Vyriausybė pritarė 125 mln. Lt vertės Palangos aplinkkelio projektui

Publikuota: 2013-02-27
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo
 

Vyriausybė trečiadienį galutinai pritarė beveik 125 mln. litų vertės Palangos aplinkkelio statybos projektui. Dvejus metus rengtas projektas pernai rudenį buvo sustabdytas, kadenciją baigiančiai Vyriausybė nutarus nepriimti sprendimo ir perleidus šią teisę naujam ministrų kabinetui.

Tai BNS patvirtino premjero patarėjas susisiekimo klausimais Darius Jarmantavičius. Susisiekimo ministerijos siūlymu ministrų kabinetas patikslino projekto maksimalią vertę - 125,103 mln. Lt (su PVM).Palangos aplinkkelio projektas įstrigo, kai paaiškėjo, jog bendrovių pasiūlymai yra keliomis dešimtimis milijonų litų brangesni, nei tikėtasi."Po Vyriausybės priimto sprendimo Kelių direkcija, įvertindama tą sprendimą ir ekspertų išvadas, kuriomis vadovavosi Vyriausybė, patikslins kainą ir toliau bus vykdomos pirkimo procedūros", - sakė Skirmantas Skrinskas, Kelių direkcijos vadovas .Anot jo, konkurso laimėtojas dar nėra oficialiai paskelbtas.Konkursui pasiūlymus pateikė dvi bendrovės. „Plėtros investicijos“, kurios akcininkės yra didžiausia Baltijos šalyse kelių ir tiltų statybos grupė „Kauno tiltai“ (75,1%) ir bendrovė „Šiaulių plentas“ (24,9%), pasiūlė projektą įgyvendinti už 123,575 mln. Lt (su PVM). Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovė "Fegda" pasiūlė projektą įgyvendinti už 129,672 mln. Lt.Kainą sudaro 2 metus truksiančių aplinkkelio statybų bei jo priežiūros 23 metus vertė.Planuojama, kad privataus kapitalo lėšomis Palangos aplinkkelis bus pastatytas per dvejus metus, o dar 23 metus verslininkai jį prižiūrės savo lėšomis. Valstybė už atliktus darbus ir paslaugas pradės mokėti tik nuo trečių metų ir išmokės atlygį per 23 metus.8,25 kilometro ilgio Palangos aplinkkelis bus magistralinio kelio Klaipėda-Liepoja dalis, jis nuo Palangos nukreips tranzitinį transportą, važiuojantį Liepojos, Klaipėdos ir Šiaulių kryptimis. Tiesiant aplinkkelį, netoli Palangos esanti Vydmantų sankryža bus rekonstruota į skirtingų lygių sankryžą, taip pat bus įrengtos dar dvi vieno lygio sankryžos.Tai būtų pirmasis šalyje transporto infrastruktūros projektas, kuris bus įgyvendinamas viešosios ir privačios partnerystės būdu.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau