IT bendrovėms „geležies“ pardavimas pelno neduoda

Publikuota: 2013-03-23
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
„Verslo žinios“

48% paslaugų pardavimą padidinusi UAB „Santa Monica Networks“ tiki, kad sėkmę informacinių technologijų (IT) kompanijoms garantuoja ne „geležies“ pardavimas, o IT sprendimai ir paslaugos.

Mindaugas Žiūkas, bendrovės generalinis direktorius, aiškina, kad Lietuvoje sukurta gera IT infrastruktūra, tačiau kartu tai reiškia, kad bendrovėms nereikia kasmet atsinaujinti. Verslininkas tiki, kad prietaisų (vadinamosios geležies) pardavimas didėja kas kelerius metus, o stabiliai išsilaikyti rinkoje bendrovėms gali padėti tik pridėtinę vertę turinčios paslaugos.„Pastaruosius penkerius metus stengiamės į tokias paslaugas ir orientuotis. Prižiūrime ir rūpinamės savo įdiegtais IT ir saugumo sprendimais, teikiame techninę ir garantinę įrenginių priežiūrą, atstovaujame klientų interesams bendraudami su gamintojais, teikiame konsultacijų“, – aiškina p. Žiūkas.Beveik dukart augęs tokių paslaugų pardavimas pernai bendrovės pajamas iš šio segmento išaugino iki 7,2 mln. Lt. UAB „Santa Monica Networks“ norėtų, kad per artimiausius metus pajamos iš šios srities sudarytų ne mažiau kaip 25% bendrovės pajamų portfelio.Ponas Žiūkas atkreipia dėmesį, kad lietuviai nėra linkę patikėti su saugumu susijusių sprendimų priežiūros tretiesiems asmenims, nors išlaikyti savus specialistus gerokai brangiau. Baltijos šalyse ir Suomijoje veikiančios bendrovės vadovo nuomone, brandžiausios šioje srityje – Suomija ir Estija, o latviai ir lietuviai pasitikėjimu netrykšta – mieliausiai visko mokosi patys.

Imsis duomenų centrų

„Santa Monica Networks“ numačiusi plėsti paslaugų krepšelį ir šiemet stengsis klientams pranešti apie naują veiklą, kurios imasi, – duomenų centrų sprendimų pardavimų. Ponas Žiūkas sako, kad konkurencija šioje srityje itin didelė, bet mažėjanti takoskyra tarp informacijos perdavimo tinklų, saugumo sprendimų ir duomenų centrų natūraliai nurodo plėtros kryptį.„Mūsų partneriai taip pat plečiasi į duomenų centrus, ten pat einame ir mes“, – aiškina p. Žiūkas.Ateityje „Santa Monica Networks“ tikisi iš duomenų centrų sprendimų pardavimo gauti 10% pajamų, bet vilčių dėl didelių pajamų iš šios srities dar šiemet bendrovė neturi. 2013-iesiems akcininkų iškeltas tikslas įmonei – pasiekti 2011 m. apyvartą, viršijusią 10 mln. EUR.P. Žiūko nuomone, tikslai realūs ir įgyvendinami, nes šiemet bendrovė laimėjo ir pasirašė keletą didelės vertės sutarčių, susijusių su Europos Sąjungos (ES) remiamais projektais ir saugos sprendimų diegimu tokioms valstybinėms institucijoms, kaip Registrų centras ir Vidaus reikalų ministerija.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau