„Rūta“ potencialiems pirkėjams sako „ne“

Publikuota: 2013-02-20
AB
AB "Naujoji rūta" kalėdiniai saldainių rinkiniai. Nuotrauka: Juditos Grigelytės
 

Šiaulių „Rūta“ neneigia sklandančių kalbų, jog apie įmonę sparną rėžia indų investuotojas, tačiau patikina, kad artimiausius keletą dešimtmečių bendrovė nebus parduota.

„Pasiūlymo investuoti iš Indijos verslininkų sulaukėme, bet savininkų nuomonė kategoriška – įmonė bent artimiausius keletą  dešimtmečių nebus parduota“, – teigia Algirdas Gluodas, saldainių gamybos UAB „Rūta“ direktorius.Nors, anot jo, neįmanoma prognozuoti, ar po kelių dešimtmečių verslininkų palikuonys išlaikys tokius sentimentus  „Rūtai“, tačiau šiandien šimtmečio tradicijos nebus pamintos ir  įmonė į kitas rankas kol kas nepereis.Jis neslepia ir to, kad lėšų įmonei atnaujinti labai reikėtų, o šiandien investuojama ne pagal poreikį, o pagal galimybes. Pavyzdžiui, jo teigimu, turimos  gamybinės patalpos prastai pritaikytos  technologiniams procesams ir veiklai labiau tiktų modernus, paprastas vieno aukšto pastatas. Dabar į turimas patalpas tenka nemažai investuoti, bet naudos iš to mažai.Nors dar prieš krizę įmonės savininkams beveik už 1 ha sklypą miesto centre buvo pasiūlyta solidi suma ir fabriką buvo galima iškelti į užmiestį, suveikus sentimentams sandorio buvo atsisakyta, nes sklypas dar senelio, perduodamas iš kartos į kartą.„Svarstėme  ir laikinų investuotojų galimybę, kurie akcijas turėtų tam tikrą laiką, o terminui praėjus – pasitrauktų. Variantų buvo daug, dabar jų mažėja, nes visiems, kas kreipiasi, atsakome „ne“, – pasakoja „Rūtos“ vadovas.Ypač dažnai investuotojai „Rūtos“ duris varstė prieš krizę. Buvo tokių strateginių investuotojų, kurie būtų atėję su prekybos rinkomis. Ypač rimtus pasiūlymus teikė islandai, turėję noro investuoti Europos žemyne.Dalis šių investuotojų domėjosi ir produkcijos platinimu, tačiau įvertinę saldainių kainą, transportavimo terminus ir galimas  sąnaudas šių ketinimų atsisakydavo. Šokoladinė produkcija yra jautri temperatūrai, todėl ją gabenti galima tik tam tikromis sąlygomis.

Populiariausi Vokietijoje

Toliausiai saldainiai, anot p. Gluodo, keliauja į JAV ir jose parduodami su „Rūtos“ ženklu. Kai USD kursas buvo palankesnis gamintojams, į Valstijas buvo išvežamas didesnis kiekis produkcijos.„Šiuo metu daugiausia eksportuojame į Vokietiją – šioje šalyje mūsų saldainius perka tiek etninių grupių atstovai, tiek patys vokiečiai. Tačiau negalėčiau tvirtinti, kad smarkiai būtume į Vakarus išėję su savu prekės ženklu. Daugiau parduodame su svetimais ženklais“, – nurodo p. Gluodas.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau