„Ford“ verslui siūlo daugiau praktiškumo ir gražesnę išvaizdą

Naują Transit Connect pasiūliusi kompanija Ford lengvojo komercinio transporto naudotojus siekia pavergti pagerintomis krovos savybėmis, mažesnėmis eksploatavimo išlaidomis ir malonia išvaizda.
Ford kompanija pastaraisiais metais nemažai investuoja atnaujindama savo komercinio transporto gamą, o jos darbo vaisiai netruko susilaukti tarptautinio pripažinimo. Pernai geriausiu komerciniu automobiliu pasaulyje išrinktas furgonas Transit Custom, o šiemet toks titulas atiteko mažesniajam broliui Transit Connect.
Išmanus talpumas
Susipažinti su savo naujuoju kūriniu Ford pakvietė į Miuncheną, kur vos išvydus Transit Connect (ir keleivinį dvynį Tourneo) tapo akivaizdu, kad nors estetinė išvaizda komercinės paskirties automobiliui nėra pats svarbiausias kriterijus, šį automobilį kabluku vadinti sunkiai ir norisi. Ypač prisiminus jo pirmtaką.Įsitaisius darbo vietoje taip pat pasijauti lyg būtum ne komercinės klasės, o lengvajame automobilyje. Salonas erdvus, o priekinė panelė puikiai pažystama iš kitų nedarinių Ford modelių, pirmiausia Focus. O ir naudojamų medžiagų kokybė toli gražu neprasčiausia, nors kietokas plastikas primena, kad sėdi ne limuzine. Kad esi ne lengvajame automobilyje supranti ir žvilgtelėjęs į galinio vaizdo veidrodėlį bei sėdynę šalia vairuotojo, kurioje turėtų pakakti dviems (siūlomas ne visose versijose). Keliaujant tolėliau komforto kaimynams ne itin daug, tačiau zujant po miestą pavėžėti trečią kolegą galima, o ir dar vieno automobilio važiavimo išlaidos sutaupytos.Tačiau tai nėra didžiausia Ford naujovė salone. Gerokai įdomesnis sprendimas galimybė vežti ilgus krovinius. Priekinė keleivio sėdynė susilanksto, o, pavyzdžiui, vamzdį prakišus pro vairuotoją ir krovininį skiriančioje pertvaroje esančią atveriamą angą, galima saugiai vežti 3 m (prailgintoje Connect versijoje - 3,4 m) ilgio krovinį.Pirkėjai gali rinktis iš trijų skirtingų kėbulo versijų - Van, Double-Cab-in-Van ir Kombi. Krovininio skyriaus talpa nuo 2,9 kūb. metrų trumpoje versijoje iki 3,6 kūb. metrų prailgintoje.Kroviniams išnaudojant erdvę ir priekyje talpa padidėja atitinkamai iki 3,7 ir 4,4 kūb. metrų. Į krovininį skyrių tilps ir europaletė, tiksliau dvi, o prailgintos versijos modelio atstumiamos durys tokios plačios, kad europaletę galima patalpinti ir per jas. Talpinti krovinius pagelbės ne tiks specialūs tvirtinimo taškai, bet ir apšvietimas. Didžiausia keliamoji galia 1 t, o pagal šį rodiklį nenusileidžiama konkurentams klasėje.
Patvarumas ir ekonomiškumas
Tai tai savybės, kurias itin vertina komercinio transporto pirkėjai. Nors naujasis Ford ir primena lengvąjį automobilį, Ford atstovai Miunchene pažymėjo, kad Transit Connect kurtas krovininis, taip, kad būtų pasiektas maksimalus patikimumas.Tad prieš pradedant serijinę gamyba bandant mašinas nuvažiavo 5 mln. kilometrų, apie 0,4 mln. km realiomis darbinėmis lengvojo krovininio automobilio sąlygomis.Ford" skaičiuoja, kad, palyginus su ankstesnės kartos modleiu, sumažės ir automobilio eksploatacijos išlaidos aptarnavimo intervalas pailgėjo nuo 20.000 km iki 30.000 km, arba kas vienerius metus.Nemažą etaupumo efektą (34% mažiau degalų palyginus su pirmtaku) Ford garantuoja dėl gerokai ekonomiškesnių variklių. Į komercinį automobilį Ford montuoja ir pastarojo meto geriausiu varikliu pasaulyje išrinktą 1 l darbinio tūrio EcoBoost benzininį motorą.Tačiau neabejotinai gerokai populiaresni bus dyzeliniai agregatai, kurių bus keletas. Klientams bus siūlomi trys 1,6 l darbinio tūrio varikliai: 75, 95 ir 115 AG.Vokietijoje teko išmėginti automobilį, kurio ratus suka 95 AG variklis. Ir jis labai nenuvylė, ypač žinant, kad Ford bandymams pateikė ne tuščia automobilį, o su krovinių skyriuje pritvirtinta dėžė, kuri nebuvo tuščia, o su kelių šimtų kilogramų balastu. Įsibėgėjimą tai apsunkino, tačiau ir automobilis buvo stabilus. Taikantis į išrankesnis pirkėjus ne pačios pigiausios komplektacijos modelyje, taip pat buvo įvairių smulkmenų, kuriuos ne visos įeis į standartinę komplektaciją.Netikėtai maloniai nustebino galinio vaizdo veidrodėlyje atsiradęs vaizdas už automobilio, nes tai palengvina manevravimą.Active City Stop sistema, apsauganti automobilį nuo susidūrimų važiuojant mažu greičiu kita komerciniame automobilyje įdiegta Ford išmanioji sistema. Jos išmėginti neteko, nors ji ir galėtų tapti maloniu privalumu, apsaugančiu nuo užsižioplinimo.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti