2013-10-08 03:01

Mokys skaitmeninės rinkodaros gudrybių

Tadas Vyšniauskas, interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centro UAB "Digital Academy" direktorius.
Tadas Vyšniauskas, interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centro UAB "Digital Academy" direktorius.
Septyni sertifikuoti „Google“ treneriai įkūrė interneto rinkodaros mokymų ir sertifikavimo centrą „Digital Academy“. Naujoji bendrovė pasirengusi suprantamai pristatyti žinias apie „Google“ produktų ir paslaugų galimybes, kitus skaitmeninės rinkodaros įrankius.

Tadas Vyšniauskas, „Digital Academy“ vadovas, skaičiuoja, kad per pirmąsias veiklos savaites „Google Adwords“, „Google Analitics“, pakartotinės rinkodaros (angl. re-marketing) seminaruose apsilankė per 100 žmonių.

„Startas daug žadantis, o idėja įkurti tokį mokymų centrą sklandė jau gerą pusmetį. Ir anksčiau kaip konsultantai dalyvaudavome seminaruose, mokymuose, bet jie labiau buvo skirti reklamos ar žiniasklaidos planavimo agentūrų darbuotojams“, – kalba Domas Vyšniauskas, vienas iš „Digital Academy“ iniciatorių.

Jis priduria, kad viena šio centro atsiradimo priežasčių – praktinių žinių bei mokymų apie skaitmeninę rinkodarą trūkumas. Skaitmeninė rinkodara yra specifinė, greitai besikeičianti sritis, ir vidutinis lietuvis pagal technologijų vartojimą nesiskiria nuo vakariečių, tačiau verslas progresuoja ne taip greitai ir ne visada panaudojamos visos galimybės internete.

„Ne kiekvienas verslas turi išmaniajam įrenginiui skirtą puslapį, o tarptautinė statistika rodo, kad trečdalis „Google“ paieškų atkeliauja iš mobiliųjų įrenginių, telefonų, planšečių. Pirkdami įvairių prekių, vartotojai pasitikrina nuo 7 iki 18 skirtingų šaltinių. Informacijos vis daugiau ieškoma internete, tad svarbu tinkamai atsirinkti, kam siūlyti, kaip geriau pateikti informaciją, kad vartotojus priartintume prie pirkimo“, – teigia p. Vyšniauskas.

Žino, bet nori daugiau

„Žinių apie skaitmeninės rinkodaros subtilybes verslininkai turi, tačiau kartu ieško naujų galimybių, nes ši sritis labai dinamiška. Ne vienas verslininkas, dalyvavęs mokymuose, teigia, kad pats tuo ateityje neužsiims, tačiau aiškiau supranta, ko jam iš tiesų reikia ir kokių paslaugų reikėtų užsisakyti iš tuo užsiimančių agentūrų“, – teigia p. Vyšniauskas.

Martynas Gedminas, vartotojų ir pirkėjų elgsenos „Roicon | Analytics“ vadovas, pritaria, kad tokio pobūdžio baziniai sertifikavimo mokymai pakels rinkos suvokimo ir poreikių lygį.

„Skaitmeninėje erdvėje viskas keičiasi ne metais ar mėnesiais, o savaitėmis, todėl ne priemonės, o imlūs žmonės ir žinios lemia sėkmę. Vien „Google“ rinkodaros įrankiai papildomi keliais atnaujinimais per mėnesį. Vartotojai kur kas sparčiau ginkluojasi naujomis technologijomis, keičia įprastus elgsenos modelius“, – kalba p. Gedminas.

52795
130817
52791