„Audimas“ veržiasi į užsienį

Publikuota: 2013-10-08
Atnaujinta 2015-06-01 13:46
Nuotrauka: Juditos Grigelytės
 

Prekės ženklą atnaujinanti AB „Audimas“ po kelerių metų pertraukos grįžta į Latviją, veiklos žadama imtis ir kitose kaimyninėse šalyse.

Tokius bendrovės planus pristatydamas naują įmonės veiklos koncepciją, atnaujintą prekės ženklą ir atidarydamas naują parduotuvę Vilniuje dėstė Rimvydas Povilaitis, bendrovės valdybos pirmininkas. Šiemet ir ateinančiais metais į 4 naujų parduotuvių atidarymą ir dar 4 atnaujinimą įmonė žada investuoti apie 4 mln. Lt. Dalis naujų „Audimo“ parduotuvių duris atvers Lietuvoje, kita dalis – kaimyninėse valstybėse.Ponas Povilaitis pamini, kad parduotuves atidaryti bendrovė planuoja Latvijoje ir Estijoje. Kitų metų rudenį duris atvers parduotuvė Baltarusijoje, tačiau dar svarstoma, ar į šią rinką bendrovė bandys žengti pati, ar per franšizės partnerį. Kelių, kaip įeiti į Lenkijos rinką, taip pat ieškoma.Šiose šalyse jau imtasi eksperimentinio „Audimo“ produkcijos pardavimo ir stebima kaimynų reakcija į lietuviškus gaminius.

Dėmesys laisvalaikiui

Anksčiau daugiau dėmesio skyrusi sporto aprangai ir akcentavusi judėjimo laisvę, su nauja koncepcija bendrovė labiau orientuojasi į keliones ir aktyvesnį miesto žmogaus laisvalaikį gamtoje. Naujos parduotuvės taip pat atspindi šią kryptį, jos įrengtos taip, kad simbolizuotų namus su vaizdu į gamtą.„Atsinaujinimas buvo susijęs su ėjimu į užsienio rinkas, nesinorėjo atidaryti naujų parduotuvių diegiant senas koncepcijas, – sako p. Povilaitis. – Prekės aplinka ir prekės ženklas vienas kitą turi papildyti.“Latvija taps pirmąja iš kaimynių, kurioje bus atidaryta naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvė. Ji turėtų būti atidaryta jau lapkritį. Į Latviją koją „Audimas“ kelia nebe pirmą kartą, bendrovė pasitraukė iš kaimyninės šalies rinkos prieš pat prasidedant sunkmečiui.„Rinkoje buvo juntami ekonomikos lėtėjimo ženklai, ryškėjo pirmieji krizės signalai. Be to, tuo metu latvių prekybos centrai dar pakėlė mums nuomos kainą. Įvertinus tai ir akivaizdų rinkos stojimą, prastą tuometinę Latvijos ekonominę padėtį, neliko nieko kito kaip pasitraukti“, – priežastis vardija p. Povilaitis.

Apie antrą plėtros etapą į Skandinavijos šalis skaitykite šiandien "Verslo žiniose".

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau