Kalėdoms: eglutės skonio traškučiai, džinas su kalakutiena ir Briuselio kopūstų arbata

Publikuota: 2018-12-16
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prieš žiemos šventes ne vienas maisto gamintojas ruošiasi nustebinti pirkėjus. Kalėdinėmis pakuotėmis šiandien jau mažai ką nustebinsi, tad parduotuvių lentynose šią žiemą galima rasti ir eglutės skonio bulvių traškučių, ir džino, pagardinto kalakutiena bei kokteilių iš pudingo.

Islandijos prekybos centrai savo pirkėjams šią žiemą siūlo įsigyti eglutės skonio bulvių traškučių. Kaip rašo BBC, jų gamintojas teigia, kad traškučiai išsiskiria savo kankorėžių skoniu, kurį jiems suteikia kankorėžių druskos prieskoniai, pagaminti su pušų aliejumi.

Pastaraisiais metais neįprasti, kartais net juokingai skambantys skonių deriniai, tapo tikra maisto pramonės mada. Tiesa, atsiranda teigiančių, kad ji jau nuėjo šiek tiek per toli. Eglutės skonio traškučiu Islandijos žiniasklaida vadina „abejotinais“, o pirkėjai šaiposi iš jų socialiniuose tinkluose.

BBC žurnalistų kalbinti pirkėjai traškučius vertina skirtingai.

„Skonis organiškas, panašu į žoleles. Traškučiai skaniai kvepia ir kažkuo primena Kalėdas“, – teigia pirkėjas Roris. Jis teigiamai vertina gamintojų pastangas sukurti naujus skonius ir sako, kad šiuos traškučius pirktų. Bet Martino, kito pirkėjo, eglutės skonio traškučiai neįtikina.

„Kažkuo primena žemę, kažkokį purvą, tikrai nėra malonu. Man tai atrodo kaip gudrybė užsidirbti prieš Kalėdas“, – komentuoja jis.

Eglutės skonio traškučiai nėra vienintelis „kalėdinis“ produktas, šiemet stebinantis pirkėjus. Gamintojai siūlo įsigyti ir Briuselio kopūstų skonio arbatos, ir Kalėdinio pudingo skonio trintų kokteilių, ir džino, pagardinto kalakutienos krūtinėle.

Stengiasi ir kavinės bei restoranai. „Costa Coffee“ savo pirkėjams siūlo dešreles tešloje, patiekiamas su makaronais ir sūriu, „Pizza Express“ – picą su kalakutiena, kalėdiniu įdaru bei rozmarinais.

Analitikai teigia, kad tokie naujoviški skoniai gamintojams reikalingi, nes padeda išsiskirti rinkoje, kurioje dabar konkurencija kaip niekad stipri. Rinkos tyrimų bendrovės „Mintel“ duomenimis, dabar tik 7% pirkėjų jaučiasi įsipareigoję tam tikram prekybos tinklui ar prekės ženklui ir yra linkę savo išlaidas dalinti tarp skirtingų prekės ženklų.

„Tokie sprendimai pasinaudoja rinkodaros tikslais. Žinoma, reikia nepamiršti ir to, kad pirkėjai tiesiog mėgsta naujus produktus. Sunku pasakyti ar patys keisčiausi „išradimai“ sulaukia ne tik susidomėjimo, bet ir reikšmingų pardavimų, tačiau jeigu ši mada plinta, vadinasi paklausa yra“, – BBC cituoja Nicholą Carroll, „Mintel“ analitiką.

Patys prekybininkai teigia, kad kai kurie „Kalėdiniai išradimai“ savo pirkėjus suranda, nes vartotojai ieško įdomesnių skonių, tačiau kartais gamintojai prašauna ir keisti patiekalai lentynose ilgai neužsilaiko. Pavyzdžiui kalėdiniai sušiai ar "Kalėdų vakarienės" skonio pica didelio susidomėjimo nesulaukė.

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Siekdami priartėti prie „nulio atliekų“, bando keisti vartojimo įpročius Premium

Jeigu daržovės užaugintos natūraliu būdu, jų išorė neturi reikšmės nei skoniui, nei maistinei vertei, o...

Prekyba
2019.07.20
Nauja technologija: „Nestle“ iš kakavmedžio atliekų gamins šokoladą be pridėtinio cukraus

Vartotojams ieškant sveikatai palankesnių produktų, „Nestle“ rado būdą, kaip sukurti šokoladą be jokio...

Pramonė
2019.07.16
„Vičiūnai“ įsteigė pardavimų įmonę Tbilisyje 2

„Vičiūnų grupė“ toliau plečia savo prekybos ir platinimo tinklą užsienyje – pernai įsteigtos atstovybės...

Prekyba
2019.07.16
Konkurencingoje maisto pramonėje inovacijos būtinos ir padažų gamintojams Premium

Vartotojai darosi vis išrankesni, pasirinkimo daugėja, o konkurencija auga – maisto pramonės įmonių augimui...

Pramonė
2019.07.11
„Roquette Amilina“ pelną didino trečdaliu iki 21 mln. Eur

Panevėžio kviečių krakmolo ir glitimo gamybos bendrovė „Roquette Amilina“ pernai uždirbo 21,158 mln. Eur...

Pramonė
2019.07.11
Žuvininkystės produktų aukciono pastatai parduodami už 1,9 mln. Eur

Bankrutavusios žuvies perdirbimo bendrovės Klaipėdos žuvininkystės produktų aukciono pastatai parduodami už...

Statyba ir NT
2019.07.11
Vilkyškių pieninės pardavimai šiemet augo 13% 1

Vienos didžiausių šalyje pieno perdirbimo bendrovių Vilkyškių pieninės konsoliduoti pardavimai šių metų...

Pramonė
2019.07.10
„Vičiūnų grupės“ valdytojos pajamos augo 9% iki 532 mln. Eur 3

Kauno mero Visvaldo Matijošaičio kontroliuojamos vienos didžiausių maisto gamybos grupių „Vičiūnų grupė“...

Pramonė
2019.07.10
„Impossible Foods“ susidūrė su problema – nebespėja gaminti netikros mėsos 2

„Impossible Foods“, gaminanti augalinės kilmės proteinus ir mėsos pakaitalus, privertė investuotojus...

Pramonė
2019.07.06
„Marijampolės pieno konservų“ vadovą R. Varkulevičių keičia H. Karpavičius 

Motyvuodamas tuo, kad įmonėje „Marijampolės pieno konservai“ jau įgyvendino visus sumanymus, iš bendrovės...

Vadyba
2019.07.05
„Espersen Lietuva“ pernai didino pajamas ir dirbo pelningai 1

Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) įsikūrusi Danijos kapitalo žuvų perdirbimo įmonė „Espersen...

Pramonė
2019.07.04
Taupyti bandžiusi ir nuo inovacijų atsilikusi „Kraft Heinz“ šiandien moka dvigubai Premium 2

„Kraft Heinz“, penktai pagal dydį maisto pramonės kompanijai pasaulyje, 2019 m. kol kas tragiškai nesėkmingi.

Pramonė
2019.07.02
„KG Group“ paukštienos gamybos apimtis augins 50%

Atsižvelgdama į didėjantį paukštienos produkcijos poreikį, įmonių grupė „KG Group“ planuoja didinti mėsos...

2019.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau