RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-18 12:03
2025-09-18 05:45
2025-09-12 10:07
2025-09-11 07:57
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Sekliai morkos su DI
Išvertus į verslo kalbą: *Pigu verslas generuoja minusą, o akcininkai turi kompensuoti praradimus, marketingo pokyčiai tik paviršiniai, o ne struktūriniai. Tokia „optimizavimo logika“ dažniausiai signalizuoja rinkos spaudimą – kai trūksta pinigų plėtrai, lieka tik karpyti mažesnės grąžos veiklas. *Darbuotojų skaičiaus mažėjimas – 24 % – reiškia mažėja inovacijų tempas, išauga rizika „perdegimui“ likusiose komandose ir palaipsniui atsiranda kokybinės skylės. *Mažesnis top-of-funnel (srautas) ilgainiui mažins ir klientų bazę, net jei konversijos trumpuoju laikotarpiu atrodo pagerėjusios. * Senukai turi sunkiai nukopijuojamą verslo modelį, jungdami du privalumus - retail ir ecommerce. * Temu toliau valgys Pigu pyragą, tik didesniais kąsniais.
Kažkoks absurdiškas topas. Rašo "populiariausios svetainės Lietuvoje", o realiai yra "svetainės su taškas LT domenu". Kur Amazon? Kur AliExpress? Temu? Shein? eBay? Alegro? Kažkaip su šitais tyrimais ir skambiom antraštėm niekaip nepataiko mūsų tyrinėtojai...