Vienkartinis klientas sėkmės negarantuoja

Publikuota: 2013-03-10
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
„Verslo žinios“

Nors vis daugiau užsienio kalbų mokyklų siūlo įvairiausių akcijų, kad pritrauktų naujų lankytojų, rinkos senbuviai tvirtina, kad tai nėra išeitis. Jei kursų lankytojas nepramoks kalbos, jis ir pats į tą mokyklą negrįš, ir kitiems nerekomenduos. O būtent nuolatiniai klientai ir rekomendacijos leidžia užsitikrinti stabilumą bei plėtrą.

„Esame rinkos veteranai, nes veikiame jau 20 metų. Per tą laiką kūrėsi daugybė užsienio kalbų mokyklų, nemažai jų neišsilaikė, išnyko iš verslo žemėlapio. Mes ne tik išlikome, bet ir sugebėjome gerokai išplėsti savo veiklą, o šiemet atidarėme filialą ir Londone“, – sako Rytis Jurkėnas, UAB „Kalba.LT“ direktorius.

Londone – lyg namie

Įmonė veiklą pradėjo nuo užsienio kalbų mokymo. Dabar šias paslaugas yra papildžiusios kitos veiklos sritys: bendrovė konsultuoja norinčiuosius studijuoti užsienyje, užsiima vidurinių mokyklų ir mainų programa užsienyje, siūlo korepetitorių paslaugas, rengia tarptautines vasaros kalbų stovyklas ir teikia karjeros konsultacijas.„Per metus pas mus užsienio kalbų mokosi per 8.000 kursų lankytojų, o dėl studijų užsienio aukštosiose mokyklose kasmet konsultuojasi per 4.000 būsimų studentų“, – skaičiais kalba pašnekovas.Tai, kad bendrovė nuolat bendradarbiauja su užsienio aukštosiomis mokyklomis, paskatino pasižvalgyti svetur, kur būtų galima atidaryti filialą. Tam pasirinktas Londonas. Ir ne tik todėl, kad ten didelė emigrantų iš Lietuvos bendruomenė.„Tikrai neketiname orientuotis į ten gyvenančius lietuvius. Londone yra emigrantų iš pačių įvairiausių šalių, taigi erdvės veikti ten daug. Be to, ten turime per 100 partnerių, puikiai išmanome padėtį, taigi jaučiamės lyg antruose namuose“, – teigia p. Jurkėnas.Be šiemet atidaryto filialo Londone, įmonė turi 7 filialus Lietuvoje.

Meškerių nemėto

Nors bendrovė veiklą skaičiuoja jau du dešimtmečius, tačiau ilgametė patirtis vis tiek turi atlaikyti vis didėjančios konkurencijos spaudimą. Ypač dabar, kai daugelis mokyklų lankytojus bando prisivilioti mažindamos kainą: daugelis į savo e. paštą yra ne sykį gavę brukalų, kviečiančių už nedidelę kainą išmokti užsienio kalbos. Įvairių nuolaidų siūlo ir grupinio apsipirkimo interneto svetainės.„Mano nuomone, tai yra meškerių mėtymas, bandant prisivilioti vienkartinį klientą. Nemanau, kad už mažą kainą galima pasiūlyti geros kokybės mokymą. O jei klientas lieka nepatenkintas, jis į tą įmonę tikrai negrįš. Ir kitiems dar papasakos“, – atkreipia dėmesį pašnekovas.Jis teigia, kad jų įmonėje net 70% lankytojų tęsia kalbos kursus pasirinkdami vis aukštesnį lygį, o tai jau byloja apie pasitenkinimą rezultatu. To leidžia pasiekti sukurta metodika, pagal kurią užsienio kalbos gali išmokti kiekvienas.„Mums nereikia, kad lankytojas tik sumokėtų pinigus ir pasėdėtų paskaitose. Jei jis pas mus mokosi, tai ir turi išmokti pasirinktą kalbą. Mūsų užduotis – rasti raktą į kiekvieno gebėjimus. Manau, tai mums pavyksta, per tiek metų buvo tik keletas nemokytinų žmonių“, – šypteli įmonės vadovas.Rezultatas priklauso ir nuo lektorių: įmonėje dirba apie 160 žmonių. Personalas taip pat atsirenkamas pagal nustatytą metodiką, tad jo profesionalumu p. Jurkėnas neabejoja.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau