Nuolaidų klientai reikalauja patys

Publikuota: 2013-02-27
Nuotrauka: Vladimiro Ivanovo
 

Didžioji klientų dalis renkasi parduotuves ar kavines, kuriose jiems taikomos nuolaidos, o jei užsukęs nuolaidos negautų, apsisuktų ir negrįžtų. Tuo įsitikinę verslininkai tenkina klientų įgeidžius ir jiems sukuria specialias nuolaidų korteles.

„Įprotis visur, kur tik eina ir perka, gauti įvairių nuolaidų žmonėms įaugo į kraują. Jie nuolaidų prašo patys, klausia apie galimybę įsigyti nuolaidų kortelių, jei mūsų darbuotojai dar nebūna spėję jų pasiūlyti“, – sako Zinaida Juškienė, UAB Karališkos kibininės savininkė.Šiandien daugelis pradedančiųjų verslininkų nuolaidų korteles pasigamina vos įsteigę įmones, mat tai laiko pigiausiu ir greičiausiu būdu klientams privilioti ir apie save informaciją skleisti.

Taiko skirtingas nuolaidas

Justinas Kulbis, vienas žūklės reikmenų prekyba besiverčiančios UAB „Kotas“ vadovų, sako, kad verslas šiais laikais be nuolaidų kortelių sunkiai įsivaizduojamas.„Nuolaidas taiko visi ir klientai pirmiausia eina ten, kur gali gauti reikiamą prekę, o antra – kur gali įsigyti pigiau. Manome, kad nuolaidų kortelės pasiteisina, pirkėjai jomis keičiasi, žymiai dažniau grįžta apsipirkti, patys teiraujasi apie galimybes tokių kortelių įsigyti“, – sako p. Kulbis.Pasak jo, apsimoka dalyti ir skirtingo dydžio nuolaidas suteikiančias korteles, mat tai skatina klientus pirkti dar dažniau ir siekti gauti kuo didesnę nuolaidą.„Mūsų parduotuvėse nuolatiniams klientams suteikiamos skirtingo dydžio nuolaidos. Paprasčiausia kortelė suteikia simbolinę 7% nuolaidą, kita – 15% suteikiama nuolatiniams parduotuvių lankytojams, kurie perka už gana dideles sumas. Turint trečią kortelę taikoma 20% nuolaida. Ją išduodame tik tiems žmonėms, kurie vien turėdami kortelę daro mums reklamą, garbę, kad pas mus perka. Tokių kortelių iki šiol esame išdavę nedaug, gal dvidešimt“, – aiškina pašnekovas.Labai didelių nuolaidų taikyti sau gali leisti tik tie verslininkai, kurių prekėms taikomi dideli antkainiai.„Antkainiai žūklės reikmenų versle yra gana dideli, mat tai laikoma prabangos prekėmis. Nemažų nuolaidų pritaikyti galime sau leisti, jei klientas parduotuvėje randa tai, ko negali rasti pas mūsų konkurentus“, – aiškina p. Kulbis.

Bendros nuolaidų kortelės

„Mano nuomone, ne patiems didžiausiems verslams labiau apsimoka kurti ne savo atskiras nuolaidų korteles, o jungtis prie bendrų kortelių, suteikiančių nuolaidų keliose dešimtyse įvairių vietų. Su vienais tokių kortelių kūrėjų mes jau bendradarbiaujame, pas kitus vis dar bandome prisibelsti, mat tai nėra labai paprasta. Tai naudingiau dėl to, kad tokių kortelių turi nepalyginti daugiau žmonių, iš kurių vis tiek  vienas kitas apsilanko būtent dėl galimybės gauti nuolaidą“, – mano Virginija Deveikytė-Jevensaper, UAB „Mažylio ratai“ vadovė.Anot jos, tradicinės nuolaidų kortelės įmonei nelabai pasiteisino.„Turime ir savo atskirą kortelę, tačiau ji nėra tokia naudinga, kaip teikianti daug skirtingų nuolaidų. Esame bandę taikyti dar kitokią taktiką: suteikdami nuolaidų kortelę iš karto duodavome ir tris specialius kvietimus, kuriuos klientas turi įteikti pažįstamiems. Jei šie ateina pas mus apsipirkti, kvietimus dalijęs klientas gauna kuponą apsipirkti už tam tikrą kainą. Tai savotiška tinklinė rinkodara. Deja, nepastebėjome, kad tai būtų pasiteisinę. Galbūt žmonėms apie tokią galimybę trūko informacijos, mat ją skelbėme tik savo interneto svetainėje“, – atskleidžia verslininkė.

Negali atsilikti

Ponia Juškienė sako besistengianti neatsilikti nuo didžiųjų prekybos ir maitinimo tinklų, kurie nuolaidas taiko masiškai.„Nors mes, palyginti su jais, esame labai maži, manome, kad nuolaidų kortelės pasiteisina. Nemanau, kad patyrę prekybininkai taikytų nuolaidų kortelių turėtojams, jei tai neapsimokėtų“, – svarsto pašnekovė.Tiesa, vien nuolaidų taip pat neužtenka. Klientus pirkti jos skatina, tačiau turi tenkinti ir kitos aplinkybės.„Klientai šiandien turi iš ko pasirinkti, tad renkasi ir tai, kas jiems pigiau. Jei jiems tinka aplinka, aptarnavimas ir maistas, telieka apsispręsti dėl kainos. Tokiu atveju padeda nuolaidų kortelės. Apskritai žmonės šiais laikais vengia pirkti, jei negali gauti nuolaidos. Mano pačios piniginėje nemažai įvairių nuolaidų kortelių, tad galiu kitus vertinti ir pagal savo įpročius. Mes suteikiame 10% nuolaidą. Restoranų versle antkainiai nėra patys mažiausi, tad smarkiai nenukenčiame. Manome, kad galiausiai viskas atsiperka, apyvarta auga“, – dėsto verslininkė.Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau