„Gedimino 9“ į rekonstrukciją investavo beveik 21 mln. Lt

Vilniaus centre esantį prekybos centrą Gedimino 9 įsigijusi investicijų bendrovė East Capital baigė šešis mėnesius trukusią rekonstrukciją, į ją investuota apie 6 mln. EUR (beveik 21 mln. Lt).
"Labai norime pritraukti tą Vilniaus gyventoją, taip pat lankytojus iš kaimyninių miestų ar šalių į Vilniaus centrą, "Gedimino 9" padaryti jaukesnį, mielesnį miesto gyventojui, svečiui", - apie atsinaujinimo tikslus kalba Donata Vaičiukynė, prekybos centro vadovė.Per pusmetį trukusią rekonstrukciją šiame prekybos centre jau pakeistos vidinės pastato konstrukcijos, įrengtos naujos perdangos, panaikinti buvę laiptai. Taip pat suformuota nauja prekybos centro koncepcija bei sukurtas naujas Gedimino 9 prekės ženklas.Šiuo metu prekybos centre klientus jau pasitinka 20 prekybą ir paslaugas teikiančių įmonių.Pagrindinę nuomininkę Švedijos mažmeninės prekybos tinklo Hennes & Mauritz (H&M) parduotuvę, kuri įsikurs per tris prekybos centro aukštus planuojama atidaryti už keleto mėnesių. H&M turės ir atskirą įėjimą į prekybos centrą.Visi kiti nauji nuomininkai parduotuvių duris atidarys tuo pačiu metu, kuomet ir numatomas oficialus prekybos centro atidarymas - kitų metų pavasarį."Esame mažiausias prekybos centras, tad norime turėti visko po truputį, atitikti pirkėjo lūkesčius. Tai ir restoranai, drabužiai, batai, parfumerija, kosmetika. Be abejo, mūsų tikslas taip pat turėti ir naujų vardų, kurie būtų įdomūs ir atitiktų pirkėjų lūkesčius", - sako p. Vaičiukynė.Pasak jos, bendrovė neužsibrėžė tikslo išnuomoti 100% patalpų kuo greičiau, esą jei bus galimybė truputį vėliau pritraukti įdomų, koncepciją ir rinkos lūkesčius atitinkantį prekybininką, jam vietos valdytojai paliks.Po rekonstrukcijos nuomojamas prekybinis centro plotas siekia 11.000 kv.m. Viršutinis ketvirtas aukštas, pasak centro valdytojų, yra mažiau patrauklus tiek pirkėjams, tiek nuomininkams, todėl jį nuspręsta skirti biurams. Čia naujai suprojektuota apie 1.600 kv. m. naujų biuro erdvių.Šiai dienai vis daugiau sulaukiame susidomėjimo mūsų siūlomais biurais. Esame tikri, kad pilnai išnuomojus visas prekybines bei biurų erdves, Gedimino 9 bus įgyvendinta daugelyje Europos sostinių pasiteisinusi koncepcija", sako p. Vaičiukynė.
Svarbi visa gatvė
Kajsa Axelsson, prie prekybos centro atnaujinimo prisidedanti Švedijos bendrovės "Wester + Elsner Arkitekter" architektė, pasakoja, kad atsinaujinant buvo svarbu sukurti patrauklias ir jaukias erdves klientams. Restoranus stengtasi sulieti su bendrovėmis erdvėmis."Iš išorės tai yra klasikinis XIX a. pastatas, tokį jausmą norėjome išlaikyti ir viduje. Todėl prie įėjimo padarėme granito grindis, taip pat lankytojus pasitinka labai didelis šviestuvas. Ir metaliniai turėklai pakeitė stiklinius, kad labiau primintų 100-mečio senumo architektūrą", - sako p. Axelsson.Magnus Lundgren, "TAM Retail" direktorius ir partneris, mažmeninės prekybos plėtros konsultantas, priduria, kad taip pat buvo svarbu pasiūlyti kažką naujo, sukurti gyvenimo būdo centrą, kuriame yra ir mados ar kitų prekių pasiūlos, ir vietų susitikti.Ponas Lungdgren priduria, kad prekybos centro sėkmei svarbus visas Gedimino prospektas. Tikimasi, kad atnaujintas centras išjudins ir kitus prekybininkus, kasmet padės pritraukti daugiau nuomininkų, o šie ilgainiui didins ir prekybos centro lankytojų srautus.Pasak jo, vartotojus išjudintų bendros veikiančių prekybininkų bei kavinių iniciatyvos. Patrauklumą taip pat paskatintų pasaulinio lygio prekių ženklų įkurtuvės, kokybiškų susitikimų vietų pasiūla.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti