Muziejui sprendimas tiko, dabar išmėgins jį reklamai

Publikuota: 2013-10-06
Atnaujinta 2015-06-01 13:59
Nuotrauka: bendrovės logotipas
„Verslo žinios“

Interaktyvių žaidimų kūrėja UAB „SneakyBox“ nusitaikė į žmogaus judesių daviklio pritaikymą ne tik žaidimams ar muziejų ekspozicijoms, kurios jau veikia, bet ir reklamai. Mokslininkų komanda kuria ir kitąmet į rinką planuoja paleisti į praeivio judesius reaguojantį reklamos stendą, kuris, tiki kūrėjai, labiau trauktų dėmesį į reklamuojamą produktą ar paslaugą.

Po UAB „SneakyBox“ vardu susibūrę Kauno technologijos universiteto mokslininkai kuria įvairius interaktyvius žaidimus, tačiau, plėsdami asortimentą, jie pritaikė „Microsoft Kinect“ judesių daviklį ir sukūrė interaktyvią ekspoziciją Druskininkų „Girios aido“ muziejui. Interaktyviame stende pristatomi miško gyvūnai. Lankytojai gali spėti gyvūno pavadinimą pagal skleidžiamus garsus, gauti informacijos apie jį.Mažuosius muziejaus lankytojus, einančius koja kojon su technologijomis, tokie stendai esą ypač traukia. Bendrovė  taip pat sukūrė stendą, kuriame Kinijoje buvo pristatyta Lietuvos dizaino darbų paroda. Stende, valdomame „Kinect“ įrenginiu, buvo eksponuojami įvairūs darbai vienu metu, todėl dalyviams nereikėjo vežtis skirtingų stendų – viskas tilpo į vieną įrenginį. Stende buvo matyti 3D darbų modeliai, informacija apie autorius. Tai du pagrindiniai mokslininkų komercijai pritaikyti projektai. Tokių stendų kaina prasideda nuo 10.000–15.000 Lt. Didžiąją dalį kainos sudaro technika, kitą dalį – programavimo darbai ir kūryba.

Reklama, kuri kviečia

„Toliau dirbame su muziejais, dalyvaujame viešųjų pirkimų konkursuose. Matome, kad ne tik muziejai, bet ir universitetai, įvairios kitos institucijos norėtų atsinaujinti, pristatymus pagyvinti interaktyvumu, jei galima taip sakyti – bendravimu su eksponatais“, – perspektyvą verslui mato Liudas Ubarevičius, UAB „SneakyBox“ direktorius. Reaguodama į rinkos poreikį neatsiejamai bendrauti su klientais, bendrovė ėmėsi naujo produkto – kuria interaktyvų reklamos stendą. Pasak p. Ubarevičiaus, interaktyvus reklamos stendas fiksuos praeivio judesius ir į juos reaguos.„Statinis plakatas nereaguoja, o mūsų reklama galėtų reaguoti: pašaukti, pakviesti, kartu su žmogumi eiti ar žmogus reklamos ekrane turėtų savo avatarą (nebūtinai realias savybes atspindintį vaizdą, judantį objektą – VŽ). Tai būtų brangesnis variantas nei statiškas plakatas, bet pritrauktų daugiau vartotojų dėmesio, labiau juos patrauktų“, – pritaikymą reklamos versle mato p. Ubarevičius. Jo nuomone, tai turėtų būti aktualu įmonėms, skelbiančioms prekių ir paslaugų akcijas. Be to, tokia reklama galėtų fiksuoti unikalių praeivių skaičių – tokia statistika neabejotinai praverstų verslui, siekiančiam išsiaiškinti reklamos sklaidą.„Nemanome, kad klientai turėtų pirkti tuos ekranus, galėtume juos nuomoti, tarkime, per tam tikras akcijas. Galvojame apie lankstų modelį“, – svarsto p. Ubarevičius.Kiek toks reklamos stendas ar jo nuoma galėtų kainuoti, kol kas sunku pasakyti, kol projektas nėra baigtas ir dar tobulinamas. Kaina priklausytų ir nuo stendo dydžio, tačiau stendas turi būti arti žmogaus – judesių fiksatorius turi būti žmogaus lygio ir prie jo reikėtų prieiti pakankamai arti. Bendrovė projektą rinkai planuoja pasiūlyti kitų metų vasarą.„Greičiausiai užsakymų savaime neatsiras, mums reikės produktą siūlyti, kadangi analogų dar nėra, nors panašią technologiją Lietuvoje jau kuria ir kitos įmonės“, – sako p. Ubarevičius.Straipsnis publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Porsche“ elektrifikacija: sportiška plėtra už 6 mlrd. Eur Premium 2

Ledus elektromobilių rinkoje pralaužęs Elonas Muskas ir jo įkurta „Tesla Motors“ sulaukia daugybės nepalankių...

Transportas
2018.05.26
Mėnesio sandoris: 52 mlrd. Eur vertinamas „Shire“ įsigijimas 

Praėjus kiek daugiau nei mėnesiui nuo pirmųjų viešumoje pasirodžiusių spekuliacijų apie ketinimus susijungti,...

Rinkos
2018.05.26
Prancūzijos prezidentas technologijų lyderiams: nemokamų pietų nebūna

Emmanuelis Macronas, charizmatiškasis Prancūzijos prezidentas, pasikvietė didžiųjų pasaulio technologijų...

Technologijos
2018.05.26
„Blue Bridge Baltic“ nuostolį lėmė augę atlyginimai, mažesnės įmonių investicijos į IT

Informacijos technologijų įmonių grupę valdanti bendrovė „Blue Bridge Baltic“ pernai dirbo nuostolingai. Anot...

Technologijos
2018.05.25
„Telia“ siekia įsigyti „Bonnier“ televizijos padalinį

Švedijos telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ nori nupirkti...

Technologijos
2018.05.25
„Infobalt“ vėl kyla į kovą dėl saugaus valstybinio duomenų perdavimo tinklo 11

Informacinių ir ryšių technologijų įmonių asociacija „Infobalt“ ketvirtadienį kreipėsi į Konkurencijos...

Technologijos
2018.05.25
BDAR išvakarėse 49% verslų Lietuvoje nėra susipažinę su reglamentu 2

Nors Europos Sąjungos (ES) Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) (angl. General Data Protection...

Technologijos
2018.05.24
Bitkoino kaina galimai buvo manipuliuota 8

JAV teisėsaugos institucijos tirs galimą manipuliavimą populiariausios pasaulyje kriptovaliutos – bitkoino –...

Rinkos
2018.05.24
BDAR efektas: smulkios ir vidutinės JAV įmonės traukiasi iš Europos Premium 1

Rytoj pradedamas taikyti ES bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR). Jam paklusti turės ir Europoje...

Technologijos
2018.05.24
„Stora Enso“ sukūrė pakaitalą plastikui iš medienos

Suomių ir švedų kompanija „Stora Enso“ sukūrė produktą iš medienos, kuriuo galima pakeisti plastiką.

Pramonė
2018.05.24
„Cisco“ įspėja, kad Ukrainoje gresia dar viena didelė kibernetinė ataka 3

JAV tinklo įrangos gamintoja „Cisco Systems“ užfiksavo, kad 54 pasaulio šalyse nežinoma, bet labai rafinuota...

Technologijos
2018.05.23
Pareščiaus „Baltic Fund“ ICO – JAV institucijų akiratyje 9

IT specialisto Mariaus Pareščiaus vadovaujamas startuolis „Baltic Fund“, kviečiantis investuoti į Baltijos...

Rinkos
2018.05.23
„Viasat“ registruoja visą eilę naujų prekės ženklų 1

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje registruoja net 19 naujų prekės...

Rinkodara
2018.05.23
„Deloitte“: bankai Lietuvoje atsilieka nuo skaitmeninių lyderių Premium

Konsultacijų bendrovės „Deloitte“ atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo 238 bankai ir 10 finansinių technologijų...

Technologijos
2018.05.23
Kaip pasitikėti, kai nepasitiki arba blockchain

Civilizacijos pamatas, drąsiai galima sakyti, yra pasitikėjimas. Net ir tuomet, kai vis dėlto kaip nors tenka...

Išmani Lietuva
2018.05.23
„Asseco Lietuva“: apie diversifikaciją, įsigijimus ir „Sintagmą“ Premium

Viena daugiausia viešųjų informacinių technologijų (IT) pirkimų konkursų laiminti UAB „Asseco Lietuva“...

Technologijos
2018.05.23
Trukdžius inovacijoms sukuriame patys 3

Esu rizikos kapitalo investuotojas, verslininkas ir mentorius, inovacijų patarėjas, vystantis šią kultūrą...

Technologijos
2018.05.22
Zuckerbergas išsisuko, bet laukia klausimai raštu

Socialinio tinklo „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas išvengė dalies Europos Parlamento (EP) lyderių...

Technologijos
2018.05.22
Sumažėjus pardavimams JAV, „Ekspla“ skaičiavo mažesnes pajamas

Lietuvos lazerių gamintoja „Ekspla“ praėjusiais metais gavo 18,602 mln. Eur konsoliduotų pajamų – 27,6%...

Technologijos
2018.05.22
„Tele2“ rinkodaros vadovas: apie partnerystes ir ilgalaikį komunikacijos braižą Premium 2

Rinkodara – ne taktinė, bet strateginė įmonės funkcija. Rinkodaros vadovas turi būti atsakingas ne vien už...

Rinkodara
2018.05.22

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau