Reklamoje reikia ir intrigos, ir nuolaidos

Publikuota: 2013-11-04
„Verslo žinios“

Daugiau kaip 60% lietuvių svarbiausia, kad reklama kalbėtų apie specialų pasiūlymą, rodo du kartus per metus atliekamas žiniasklaidos planavimo bendrovės „Omnicom Media Group“ tyrimas.

Iš tyrimų bendrovės apklaustų respondentų 28% atsakė, kad aktualiausia jiems reklama, kurioje pateikiamas tik išskirtinis pasiūlymas, t. y. akcinė kaina. 36% svarbu ne tik nuolaida, bet kad reklama būtų įdomi ir intriguotų. Taigi, iš viso daugiau kaip 60% apklaustų gyventojų reklamoje pageidauja nuolaidų ar kitokių patrauklių pasiūlymų.Daugiau nei pusei respondentų renkantis maisto prekes yra svarbiausia kainos ir kokybės santykis. 15% respondentų kaina yra ypač svarbi, 10% teigia, kad aukšta gaminio kokybė jiems yra svarbiausia.„Asmenų, kuriems svarbiausia yra kokybė, gretos, palyginti su praėjusiais metais, sumažėjo 2 procentiniais punktais. Tendencija nėra patraukli, tačiau ji atspindi bendrovių reklamos kampanijų akcentą – pardavimų skatinimo akcijos tebekaraliauja rinkoje“, – kalba Ramunė Malinauskienė, „Omnicom Media Group“ (OMD) generalinė direktorė.Reklamuojant tik mažą kainą prarandama galimybė kalbėti apie prekių ženklą su jam priskiriamomis išskirtinėmis savybėmis.„Tuomet dauguma prekių ženklų turi vienintelį skiriamąjį atributą – skirtingą kainą, o taip nei lojalaus vartotojo, nei prekės ženklo ambasadoriaus įgyti negali. Teisinga proporcija komunikuojant ženklo išskirtinumą ir kainos pasiūlymą ir yra esminis klausimas kiekvieno prekės ženklo komunikacijos strategijoje. Žinoma, daug kas priklauso ir nuo produktų kategorijos“, – priduria p. Malinauskienė.

Optimizmo yra

OMD šį rudenį atliktas tyrimas rodo, kad per pastaruosius metus reikšmingai sumažėjo manančiųjų, kad ekonomika šiuo metu yra nuosmukio būsenos, silpna ar judanti nuosmukio link. Tačiau vartotojai išlieka nuosaikūs, jie nemano, kad ekonomika yra stipri. Pernai 21% apklausos dalyvių išsakė nuomonę, kad Lietuvos ekonomika išgyvena nuosmukį.„Šį rudenį taip manančiųjų yra 17%. Tai tik patvirtina, kad vartotojų nuomonė apie ekonominę situaciją yra geresnė, ir nors leidžiančiųjų pinigus laisviau per pastaruosius metus Lietuvoje nedaugėjo, sumažėjo teigiančiųjų, kad jie pradėjo leisti pinigus atsargiau“, – skirtumus nurodo p. Malinauskienė.Prieš metus 34% respondentų teigė, kad jie pinigus leidžia daug atsargiau, šiemet – 26% respondentų.Tyrimo rezultatai rodo, kad trečdalis (34%) apklaustųjų yra linkę savo finansinę padėtį artimiausiu metu vertinti teigiamai, tačiau rodiklis nenuteikia optimistiškai, kadangi, palyginti su praeitų metų rudens tyrimu, tokių respondentų sumažėjo 7%.„Matydami šias nuostatas spėjame, kad prekių ženklų savininkai susidurs su iššūkiais ieškodami naujų pardavimų didinimo būdų. Tai gali atsiliepti ir investicijoms į reklamą – reklamos rinka išlieka trapi“, – konstatuoja p. Malinauskienė.

Kokia reklama aktualiausia vartotojams, 2013 m. spalis, %*

Įdomi, intriguojanti reklama su specialiu pasiūlymu 36Reklama, kurioje pateikiamas specialus pasiūlymas 28Reklama, kurioje parodomos išskirtinės prekės savybės 27Įdomi, intriguojanti reklama be specialaus pasiūlymo 9*Tyrime 2013 m. spalį dalyvavo 1.000 respondentų. Vartotojų tyrimą OMD atlieka nuo 2009 m. du kartus per metus.ŠALTINIS: „Omnicom Media Group“ Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Revolut“ simboliškai atnaujina savo prekės ženklą

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų bendrovė „Revolut“ savo tinklaraštyje paskelbė atnaujinanti...

Rinkodara
20:08
Komunikavimo pamokos krizių akivaizdoje

Koronaviruso pandemija ir žmonėms, ir verslams tapo vienu rimčiausių išbandymų, todėl laiku pateikiama ir...

