RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-14 16:48
2025-11-13 11:51
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Haha. Galime konstatuoti, kad trumparegiška užsienio pseudopolitika patyrė fiasko su sienų uždarymu. Anūkėlio infantiliškos užsienio politikos tąsa. Dviejų žingsnių į priekį niekaip numatyti nesugeba.
Tai, kad ir vieno žingsnio nemato. Mes nei kontrobandininkus pagavimo, nei balionus numušem, nei kažkokia strategija sukūrėm, nei Lukašenkos režimą pakeitem. Bandau suvokti, ką konkrečiai pasiekėme per tą sienos uždarymą? Nes po kol kas matau sumažinome krovinių, sustabdęm prekių judėjimą, sustabdem keleivių srautus, reputacines žalos daugiau nei reikia padaryta. O prezidentas, Budrys ir Ruginiene toliau sava daina eina... Tiesiog apgailetina ir tiek
Todėl, kad nėra strategijos, nėra tikslų. Čia kaip pas anūkėli vienos dienos strategija ale "vertybinė politika". Suprask, tikslas yra laikytis aklai mistinių vertybių užsienio politikoje. Kitaip tariant šaudyt sau į kojas, iš to negaunant jokios naudos. Negalvojau, kad Budrys su AiG (ir ruginiene) yra tokie pat avigalviai kaip ir anūkėlis.
O prezidentas, Budrys ir Ruginiene toliau sava daina eina... ________________ Nu kaip čia dabar atsitrauksi.... onoras gi tokiems ponams neleidžia, o tai dar labiau gilins krizę.
Lygiai toks pats dalbajo.bas akaskvadratas, tik lenkas, prieš metus žvengė iš Lenkijos valdžios sprendimo uždaryti sienas su Bulbašija. Lygiai toks pats akasvadratas, tik lietuviškas, žvengė iš Lietuvos valdžios, nes Lenkija uždarė sieną, o Lietuva ne. kai individo smegenyse tik virvutė laikanti ausis, kad nenukristų, nieko daugiau apart "lansbergis kaltas" iš tokio individo neišgirsi.
Kaip visada pas užingriduką daug žodžių, raidžių ir 0 esmės. Lenkija 10 kart didesnė šalis, ji tuei daug svertų paveikt BY. Vien ką reiškia Kinijos traukinių srautas per jų sieną. O mes kaip galim spaudimą duot bulboms? Trąšų gi jau nebėra. Kokie tikslai pasiekti, uždarius sienas, užingriduk?
tiek draugystes ir palaikymo
Lenkai pasiims visą tranzitą tarp Europos ir Vidurio Azijos šalių. Lietuva tuo tarpu liks bedarbė, įteisins 4 dienų darbo savaitę ir padidins pensijas. Lietuva labai smarkiai laimi.
Aplink važiuos pabrangs du.nduk bet vsta megsta moket daugiau uz šlamšta
Lietuva taps tik švarenė dėl to.
Taip, nes nuodėmėms žmonės neturės atliekamų pinigų.
Kokiu būdu Lietuva taps švaresnė, jeigu BY siena su Lenkija bus atidaryta? :DDD
Oj oj, tą patį ir anksčiau girdėjom su grasinimais, kad Klaipėdos uostas užsilenks be belarusijos...
Oj oj, nepavyko sumauti šalies su Klaipėdos uostu, reikia toliau mėginti 🤡
Kaip terše klp naujamiesti bielu kroviniai dulkes buvo visur
per siaurai mastai
Neužsilenkė uostas, bet palyginimui. 2020m. Pajamos 66M ebitda 50.5M, pelnas 35.4M. 2024m. atitinkamai 60M, ebitda 38M, pelnas 22M. Lietuvos gelezinkeliu grupes pajamos 2019 m. Buvo 506M, ebitda 193M, pelnas 58M pervežta 55M krovinių, darbuotojų 2019.12.31 8999. 2024m. Pajamos 499M (iš jų 100.3M subsidijų), ebitda 165M, pelnas 37M (atėmus subsidijas kiauras minusas), darbuotojų 5703, pervežta krovinių 26 mln. tonų. Jauti skirtumą?
Peržiūrėjus Lietuvos uostų direkcijos nuosavo kapitalo subsidijų eilutę matome, kad 2021m. Pradžioj subsidijos per visą egzistavimo laikotarpį sudarė 79M, o 2022m. Jos jau 126M (per metus +47M), 2023m. 223M (plius 97M).
Nereikia man tos paklodės apie skirtumus, aš apie užsilenkimą kalbėjau. Tai kada užsilenks pagal tavo duomenis?
Pažiūrėk į realius skaičius Klaipėdos uoste, o ne tuos kuriuos teikia kaip perkrova Smeltės terminalo ir pamatysi, kad ten krovos kompanijoms labanakt
O kur radai tuos realius skaičius? Kas juos skaičiuoja?
Tai jei toliau dotuos ggelezinkelius po 100M is biudzeto, tai niekada neužsilenks :)
Tai galvoje gerai? Įmonės ir investuotojai bėga iš Lietuvos neatsigrezdami, o dabar ir vežėjai, nes niekas negina interesų. Mokės daugiau - kiek? Kelis šimtus eurų daugiau už keliolika tonų? Rukyk toliau kažką stipraus
Be valstybes biudzeto dotaciju jau butu užsilenkę.
Lietuva liks bedarbė :D Šitas geras! 1% viso lietuviško transporto, t.y. ~1100 vilkikų iš visų 110 tūkst. (beje, kur 90% dirba ne lietuviai) veža sankcionuotas prekes i parašką. Uždarus šią skylę, darbo neteks 900 belarusų, kazachų ir pan. Paaiškink tuščiagalvį, kaip Lietuva "taps bedarbė", kai darbo neteks 900 bulbašų? Išsaugosiu šį komentarą ir eilinį kartą po kelių mėnesiu tau jį sumaitinsiu su visais šudais, kai paspringtum eilinį kartą.
Dar kartą, aš ne eGzpertas, bet lyg ir pajamos reiškia "pardavimus", žiūrim tavo skaičius (netikrinau, ar jie teisingi): Uostas 2020 pajamos 66Mln, 2024 - 60mln (10% krito pardavimai, kitaip sumažėjo krova) LG 2019 pajamos 506mln, 2024 - 499mln (5% krito pardavimai, kitaip sumažėjo krova) Tai kur tas "bankrotas" atsisakius "draugystės" su raška ir bulbaška, apie kurias kalbi? Kad pelnas sumažėjo? Kaip "buhalteris" manau žinai, kad balansus kaip noriu, taip stumdau (kaip tai daroma, manau žinai). Faktas, kad pardavimai (kroviniai) beveik nesumažėjo. Tai kad sukišk tu savo teorijas "kaip Lietuva bankrutuoja" į vieną vietą.
Tai toks ES narių šalių solidarumas ? Ką mūsų politikos studentai į tai ? Toliau klausysimės moralų apie vertybes ?
Trumperis lošia dviguba žaidima gala gaus
Kaip suprantu, vasilisa pažabojo vėjus....
Mūsų politikai pamokys Lukašenka kaip gyventi... Mokytojai didieji...
Ką į tai didis geostrategas Budrys? :D
Vežėjam tai signalas, kad Lietuvoje jie nepageidaujami ir jų mokesčių Lietuvai nereikia. Todėl jų pirmas žingsnis butų išeiti iš bedantės Linavos ir persiregistruori įmones į Lenkiją, kur verslininkai nėra nemėgiamos podukros vietoje, o yra gerbiami
Tas jau senai vyksta.Ir ne tik į Lenkiją.
Vyks tuoj sparčiau, nes mūsų gerovės valstybės sąvoka skiriasi, o vertybes pagrįstos kažkuom.
Lietuvoje vežėjams pagrasino, kad atims licenzijas tai nuleidę galvas nuėjo ir suprato, kad čia nei demokratinės valstybės nei teisės nebeliko
Tuoj apsiverksiu. Po ūkininkų, Palangos verslininkų ir restoranininkų dar viena amžinų aukų kasta?
Tos aukos generuoja pinigus ir nemažus, o priversti degalus piltu užsienyje, o dabar ir išsiregistruoti iš Lietuvos, nes čia nebėra ką veikti
Generuoja trečiųjų šalių murzius mūsų šaliai, o pelną dedasi į savo kišenę. Dar klausimas, ar galiausiai šaliai nauda, ar nuostolis.