"Lukoil" bėga nuo bankų mokesčių

Publikuota: 2012-08-01
„Verslo žinios“

Degalinių tinklą valdanti UAB „Lukoil Baltija" sostinėje atidarė degalinę, kurioje atsiskaityti galima tik grynaisiais ir įmonėms išduotomis kuro kortelėmis. Nuolaidų bei banko mokėjimo kortelės nebus aptarnaujamos, o klientai bus viliojami 15 ct/l pigesniais degalais.

Bendrovė šiandien paskelbė, kad tai pirmoji Lietuvoje „Cash & Drive“ (liet. „Mokėk grynaisiais ir važiuok“) sistemos principu veikianti degalinė.„Idėja Lietuvos rinkai pristatyti tokio tipo degalinę kilo atsižvelgiant į klientų poreikius, o šiandieninėje rinkoje pagrindinis poreikis yra mažesnė kaina, todėl, sutaupę banko bei nuolaidų kortelių transakcijų mokesčius, galime pasiūlyti mažesnes kaina“, - sako Romas Turlinskas, „Lukoil Baltija" generalinio direktoriaus pavaduotojas.Anot jo, tikimasi, kad naujovę klientai įvertins palankiai ir ateityje galės pasiūlyti platesnį tokių degalinių tinklą.

Žingsnis stagnuojančioje rinkoje

Ponas Turlinskas sako, kad toks žingsnis yra kartu ir būdas vilioti klientus stagnuojančioje rinkoje.Pirmoji degalinė atidaryta šalia sostinės autobusų stoties, ne per toliausia veikia UAB  „Neste Lietuva“ (NL)  automatinė degalinė.Gintaras Macijauskas, NL generalinis direktorius, mano, kad toks konkurentų sprendimas didesne dalimi yra rinkodaros priemonė, nors sutiktų su kitų rinkos dalyvių komentarais, kad Lietuvoje egzistuoja bankams sumokamų aptarnavimo mokesčių problema.„Bankų komisiniai, jei palygini su kitomis šalimis, pirmiausia Latvija ir Estija, yra dideli“, - sako p. Macijauskas.Tačiau jis vertina, kad atsiskaitymas degalinėje tik grynaisiais – žingsnis atgal.„Labai sunkiai priimtumėme tokį sprendimą, kad staiga atsisakytume bankų kortelių aptarnavimo“, - sako p. Macijauskas.Jei konkurentai daro kažkokius rinkodaros žingsnius, tai ir kiti rinkos dalyviai imasi priemonių, pažymi NL vadovas.„Klientui svarbiausia galutinė vertė. Ateitis parodys kokia galutinė nauda. Gal „Neste“ degalinėje, kur degalų kaina mažesnė nei „Lukoil“, kartu su nuolaidų kortele vertė klientui bus netgi didesnė. Ir mes darysime viską, kad ji būtų didesnė. Bet tai yra normali konkurencija“, - sako p. Macijauskas.

Dvi kainos

Anot p. Turlinsko, tai, kad suteikiama 15 ct/l nereiškia, kad maždaug tiek ir tenka atiduoti finansinėms institucijoms už atsiskaitymą kortele, nes į šią nuolaidą įskaičiuojama ir su įvairiomis kortelėmis suteikiamos nuolaidos.Ponas Turlinskas teigia, kad tokioje deglinėje pirkdami degalus klientai mokės pigiau nei pasinaudodami nuolaidų kortelėmis, su kuriomis paprastai degalai kainuoja 6-10 ct/l mažiau, ir tik akcijų metu nuolaida pasiekia 11-12 ct/l.„Banko transakcijos mokestis – tai mūsų mokamas mokestis, todėl mes jį geriau atiduodame klientui, o ne bankui.“, - sako p. Turlinskas.Anot jo, pavyzdžiui JAV yra degalinių, kuriose būna dvi kainos: viena atsiskaitant grynaisiais, kita – banko kortele."Lenkijoje taip pat daromos panašios akcijos, mes padarėme dar kitaip“, - sako p. Turlinskas.Ir neatmeta galimybės, kad taip pat gali imti skatinti klientus atsiskaityti grynaisiais siūlydami akcijas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 1

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
2020.08.10
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
2020.08.10
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą Premium

Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę...

Rinkodara
2020.08.06
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
2020.08.05
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium 2

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
2020.08.05
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
2020.08.05
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 22

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
2020.08.04
„Via Jurmala Outlet Village“ startuoja sklandžiai, „kiek tai įmanoma naujomis aplinkybėmis“  Premium

Rugpjūčio 14 d. atidaromame išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“, įsikūrusiame tarp Rygos ir...

Prekyba
2020.08.03
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 5

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
E. prekybos šuolis apnuogino seną spragą – pelningumą Premium

COVID-19 sukėlė e. prekybos antplūdį, tačiau kartu apnuogino ir esminę spragą – vis dar pernelyg dideles...

Prekyba
2020.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus