2023-09-22 11:56

Augančiame radijo segmente – griežtas KT verdiktas, apie kurį kalbama tik puse lūpų

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Konkurencijos taryba (KT) leidimo šiam sandoriui nedavė nustačiusi, kad įgyvendinus koncentraciją būtų sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis arba itin apribota konkurencija radijo bei televizijos reklamos pardavimo rinkose.
  • Rinkoje nemažai atgarsių sukėlė sprendimas neleisti TV3 grupei įsigyti radijo stotis M-1, „M-1 plius“, „Lietus“, „Laluna“, „Raduga“.
  • Tyrimui duomenis turėję pateikti rinkos dalyviai – vieningai nekalbūs.
  • Primena Latvijos pavyzdį ir tuometį Konkurencijos tarybos sprendimą.
  • Šis verdiktas gali būti prastas signalas ir „Delfi“ savininkei „Ekspress Grupp“, kuri įsigijo portalą „Lrytas.lt“.
  • Kokie radijo bendrovėms buvo 2022-ieji.

KT pažymi, kad atliko išsamią ekonominę analizę: vertino sandorio šalių užimamas rinkos dalis ir konkurencinį artumą, rinkos dalyvių parduodamos reklamos apimtį, jų bei konkurentų plėtros galimybes, tikimybę naujiems dalyviams įeiti į radijo programų transliavimo rinką ir kt. Ekspertai kreipėsi ir gavo paaiškinimus ne tik iš koncentracijos dalyvių bei jų konkurentų, bet ir iš reklamos agentūrų, taip pat – iš Lietuvos bendrovių, perkančių reklamą įvairiose televizijos bei radijo programose.

52795
130817
52791