Rinkodara
15:11
„Paysera“: e. parduotuvių per karantiną atidaryta 30% daugiau

Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė pergalvoti savo verslo modelius, didelė dalis...

Prekyba
14:38
Laikraščių ir žurnalų leidėjai prašo prekybininkų trumpinti atsiskaitymo terminus

Nacionalinius laikraščių ir žurnalų leidėjus vienijanti asociacija „Nacionalinė spauda“ prašo Lietuvoje...

Rinkodara
14:09
Naujas e. prekybos žaidėjas: taikėsi į restoranus, tačiau tapo „Barboros“ konkurentu Premium 3

Įspūdingu tempu dėl karantino stiebiantis e. prekybai, daugėja ir rinkos dalyvių. Šaldytų ir atvėsintų maisto...

Prekyba
05:45
Rinkodaros plano žingsniai: pirmiausia įvertinti esamą padėtį

Kad reikia verslo plano, klausimų nekyla, bet ir rinkodaros planas yra gyvybiškai svarbus. Būtent jis padeda...

Gazelė
2020.03.28
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
Trečdalis dėl karantino pirko internete, lyderiauja „Barbora“ ir „Eurovaistinė“ Premium 2

Prasidėjus karantinui Lietuvoje, 47% lietuvių teigia pirkę internetinėse parduotuvėse. 31% iš jų nurodo, e.

Prekyba
2020.03.28
„eBay“ atideda platformos mokesčių mokėjimus   3

Elektroninės prekybos platforma „eBay“ 30 dienų pavėlins platformos mokesčių mokėjimą ir apsaugos pardavėjų...

Prekyba
2020.03.26
„MV Group“ pristatė 100.000 skirtingų gaminio pakuočių Premium 3

Į rinką šį pavasarį „MV Group“ paleidžia unikalų projektą pakuočių dizaino srityje – pirmą kartą Lietuvoje...

Rinkodara
2020.03.26
Gyventojai bendrą ekonominę padėtį vertina santūriau, viliasi indėlio iš verslo 1

Reprezentatyvus šalies gyventojų tyrimas dėl COVID-19 viruso situacijos rodo, kad be paliovos linksniuojama...

Rinkodara
2020.03.26
Prekybininkų komunikacijos mažiau, bet nuolaidų reklamų – dar apstu Premium 1

Prekybininkams, prekiaujantiems fizinėse parduotuvėse, Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) rekomenduoja...

Rinkodara
2020.03.26
Bus galima atidėti mokesčių už patentus ir prekių ženklus sumokėjimą

Esant ekstremalioms aplinkybėms Teisingumo ministerija siūlo sustabdyti terminus, per kuriuos reikia sumokėti...

Rinkodara
2020.03.25
„Augma“ ir „Auga group“ susikibo dėl prekės ženklo Premium

Šviežių vaisių ir daržovių prekybos bendrovė UAB „Vilniaus Augma“ ginčija AB „Auga group“ registruotą prekės...

Rinkodara
2020.03.25
„Telia“ ir „Bitė“ keičia tinklo pavadinimus per karantiną 7

Vyriausybei svarstant pratęsti karantiną dviems savaitėms, „Telia“ ir „Bitė“ jungiasi prie visame pasaulyje...

Rinkodara
2020.03.25
Vartotojų elgsena: dėl visuomenei opių klausimų išgyvena labiau nei dėl asmeninių finansų Premium

Vartotojų elgsenos tyrimas rodo, kad dabar, siaučiant koronaviruso pandemijai, didesnį susirūpinimą žmonėms...

Rinkodara
2020.03.25
Mažmeninės prekybos sektorius – ant grėsmės slenksčio Premium 2

Skaičiuojama, kad visoje Europoje daugiau nei 40.000 mažmeninės prekybos darbuotojų jau buvo pasakyta, kad...

Prekyba
2020.03.23
TV3 vadovė: labiausiai neramina emociniai, nepamatuoti sprendimai Premium

Tebesitęsiant karantinui, žiniasklaida atsidūrė dviprasmiškoje padėtyje: skaičiuoja žiūrimumo ir skaitomumo...

Rinkodara
2020.03.23
Žmonės nori informaciją gauti iš medikų, lyderystės – iš darbdavių

7 iš 10 žmonių kasdien ieško informacijos apie koronavirusą. 85% teigia norintys mažiau žinių girdėti iš...

Rinkodara
2020.03.23
LiMA valdybos pirmininku perrinktas L. Šiautkulis

Neseniai naujai perrinkta Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdyba pirmojo posėdžio, vykusio nuotoliniu...

Rinkodara
2020.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau