Vidaus konkurencija „General Motors“ nepasiteisino

Publikuota: 2013-12-06
Atnaujinta 2015-06-01 13:38
Nuotrauka: „Bloomberg“
„Verslo žinios“

Antras didžiausias pasaulio automobilių gamintojas „General Motors“ imasi iš esmės pertvarkyti nuostolingą padalinių veiklą Europoje. Koncernas pripažino, kad veiksmingiau bus visą dėmesį Europoje sutelkti į „Opel“ ir jo britišką brolį „Vauxhall“.

JAV automobilių koncernas „General Motors“ paskelbė, kad nuo 2015 m. Europos rinkoje nebebus parduodami jam priklausantys „Chevrolet“ markės automobiliai. Tačiau, kaip pranešė Steve‘as Girsky, „General Motors“ viceprezidentas, amerikietiškų ištakų turinčio ženklo automobiliai toliau bus siūlomi Rusijos pirkėjams. Vadovybė aiškina, kad tokiu žingsniu bandoma nekliudyti koncernui priklausančių „Opel“ ir „Vauxhall“ pardavimams Europoje ir pataisyti prastus „Chevrolet“ padalinio rezultatus.„Tai bus naudinga visiems mūsų ženklams Europoje ir pasaulyje, nes „General Motors“ išloš iš sustiprėjusių „Opel“ ir „Vauxhall“. „Chevrolet“ atitraukimas iš Europos padės mums pagreitinti pažangą regione“, – konferencijoje pasaulio žiniasklaidai sakė p. Girsky. Pasak jo, „Chevrolet“ finansiniai rezultatai Europoje koncernui buvo nepriimtini, o perspektyvos – prastos.Tiesa, kai kurie originalūs – o ne sukryžminti su „Opel“ – „Chevrolet“ automobiliai, tokie kaip „Corvette“, ir toliau bus siūlomi Europos pirkėjams.Daugelį Europoje parduodamų „Chevrolet“ gamina fabrikai Pietų Korėjoje. Pasak „General Motors“, šios gamyklos po reorganizavimo susitelks valdyti sąnaudas ir didinti pelningumą.Automobilių markes perstumdyti „General Motors“ atsieis nuo 700 mln. iki 1 mlrd. USD.

Vangūs pardavimai

Pasak „The Wall Street Journal“, Europoje „Chevrolet“ buvo priskirtas pigių ir mažų automobilių gamintojo vaidmuo: pigieji „Chevrolet“ esą turėjo perimti vairuotojus, kurie nepasirinko kiek brangesnių „Opel / Vauxhall“. Tačiau neseniai „General Motors“ pripažino, kad bandymas vienoje rinkoje pardavinėti panašius abiejų gamintojų automobilius buvo pernelyg komplikuotas.„Chevrolet“ yra didžiausias amerikiečių koncerno valdomas automobilių gamintojas. Tačiau, Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis, Europoje šios markės mašinos tesudaro 1,2% rinkos, „Opel / Vauxhall“ – 6,1%.Kaip rodo ACEA pateikiami duomenys, „Chevrolet“ pardavimai Europoje yra ne tik keliskart mažesni už „Opel / Vauxhall“ – 149.000, palyginti su 702.000 šiais metais, bet ir dar labiau prastėjantys už neblizgančius kolegų iš Vokietijos rezultatus.Straipsnis publikuotas šiandien dienraštyje „Verslo žinios“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Vyriausybė neskubės NPD sulyginti su MMA, nes tai kainuotų šimtus milijonų Premium 2

Europos Sąjunga tikisi kitąmet susitarti dėl bendrų visoms šalims minimalaus mėnesio atlyginimo (MMA)...

Verslo aplinka
2021.11.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku