Kauno oro uosto planas – iš nuostolių išsikapstyti šiemet

Publikuota: 2012-01-05
Arijandas Šliupas, Kauno oro uosto vadovas.
Arijandas Šliupas, Kauno oro uosto vadovas. Nuotrauka: Herkaus Milaševičiaus
 

Pusę milijono litų nuostolių pernai patyręs Kauno oro uostas šiuos metus vertina atsargiai, tačiau neatsisako plano metus baigti pelningai. (papildymai visame tekste)

“Į 2012 m. mes žvelgiame šiek tiek atsargiai, bet atsarga gėdos nedaro, ypač, kai visas pasaulis žvelgia į šiuos metus labai atsargiai. Strategiškai tikslas yra išlaikyti nuostolio mažinimo tendenciją ir pasiekti teigiamą rezultatą“, - žurnalistams ketvirtadienį sakė Arijandas Šliupas, Kauno oro uosto vadovas.Anot jo, oro uostas kasmet „kryptingai“ mažina nuostolį. 6,5 mln. Lt nuostolių oro uostas patyrė 2008m., 2009 m. fiksavo 2,6 mln. Lt minusą, 2010 m. – 1,7 mln. Lt, o praėjusių metų preliminarus rezultatas - apie 0,5 mln. Lt nuostolių.„Mūsų tikslas buvo praėjusius metus baigti pelningai, bet, aišku, tam tikri mus paveikę faktoriai, kaip konkurencinės aplinkos pasikeitimai, tiesiog lėmė, kad to užsibrėžto gana ambicingo tikslo mums nepavyko įgyvendinti“, - kalbėjo p. Šliupas.Jis sako, kad konkurencijos būta tarp skrydžių bendrovių, keleivių srautai persiskirstė.„Neįvardyčiau to kaip konkurencijos tarp oro uostų. Tai konkurencija tarp oro bendrovių. Paveikia ir tas įvykęs dalinis keleivių pasiskirstymas tarp oro uostų, tarp oro bendrovių. Tas pats „Wizz Air“ padarė tam tikrą įtaką šitam keleivių srauto augimo. Tai ir lėmė, kad realiai mūsų rezultatas šiuo metu yra vis dar neigiamas“, - aiškina Kauno oro uosto vadovas.Uostas planuoja keleivių srautą šiemet augsiant 2%. Pernai oro uostas aptarnavo 0,87 mln. keleivių - 7,7% daugiau nei 2010 m.Šiuo metu Kauno oro uoste dirba trys skrydžių bendrovės - "Ryanair", "IrAero" bei "airBaltic", kurių keleiviai gali rinktis iš 19 maršrutų. 2012 m. kovą "Ryanair" pasiūlys skrydį į Palmą de Maljorką.Skelbta, kad Tarptautinis Vilniaus oro uostas šiais metais planuoja padidinti keleivių skaičių ketvirtadaliu, atidaryti mažiausiai 7 naujas skrydžių kryptis ir perpus sumažinti nuostolį. Įgyvendinus planus, jis siektų 3 mln. Lt.Be to, iki šių metų pabaigos uoste turi įsikurti Airijos skrydžių bendrovės "Ryanair" lėktuvų techninės priežiūros centras. Jau skelbta, kad į jį planuota investuoti 12 mln. Lt.

Dėmesys Rusijai

Tarptautinis Kauno oro uostas šiemet žada toliau aktyviai dirbti, kad skrydžių į plačią Rusijos rinką, ypač aktualią verslui, daugėtų. Pernai į skrydžių tvarkaraštį įrašius pirmąją kryptį į Rusiją - Maskvą, dabar oro uosto akys labiausiai krypsta į Sankt Peterburgą.Ponas Šliupas sako tikįs, jog pernai prieš žiemos šventes "IrAero" pradėti tiesioginiai skrydžiai į Maskvą yra tik "pirmoji kregždė". Šiuo metu oro uostas ieško bendrovių, galinčių ir norinčių skraidinti į Rusijos miestus, bet su kuo deramasi, p. Šliupas neatskleidžia, tik sako, kad kalbamasi ne su viena, o su keliomis bendrovėmis."Kaip minėjau, mes šnekame apie tuos miestus, kurie yra milijoniniai, ir iš kurių Lietuvą galima pasiekti per dvi valandas. Deja, bet Lietuvoje nėra oro bendrovių, kurios galėtų skraidyti į Rytus, mes kalbinam būtent Rusijos bendroves", - ketvirtadienį kalbėjo p. Šliupas.Anot jo, nesvetimas ir noras rusų keleivių pritraukti ir per jungiamuosius skrydžius. Ponas Šliupas mano, kad ilgalaikėje perspektyvoje Rusijos keleiviai galėtų keliauti per Kauną tranzitu į Vakarų Europą.Vadovo teigimu, be Rusijos krypčių, Kauno oro uostas dėmesį telkia į poilsinių skrydžių gausinimą bei nišinius maršrutus, pirmiausia dominančius verslininkus - Skandinaviją, ypač Norvegiją, Vokietiją.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Gauk nemokamą TRANSPORTO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Baltijos šalių premjerai sutarė asmeniškai kontroliuoti „Rail Baltica“ vystymą 1

Lietuvos, Latvijos ir Estijos premjerai penktadienį trišaliame susitikime sutarė asmeniškai kontroliuoti...

GM ir LG investuoja 2,3 mlrd. USD – statys vieną didžiausių baterijų gamyklų pasaulyje

General Motors“ (GM) ir „LG Chem“ pranešė investuojantys 2,3 mlrd. USD į elektrinių automobilių baterijų...

Pramonė
2019.12.06
Vilniečiai į darbą keliauja be automobilio – kaip ir kodėl keičiasi įpročiai? Verslo tribūna

Vilnius juda. Ir kasmet juda  vis darniau. Sostinės gyventojai po truputį keičia įpročius: vietoje kelionių...

Verslo aplinka
2019.12.06
Vilniuje lėktuvams įvedami papildomi ribojimai siekiant mažinti triukšmą 

Lėktuvai iš Sostinės oro uosto kils, atlikdami pirmąjį posūkį toliau nuo tankiai apgyvendintų rajonų.

Ekonomikos komitetui nesusirinkus, automobilių ir prekybos mokesčiai liko nesvarstyti

Seimo Ekonomikos komitetas trečią kartą iš eilės neapsvarstė taršių automobilių bei prekybos mokesčius...

Estijos premjeras: užbaigti „Rail Balticą“ laiku vargu ar realu

Užbaigti trijų Baltijos šalių įgyvendinamą europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ iki pradinio...

„DB Schenker“ centralizavo įmonių valdymą Baltijos šalyse Premium

Vokietijos geležinkeliams priklausanti transporto ir logistikos grupė Baltijos šalyse įvykdė vadovybės...

Komisija leido pasirašyti geležinkelio elektrifikavimo sutartį su „Elecnor“

Vyriausybinė strateginius sandorius tikrinanti komisija ketvirtadienį leido valstybės valdomiems „Lietuvos...

V. Andrejevas: Panemunės aplinkkelį tikimasi sutvarkyti po metų

Prieš ketverius metus nekokybiškai nutiesto ir kol kas nenaudojamo Panemunės aplinkkelio pasienyje su...

Statyba ir NT
2019.12.05
Kelių direkcija: rangovai vilkina defektų taisymą

Pernai atlikus valstybinės reikšmės kelių auditą, rangovai vilkina defektų tvarkymą, todėl dalis jų bus...

Statyba ir NT
2019.12.05
Sostinės oro uoste – nauja beveik 1.000 vietų automobilių aikštelė

Vilniaus oro uoste pradeda veikti daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė, kurioje įrengta beveik 1.000...

K. Mažeika abejoja elektrifikavimo konkursu, V. Šapoka nespėlioja dėl lėšų panaudojimo

Aplinkos ministrui „valstiečiui“ Kęstučiui Mažeikai maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo...

„Orion“ fondo įmonė įsigijo Palangos aplinkkelio projektą Premium 1

Investicijų valdymo bendrovės „Orion Asset Management“ fondo bendrovė įsigijo įmonę, kuri viešojo ir...

Statyba ir NT
2019.12.05
J. Narkevičius nesako, ar leis pasirašyti geležinkelių elektrifikavimo sutartį 2

Maždaug 360 mln. Eur vertės geležinkelio elektrifikavimo konkursas vyko neefektyviai, teigia Jaroslavas...

Ministerija: „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys

Europinės geležinkelio vėžės „Rail Balticos“ infrastruktūrą turi valdyti atskiros šalys, o ne bendra...

„Transekspedicija Invest“ auga išnaudodama tendencijas Verslo tribūna 1

UAB „Transekspedicija Invest“ priklausanti Transekspedicija įmonių grupei, pernai įsigijusi sklypą ypač...

Pasaulio didžiųjų transporto parkuose – žaliuojanti tendencija Premium

„Budweiser“, „Stella Artois“ ir kitų populiarių alaus prekės ženklų valdytoja JAV kompanija „Anheuser-Busch“...

Įstatymų pataisomis siekiama pažaboti fiktyvių automobilio pirkimo sutarčių sudarymą

Automobilių pirkėjams „Regitroje“ bus suteikiamas unikalus savininko deklaravimo kodas, pagal kurį bus...

Susisiekimo ministras nepritars geležinkelio elektrifikavimo sutarčiai

Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius negali pasirašyti sprendimo dėl Vilniaus mazgo ir geležinkelio...

Nauji pasiūlymai dėl automobilių taršos mokesčio stringa Seimo komitetuose Premium 3

Seimo komitetai atideda rengiamo automobilių taršos mokesčio projekto svarstymą arba jam nepritaria, o naujo...

Automobiliai
2019.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau