Lietuva nori statyti didžiausią pasaulyje „Like“ skulptūrą

Publikuota: 2013-02-18
„Verslo žinios“

Ne mažiau nei milijonas Lietuvos draugų socialiniuose tinkluose ir jų paskatinimu Lietuvoje iškilusi didžiausia pasaulyje skulptūra „Like“. Tokį Lietuvos viešinimo planą numatė Valstybinis turizmo departamentas.

Didžiausia pasaulyje „Like“ skulptūra  – pagrindinis būsimos Lietuvos turizmo komunikacijos ir rinkodaros socialiniuose tinkluose kampanijos akcentas. Pagal numatytą planą, realus socialiniame tinkle „Facebook“ naudojamą simbolį „patinka“ vaizduojantis statinys viename iš Lietuvos miestų galėtų iškilti jau kitų metų gegužę. Jį simboliškai, po gramą sukurpti turėtų mygtuką „patinka“ spaudžiantys Lietuvos gerbėjai.Visą, 12 mėn. truksiančią komunikacijos kampaniją, remdamasis anksčiau sukurta rinkodaros socialiniuose tinklalapiuose strategija*, parengė Valstybinis turizmo departamentas (VTD). Šiuo metu paskelbtas viešasis Lietuvos turizmo komunikacijos ir rinkodaros socialiniuose tinkluose įgyvendinimo konkursas, paraiškų laukiama iki kovo 25 d.„Strategiją kūrėme tam, kad išsianalizuotume, kurie socialiniai tinklai, kokia auditorija, užsienio kalbos mums yra  svarbiausios. Kita strategijos dalis buvo idėjų generavimas. Iš visų analizuotų pasiūlymų šis mums pasirodė galintis paskatinti didžiausią susidomėjimą tose grupėse, į kurias orientuojamės“, – apie būsimą „Like“ skulptūrą ir kampaniją pasakoja Lauryna Tarvydienė, VTD Rinkodaros skyriaus vedėja.Projektas savo idėja panašus į skulptoriaus Tado Gutausko sumanytą skulptūrą „Laisvės kelias“, kuriai kiekvieną plytą užsakė projektą remiantys žmonės. Šiuo atveju vienas „Like“ mygtuko paspaudimas taps vienu dedamuoju skulptūros vienetu, pavyzdžiui, gramu cemento, priklausomai nuo to, iš ko bus nuspręsta tokį statinį statyti. Skulptūrą virtualiai kuriantys žmonės gaus ir projekto dalininko sertifikatą.„Tikimės, kad tas konkursas sukels gan didelį ažiotažą ir paskatins kūrėjų ambicijas aktyviai dalyvauti tokiame projekte“, – sako p. Tarvydienė.Numatyta, kad „Like“ skulptūra galėtų iškilti Vilniuje, Kaune, Palangoje arba Druskininkuose. Kur tiksliai – savo balsais nuspręs internautai.* Lietuvos turizmo komunikacijos ir rinkodaros socialiniuose tinklalapiuose strategiją Valstybinio turizmo departamento užsakymu parengė VšĮ „Global Lithuanian Leaders“, UAB „BIG IDEA LT“ ir UAB „Euro RSCG PR“ (nuo 2012 m. rugsėjo „Havas Worldwide“)Visą straipsnį skaitykite šiandien dienraštyje „Verslo žinios“.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau