Kalėdoms: eglutės skonio traškučiai, džinas su kalakutiena ir Briuselio kopūstų arbata

Prieš žiemos šventes ne vienas maisto gamintojas ruošiasi nustebinti pirkėjus. Kalėdinėmis pakuotėmis šiandien jau mažai ką nustebinsi, tad parduotuvių lentynose šią žiemą galima rasti ir eglutės skonio bulvių traškučių, ir džino, pagardinto kalakutiena bei kokteilių iš pudingo.
Islandijos prekybos centrai savo pirkėjams šią žiemą siūlo įsigyti eglutės skonio bulvių traškučių. Kaip rašo BBC, jų gamintojas teigia, kad traškučiai išsiskiria savo kankorėžių skoniu, kurį jiems suteikia kankorėžių druskos prieskoniai, pagaminti su pušų aliejumi.
Pastaraisiais metais neįprasti, kartais net juokingai skambantys skonių deriniai, tapo tikra maisto pramonės mada. Tiesa, atsiranda teigiančių, kad ji jau nuėjo šiek tiek per toli. Eglutės skonio traškučiu Islandijos žiniasklaida vadina abejotinais, o pirkėjai šaiposi iš jų socialiniuose tinkluose.
BBC žurnalistų kalbinti pirkėjai traškučius vertina skirtingai.
Skonis organiškas, panašu į žoleles. Traškučiai skaniai kvepia ir kažkuo primena Kalėdas, teigia pirkėjas Roris. Jis teigiamai vertina gamintojų pastangas sukurti naujus skonius ir sako, kad šiuos traškučius pirktų. Bet Martino, kito pirkėjo, eglutės skonio traškučiai neįtikina.
Kažkuo primena žemę, kažkokį purvą, tikrai nėra malonu. Man tai atrodo kaip gudrybė užsidirbti prieš Kalėdas, komentuoja jis.
Eglutės skonio traškučiai nėra vienintelis kalėdinis produktas, šiemet stebinantis pirkėjus. Gamintojai siūlo įsigyti ir Briuselio kopūstų skonio arbatos, ir Kalėdinio pudingo skonio trintų kokteilių, ir džino, pagardinto kalakutienos krūtinėle.
Stengiasi ir kavinės bei restoranai. Costa Coffee savo pirkėjams siūlo dešreles tešloje, patiekiamas su makaronais ir sūriu, Pizza Express picą su kalakutiena, kalėdiniu įdaru bei rozmarinais.
Analitikai teigia, kad tokie naujoviški skoniai gamintojams reikalingi, nes padeda išsiskirti rinkoje, kurioje dabar konkurencija kaip niekad stipri. Rinkos tyrimų bendrovės Mintel duomenimis, dabar tik 7% pirkėjų jaučiasi įsipareigoję tam tikram prekybos tinklui ar prekės ženklui ir yra linkę savo išlaidas dalinti tarp skirtingų prekės ženklų.
Tokie sprendimai pasinaudoja rinkodaros tikslais. Žinoma, reikia nepamiršti ir to, kad pirkėjai tiesiog mėgsta naujus produktus. Sunku pasakyti ar patys keisčiausi išradimai sulaukia ne tik susidomėjimo, bet ir reikšmingų pardavimų, tačiau jeigu ši mada plinta, vadinasi paklausa yra, BBC cituoja Nicholą Carroll, Mintel analitiką.
Patys prekybininkai teigia, kad kai kurie Kalėdiniai išradimai savo pirkėjus suranda, nes vartotojai ieško įdomesnių skonių, tačiau kartais gamintojai prašauna ir keisti patiekalai lentynose ilgai neužsilaiko. Pavyzdžiui kalėdiniai sušiai ar "Kalėdų vakarienės" skonio pica didelio susidomėjimo nesulaukė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti