Mylimiausi prekių ženklai Baltijos šalyse

Mylimiausių prekių ženklų reitinge visose Baltijos šalyse pirmą vietą užėmė tas pats ženklas - paieškos sistemos internete "Google" ženklas, rodo tyrimų bendrovės GfK tyrimas, atliktas reklamos agentūrų DDB užsakymu.
"Google" Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje mylimiausiu prekių ženklu įvardino atitinkamai 68%, 52%, 57% apklaustųjų.Toliau penketuke Lietuvoje rikiuojasi pokalbių programos "Skype" prekių ženklas (mylimiausiu įvardino 53% apklaustųjų), Suomijos telefonų gamintoja "Nokia" (48%), Švedijos bankas "Swedbank" (44%) ir prekybos centrai "Maxima" (43%).Latvijos penketuką sudaro minėtasis "Google" (52%), el. pašto paslauga "Inbox" (46%), "Swedbank" (39%), "Nokia" (38%) ir "Skype" (35%).Estijos gyventojai labiausiai myli prekių ženklus "Google" (57%), saldumynų gamintojo "Kalev" (42%), maisto produktų gamintojo "Felix" (39%), lojalumo kortelės "Partnerkaart" (38%), banko "Swedbank" ir socialinio tinklo "Facebook" (pastarieji du prekių ženklai surinko po tiek pat procentų - 36%).Į Latvijos mylimiausių prekių ženklų TOP 100 pateko du lietuviški ženklai - "Maxima" (9-10 vieta) ir "Bitė" (30-34 vieta). Į estų pateko vienas lietuviškas - "Maxima" (58-64 vieta). Lietuvoje "Bitė" į mylimiausiųjų ženklų šimtuką nepateko.Tyrimų bendrovė GfK, reklamos agentūrų tinklo DDB užsakymu, Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje apklausė po 1.000 žmonių, kad išsiaiškintų 340 prekių ženklų mylimumą visuomenėje, kokias asociacijos jie žmonėms kelia. Tyrimas atliktas pagal "DDB Worldwide" metodologiją.***
"Verslo žinios" pateikia šimtą mylimiausių ženklų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje:
LIETUVA
1. "Google", 68% iš 1.000 apklaustų Lietuvos gyventojų pasakė, kad šis ženklas yra jų mylimiausias prekių ženklas;
2. "Skype", 53%;
3. "Nokia", 48%;
4. "Swedbank", 44%;
5. "Maxima", 43%;
6. "Facebook", 42%;
7. TV3, 42%;
8-9 "Karūna", "Vytautas", 35%;
10-11 "Akropolis", "Delfi", 33%;
12-13 "YouTube", "Eurovaistinė", 32%;
14-16 "Raffaello", LNK, "Švyturys", 31%;
17-18 "Mylimiausia", "Senukai", 30%;
19-20 "Fairy", "Tele2", 29%;
21. "Camelia", 28%;
22. "Samsung", 27%;
23-25 "Pildyk", "Orbit" "Vilniaus majonezas", 26%;
26-31 "Canon", "Dadu", "Iki", "Bosca", "Dvaro", "Ariel", 25%;
32-37 "Lavazza", "Audi", "Dirol", "Nike", "M-1", "Norfa", 24%;
38-44 "Estrella", "Pergalė", "Rokiškio", "Lukoil", "Colgate", "Elmenhorster", "Milka", 23%;
45-47 "Tymbark", "Vilniaus duona", SEB, 22%;
48-50 "Cido", "Nivea", "Žemaitijos pienas", 21%;
51-60 "Philips", "Daumantų", "Vichy", "15min", TV6, "Hellmann's", "Bosch", "M-1 Plius", "Jacobs", "Volkswagen", 20%;
61-68 "Alita", "Lietuvos draudimas", "Sony", "Utenos", "Heinz", "Lietuvos ryto" televizija, "Blend-A-Med", "Asus", 19%;
69-80 "D Light", "draugas.lt", "Neste Oil", "Adidas", "Lietus", "Galinta", "Baltoji varnelė", "Paulig", "Nikon", "lrytas.lt", "Tiche", "Čili pica", 18%;
81-88 "Magija", "Audimas", "Ingman", "Klaipėdos duona", "Statoil", "Ermitažas", "Torres" brendis, "Felix", 17%;
89-95 "Persil", "Lacalut", "Vanish", "Lenor", "Martini", "Omnitel", TEO, 16%.
96-100 "Borjomi", "Rimi", "Neptūnas", "Electrolux", "Dell", 15%.***
LATVIJA1. "Google", 52% iš 1.000 apklaustų Latvijos gyventojų pasakė, kad šis ženklas yra jų mylimiausias prekių ženklas;
2. "Inbox", 46%;
3. "Swedbank", 39%;
4. "Nokia", 38%;
5. "Skype", 35%;
6. "Draugiem", 32%;
7. "Laima", 31%;
8-9 "Rimi", "Maxima", 30%;
10. "Provansas Francis", 28%;
11-13 "Kārums", "Depo", "Martini Asti", 27%;
14-15 "YouTube", "Ekselence", 25%;
16-18 "Rūjiena", "ss.lv", "Orbit", 24%;
19-21 "Spilva", "Fairy", "Raffaello", 23%;
22. TV3, 22%;
23-24 "Dobele", "Iļģuciema", 21%;
25-29 LMT, "Statoil", "Delfi", "Lattelecom", "Canon", 20%;
30-34 "Ādažu čipsi", "Cido", "Bitė", "Pols", "Nike", 19%;
35-37 "Colgate", "Mangaļi", "Alfa", 18%;
38-43 "Facebook", "Rēzeknes gaļas kombināts", SEB, "Audi", "Lāči", LNT, 17%;
44-51 "Neste Oil", "Jacobs", "Dzintars", "Karl Fazer", "Drogas", "Hercogs", "Samsung", "Electrolux", 16%;
52-65 "Spilva", PBK, "Tele2", "Selga", "Sony", 3+, "Zelta Zivtiņa", "Fazer", "Borjomi", "Radio Skonto", TVNET, "Nikon", "Lido", 15%;
66-73 "Bosch", "Säästumarket / Supernetto", "odnoklassniki.ru", "Ariel", "Ķekavas putnufabrika", "Hanzas Maiznīca", "Adidas", "Statoil Extra", 14%;
74-87 "Geisha", "Volkswagen", "Užavas", "Rigas Sampanietis", "Mēness aptieka", "Nivea", "Krievijas Hiti" ("Russkoje Radio"), "Lauma", "Liepkalnu", "Gutta", BMW, "Rīgas Dinamo", "Jysk", "REN Baltija", 13%;
88-99 "Merrild", "Lenor", "Tērvetes", "Milka", "Radio SWH", "Dirol", "Philips", "Asus", "Valdo", "Valmiera", "Limbažu piens", 12%.
100. "1188.lv", 11%.***
ESTIJA1. "Google", 57% iš 1.000 apklaustų Estijos gyventojų pasakė, kad šis ženklas yra jų mylimiausias prekių ženklas;
2. "Kalev", 42%;
3. "Felix", 39%;
4. "Partnerkaart", 38%;
5-6 "Swedbank", "Facebook", 36%;
7. "Nokia", 35%;
8-9 "Orbit", "Martini Asti", 34%;
10 "Premia", 32%;
11-13 "Geisha", "Karl Fazer", "Fairy", 31%;
14-16 "YouTube", "Nike", "Tere", 30%;
17-20 "Säästukaart", "Balbiino", "Raffaello", "Skype", 29%;
21-23 "Selver", "Canon", "Elion", 28%;
24-26 "Fazer", "Colgate", ETV, 27%;
26-30 "Samsung", "Rakvere", "Kanal 2", EMT, 26%;
31-36 "Neti.ee", "Põltsamaa", TV3, "Värska", "Delfi", SEB, 25%;
37-38 "Electrolux", "Aura", 24%;
39-46 "Rimi", "Leibur", "Audi", "Nikon", "Sony", "Paulig", "Farmi", "Philips", 23%;
47-51 "Blend-A-Med", "Bauhof", "Lays", "Sky Plus", "Ariel", 22%;
52-57 "Alma", "Tallegg", "Prisma", "Statoil", "A Le Coq", "Adidas", 21%;
58-64 "Elisa", "Eesti Pagar", "Estrella", "Dell", "Neste Oil", "Saaremaa", "Maxima", 20%;
65-70 "Volkswagen", "Hellmann's", "postimees.ee", "Apotheka", H&M, "Ülemiste Keskus", 19%;
71-74 "If", "Hellus", "Gefilus", "Milka", 18%;
75-80 "Tele2", "Jacobs", "Bosch", "Volvo", "Nestea", "Whirlpool", 17%;
81-90 "Borjomi", "Star FM", "Puma", "Rocca al Mare", "Apple", "Kārums", "Heinz", "Nivea", "Ingman", "Mersedes Benz", 16%;
91-100 "Tartu Lõunakeskus", "Valio", "Olympus", "Toyota", "K-Rauta", "Rannarootsi", "Saku", "Statoil Extra", "Veski Mati", "Kristiine Keskus", 15%.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti