti 15 mln. klientų, paskelbė prisidedanti prie visame pasaulyje...

Rinkodara
2021.06.20
„Nord Security“ rinkodaros vadovė: svarbiausia duomenys, o ne „gražu-negražu“ sąvokos

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros...

Rinkodara
2021.06.20
Prekybininkų strategijose – dėmesys maisto gamybos ir tiekimo ekosistemai  Premium

Maisto sauga dar niekada iki šiol nebuvo tokia svarbi prekybos tinklams kaip prasidėjus pandemijai,...

Prekyba
2021.06.18
Autorių teisų direktyva: brangi, klampi ir vis dar derinama Premium

Iki šių metų birželio 7-osios Lietuvoje, kaip ir kitose ES valstybėse, turėjo būti įgyvendinta dar 2019-ųjų...

Rinkodara
2021.06.18
Elektrotechnikos bendrovė „SLO Lithuania“ keičia pavadinimą

Elektrotechnikos prekybos ir sprendimų bendrovė „SLO Lithuania“ keičia pavadinimą ir tampa „Helso“.

Rinkodara
2021.06.17
„Mid Europa“ užbaigė sandorį: įsigijo dvi e. prekybos lyderes – „Pigu“ ir „Hobby Hall Group“ Premium

Privataus kapitalo investuotoja „Mid Europa Partners“, investavusi 100 mln. Eur, baigė bendrovių „Pigu“ ir...

Prekyba
2021.06.17
„Mantinga“ turi naują komunikacijos vadovę

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių įmonės „Mantinga“ komunikacijos vadovės pareigas pradėjo eiti Kristina...

Rinkodara
2021.06.16
„Akropolis Group“ refinansavo dukterinių įmonių paskolas bankuose

Prekybos ir pramogų centrų vystymo ir valdymo įmonė „Akropolis Group“ dalimi euroobligacijų emisijos metu...

Prekyba
2021.06.16
Buvęs „Camelia“ akcininkas imasi NT

Bendrovės „Nemuno vaistinės“, valdančios „Camelia“ vaistines, akcininkais tapo įmonės „Medigate Management“,...

Prekyba
2021.06.16
Tarp prasmingiausių prekių ženklų – ir vaistinės, ir siuntų bendrovės

Pasaulinė pandemija ir pasikeitę prioritetai paveikė šalies vartotojų požiūrį į prasmingus prekių ženklus bei...

Rinkodara
2021.06.16
Į Lietuvą ateinantis „Aldi Nord“ per pandemiją sustiprino pozicijas privačios etiketės segmente  Premium

Vienas didžiausių pasaulyje žemų kainų tinklas „Aldi Nord“ savo strategiją grindžia kokybiškų privačios...

Prekyba
2021.06.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku