Kaip ugdyti gerus darbuotojus

Publikuota: 2013-03-03
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
 

Priversti darbuotoją gerai aptarnauti klientą yra neįmanoma, tačiau tai dar nereiškia, kad neturintys gero aptarnavimo įgūdžių darbuotojai negali jų įgyti. Kiekvieną darbuotoją galima įtraukti į gerą klientų aptarnavimą.

Bet kurios verslo organizacijos tikslas – uždirbti grąžą akcininkui ar investuotojui. Natūralu, kad tai pasiekti galima tik sukuriant didesnę pridėtinę vertę bendrovės klientams, už kurią jie būtų pasirengę mokėti. Tam paprasčiausiai būtina turėti kvalifikuotų ir bendro tikslo siekiančių darbuotojų.

Darbuotojų vertinimas

Priversti darbuotoją gerai aptarnauti klientą yra neįmanoma. Tai turi būti natūrali kiekvieno nuostata, kurią atitinkamu elgesiu kuria ir palaiko visa organizacija. Todėl esame įsitikinę, kad siekis būti geriausiu darbdaviu – ne tiek varžymasis su kitomis organizacijomis, o nesibaigiantis bendrovės vidinės kultūros kūrimo procesas, bendrovės, kur ir esami, ir potencialūs darbuotojai ne tik būtų patenkinti darbo atmosfera, bet ir jaustų, kad organizacija padeda tobulėti asmeniškai, įtraukia į bendrų tikslų įgyvendinimą, skatina imtis atsakomybės, sudaro sąlygas kompetencijai ir profesiniams įgūdžiams ugdyti. Suprantama, labai svarbu ir tai, kad darbuotojai jaustųsi gerbiami, vertinami ir tinkamai atlyginami už savo darbą.To siekiant nepakanka tik deklaracijų, reikia ir konkrečių suderintų veiksmų, sistemos ir išmatuojamų tikslų. Pirmiausia organizacijai reikia aiškiai suprasti esamą būklę – ją įvertinti. Tam atliekami tyrimai, esamų ir potencialių darbuotojų apklausos, leidžiančios nustatyti savo stiprybę ir veiklos kryptis, kurias reikia stiprinti.Kartojant šiuos tyrimus tampa akivaizdu, kaip organizacijai sekasi įgyvendinti šiuos tikslus. Kitas svarbus komponentas – vadovavimas, nes darbas su tiesioginiu vadovu dažnai lemia, kaip darbuotojas jaučiasi organizacijoje.Šalia įvairių veiksmų svarbu supratimas, kad tvari įmonės veikla priklauso nuo vyraujančių vertybių ir kultūros organizacijoje, nes savo darbu patenkinti darbuotojai sukuria didesnę vertę klientams, o kartu ir visai organizacijai, kuri dėl sėkmingų finansinių rezultatų ir toliau gali investuoti į savo darbuotojus.Karjeros portalo „CV.lt“ atliktas tyrimas rodo, kad geidžiamiausio darbdavio pagrindinis pranašumas – palankus darbdavio įvaizdis, padedantis pritraukti daugiau kandidatų, taigi paieškos laikas sutrumpėja, o pasirinkimas padidėja. Vis dėlto pabrėžiama, kad geidžiamo darbdavio įvaizdį suformuoti užtrunka ilgai.Remiantis „CV.lt“ tyrimu paaiškėjo, kad darbdaviai dažniausiai patys stengiasi išsiugdyti gerus darbuotojus. Tokia praktika taikoma todėl, kad kai puikiai pasirodę darbuotojai kyla karjeros laiptais, nereikia ieškoti vidutinės grandies vadovų, o darbuotojai, matydami realias karjeros perspektyvas, nori pasirodyti kuo geriau.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Davose brėžia naujas taisykles verslui: iš esmės keičiasi CEO prioritetai Premium

Geros žinios viso pasaulio darbuotojams – jūs ką tik įgijote „akcininkų“ statusą. Jūsų vadovai pasirašė viešą...

Vadyba
05:45
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
„Delta“ darbuotojų premijoms skyrė 1,6 mlrd. USD

JAV oro linijos „Delta Air Lines“ džiaugiasi įspūdingais pernykščiais finansiniais rezultatais. Kompanija...

Vadyba
2020.01.22
Naujasis Vilniaus universiteto rektorius - prof. Rimvydas Petrauskas

Naujuoju Vilniaus universiteto (VU) rektoriumi išrinktas prof. dr. Rimvydas Petrauskas. Jis pakeis prof. dr.

Vadyba
2020.01.22
„Swedbank“ patirtis: darbdaviui apsimoka skatinti lyčių lygybę Premium 4

Pasaulinės darbo rinkos tendencijos skelbia, kad 2020-aisiais geidžiamiausi specialistai ir vadovai bus...

Vadyba
2020.01.22
Darbdavio įvaizdis be pompastikos – žada tiesiog normalų darbą Premium 1

Laikais, kai įmonės pasiryžusios patenkinti net keisčiausias darbuotojų užgaidas, yra bendrovių, kurios...

Vadyba
2020.01.22
Nurodymus „iš viršaus“ pakeitė partnerystės siekis Verslo tribūna

Praėjusių metų gegužę pradėta Vilniaus savivaldybės administracijos reforma nebuvo tradicinė. Šį kartą čia...

Statyba ir NT
2020.01.21
Skelbiama „Amber Grid“ vadovo atranka

Valstybės valdoma energetikos grupė „Epso-G“ paskelbė naujo dujų perdavimo bendrovės „Amber Grid“ vadovo...

Vadyba
2020.01.21
Paskirtas naujas „Litcargus“ vadovas

Antžeminės orlaivių priežiūros ir keleivių aptarnavimo paslaugas Vilniaus ir Kauno oro uostuose teikiančiai...

Vadyba
2020.01.21
„Facebook“ darbui Londone pasamdys 1.000 specialistų

„Facebook“ plečia komandą Jungtinėje Karalystėje. Šįmet  Londono biure planuojama pasamdyti apie 1.000...

Vadyba
2020.01.21
Traukiasi BBC vadovas T. Hallas

Didžiosios Britanijos visuomeninio transliuotojo BBC generalinis direktorius Tony Hallas pirmadienį...

Vadyba
2020.01.21
Prieš Davosą įspėja: pasaulis kapitalizmo nelaiko sočios ateities garantu 1

Šiuolaikinis kapitalizmas daro daugiau žalos negu kuria naudos. Taip mano 56% pasaulinėje apklausoje „Edelman...

Vadyba
2020.01.20
Vatikano vadovybėje – pirmoji moteris

Pirmą kartą istorijoje į vieną iš postų Vatikano vadovybėje paskirta moteris. Popiežiaus Pranciškaus...

Vadyba
2020.01.20
„Kino pavasario“ vadovybėje – pokyčiai

Keičiasi tarptautinio Vilniaus kino festivalio „Kino pavasaris“ vadovybė. Vykdomojo festivalio direktoriaus...

Vadyba
2020.01.20
„Sodra“ paskelbė 100 daugiausia uždirbančių profesijų atlyginimus Premium 5

Labiausiai 2019 m. padidėjo gydytojų ir tarnautojų atlyginimai, rodo „Sodros“ duomenys. Skaičius reikėtų...

Finansai
2020.01.20
„Procter & Gamble“ vadovo patarimas: inovacijų neieškokite darbo vietoje Premium

Verslui, kuris nori neatsilikti nuo konkurentų, nuolat patariama inovuoti: ieškoti naujų produktų, idėjų,...

Vadyba
2020.01.20
Kokias darbuotojų atrankos klaidas daro įmonės ir kaip jas ištaisyti 4

Per darbo pokalbį su kandidatu įmonė turėtų pagalvoti ir apie tolesnį savo kaip darbdavio įvaizdį. Mat...

Vadyba
2020.01.19
Sukurti kliniką – 3 žingsniai, bet bijant suklysti, atrodė sudėtingiau

Sudėtingas procesas, dalijamas etapais, įgauna struktūrą ir tampa aiškesnis. Panašiai ir verslo pradžia, kur...

Gazelė
2020.01.19
Nesėkmė versle netrukdo atsitiesti

Apklausos rodo, kad daugelis tų, kurie tik svajoja apie verslą, jo nesiima ne tik dėl lėšų ar žinių stygiaus,...

Gazelė
2020.01.19
Kaip atpažinti tikrąją socialinę atsakomybę?

Pastaruoju metu Lietuvą krečia skandalai. Jie apnuogina socialinės atsakomybės stoką, požiūrį į aplinkosaugą...

Verslo aplinka
2020.01.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau