E. komercijos ekspertas: svarbi ne bendra apyvarta, bet labai detalūs kiekvienos prekės rodikliai
Kaip varžybose bendras vidutinis greitis nelemia rezultato, taip ir e. prekyboje ne taip svarbu matuoti bendrą apyvartą ar pardavimus konkrečioje kategorijoje. Svarbu, jo nuomone, skaidyti dar smulkiau ir atrasti lemiamą detalę, kurią pakoregavus pokytis bus lemiamas, sako J. Gylys.
Įvairūs tyrimai rodo, kad pirkimo procese e. parduotuvėse nubyra nemažai klientų, tad verta sutelkti dėmesį į taškus, kurie padėtų identifikuoti tuos praradimus, analizuoti priežastis, vertinti kiekvieną pirkimo kelionės tašką, kuris nulemia bendrą rezultatą. Sėkmingai identifikavus žingsnius, kuriuos reikia žengti, kad situacija keistųsi, rodikliai kils jau rytoj, tvirtina J. Gylys.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai