Augančiame radijo segmente – griežtas KT verdiktas, apie kurį kalbama tik puse lūpų

- Rinkoje nemažai atgarsių sukėlė sprendimas neleisti TV3 grupei įsigyti radijo stotis M-1, „M-1 plius“, „Lietus“, „Laluna“, „Raduga“.
- Tyrimui duomenis turėję pateikti rinkos dalyviai – vieningai nekalbūs.
- Primena Latvijos pavyzdį ir tuometį Konkurencijos tarybos sprendimą.
- Šis verdiktas gali būti prastas signalas ir „Delfi“ savininkei „Ekspress Grupp“, kuri įsigijo portalą „Lrytas.lt“.
- Kokie radijo bendrovėms buvo 2022-ieji.
KT pažymi, kad atliko išsamią ekonominę analizę: vertino sandorio šalių užimamas rinkos dalis ir konkurencinį artumą, rinkos dalyvių parduodamos reklamos apimtį, jų bei konkurentų plėtros galimybes, tikimybę naujiems dalyviams įeiti į radijo programų transliavimo rinką ir kt. Ekspertai kreipėsi ir gavo paaiškinimus ne tik iš koncentracijos dalyvių bei jų konkurentų, bet ir iš reklamos agentūrų, taip pat – iš Lietuvos bendrovių, perkančių reklamą įvairiose televizijos bei radijo programose.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai