Saldi Šarapovos sėkmė ne tik teniso aikštelėje

Publikuota: 2013-01-13
Atnaujinta 2015-06-01 18:19
 

Viena pasaulio tenisininkių Marija Šarapova įkišo savo smilių į pelningą verslą, rašo „Bloomberg“.

Išleidusi 500 tūkst. JAV dolerių savo saldainių prekės ženklui „Sugarpova“, 25-erių teniso žvaigždė iš Rusijos gali padvigubinti savo pajamas vien per pirmuosius metus. Penktadienį ji savo saldainius pristatė Australijoje,  prieš pat prasidedant pirmajam didžiajam teniso renginiui šiais metais.Pirmieji „Sugarpova“ guminukai pasirodė rugpjūtį JAV. Pasak  M. Šarapovos agento Maxo Eisenbudo, per pirmus tris mėnesius parduota 250 tūkst. pakelių. Jis taip pat prognozuoja, kad pardavimai sieks vieną milijoną pakelių per metus, kai prekyba prasidės Jungtinėje Karalystėje, Australijoje, Japonijoje, Kanadoje, Rusijoje, Indijoje ir Kinijoje. Nuo vieno pakelio 1,1 dolerio gaunanti p .Šarapova sakosi esanti nustebinta tokia sėkme.„Mūsų marketingo ir reklamos biudžetas nėra didelis, - kalbėjo keturis kartus Didžiojo kirčio turnyro nugalėtoja. – Todėl gan neįtikėtina, kad mes tiek pasiekėme.“Ponas Eisenbudas, kuris 60% savo laiko skiria „Sugarpova“ veiklai ir yra šio prekės ženklo vadovas, įsitikinęs, kad pardavimus skatina „Marijos žvaigždės galia“.„Kiekvieną savaitę, visur, kur ji pasirodo, žmonės kalba apie ją. Taip pat daug pasitarnauja socialinė medija, t.y. beveik 9 mln. fanų „Facebook“ jėga“, - sakė jis.

Surado laisvą nišą

Ponas Eisenbudas pasakojo, kad ištyrę rinką, jiedu su M. Šarapova pastebėjo, jog nėra jokio lengvai atpažįstamo prekės ženklo guminukų rinkoje. Pora susikoncentravo į aukšto lygio produkciją, kuri gaminama Ispanijoje. Margaspalvis pakelis parduodamas už 5,99 dolerio arba maždaug šešis kartus brangiau nei rinkos lyderės iš Bonos (Vokietija) „Haribo GmbH“.„Ji surado labai įdomia nišą, nes dabar ji neturi konkurentų, - aiškino rinkos tyrimų vadovė Marcia Mogelonsky iš kompanijos „Mintel Food & Drink“ – Tai yra konditerijos industrijos dalis, kuri neturi aukščiausios kokybės segmento.“Vis dėlto p. Mogelonsky pažymi, kad M.Šarapova gali susidurti su sunkumais, nes klientai vis konservatyviau žiūri į savo išlaidas ir prekės ženklo svarbą.„Žmonės gali pirkti šiuos saldumynus, nes tai naujas prekės ženklas, bet vis tiek jų kaina yra per didelė daugeliui“, - sakė p. Mogelonsky.

Šarapovos fenomenas

M.Šarapova tapo pasauline įžymybe ir geriausiai apmokama moterimi atlete, kai būdama 17-kos 2004 m. laimėjo Vimbldono teniso turnyrą. 2006 m. ji laimėjo JAV atvirojo teniso čempionatą ir 2008 m. Australijos atvirąjį teniso čempionatą, bet trauma devyniems mėnesiams ją eliminavo iš varžybų.Praėjusiais metais laimėjusi Prancūzijos atvirąjį teniso čempionatą, M.Šarapova tapo dešimtąja moterimi, kuri susirinko visų keturių didžiausių teniso čempionatų laurus. Pasak žurnalo „Forbes“, jos kasmetinės pajamos iš pergalių ir reklamos (pvz.: „Nike Inc.“, „Samsung Electronics Co.“ ir „Tiffany & Co“) siekia beveik 28 mln. USD.„Ji patraukli ir laisvai bendraujanti. Šie du dalykai jai padeda. O ir „Sugarpova“ yra mielas vardas. Net tuos, kurie nesidomi tenisu, gali suintriguoti vardas, įpakavimas ir skonis“, - teigė p. Mogelonsky, kurios teigimu guminukų rinka JAV, Azijoje ir Vakarų Europoje vertinama 28 mlrd. USD.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Aš pati esu smaližė“

Bet pagrindinė „Sugarpova“ ženklo problema – tvarumas.„Jei saldainiai yra geri ir ji sugebės išlaikyti tokį tempą, tuomet viskas bus gerai“, - kalbėjo p. Mogelonsky.M.Šarapova iki šiol bendradarbiavo dizaino srityje su „Nike“, „Cole Haan“ ir „Tag Heuer“, bet  dabartinis guminukų verslas yra vien tik jos projektas.Pati tenisininkė pasakojo, kad labai nerimavo prieš pirmą kartą pristatant savo produkciją.„Prisimenu, dieną prieš tai mąsčiau: galbūt, tai nelabai gera mintis, galbūt, mes turėtume pradėti nuo mažesnių apimčių“, - pasakojo ji.Saldainių skyrių „FAO Schwarz“ žaislų parduotuvėse steigėjas ir vienas „Dylan‘s Candy Bar“ įkūrėjų Jeffas Rubinas, kuris konsultuoja ir „Sugarpovą“, teigia, kad tenisas „labai labai susijęs“ su naujuoju guminukų prekės ženklu.„Jos atsidavimą šiam verslui geriausiai iliustruoja tai, kad mažiau nei po 24 valandų po pergalės Prancūzijos atvirajame teniso čempionate, ji ieškojo geriausio guminukų skonio vienoje Europos gamykloje“, - pasakojo p. Rubinas„Aš tikrai norėjau padaryti kažką pati“, - kalbėjo p. Šarapova, kuri teigia išmokusi labai daug dalyvaudama kitų kompanijų produkcijos įvedimo į rinką ir reklamų kampanijose.„Aš pati esu smaližė“, - prisipažino teniso žvaigždė.„Sugarpova“ gali išvystyti ir kitus produktus, kai M.Šarapova pasitrauks iš didžiojo teniso.„Mes dar tik žengiame pirmuosius žingsnius, bet aš taip pat norėčiau dalyvauti mados ir kosmetikos sektoriuose, kurie irgi yra mano aistra“, - teigė ji.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Vyriausybė neskubės NPD sulyginti su MMA, nes tai kainuotų šimtus milijonų Premium 2

Europos Sąjunga tikisi kitąmet susitarti dėl bendrų visoms šalims minimalaus mėnesio atlyginimo (MMA)...

Verslo aplinka
2021.11.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku