Maisto pramonės ateitis: mažas yra naujas didelis

Inovacijos, skaidrumas, sugebėjimas būti arčiau pirkėjo tai dalykai, be kurių ateities maisto pramonė neišsivers. Ir nors konkurencija šiame sektoriuje tik stiprėja, vis daugiau erdvės augti čia atsiranda mažesniems gamintojams svarbu gebėti pagauti besikeičiančius vartotojų poreikius ir prie jų prisitaikyti.
Kaip teigia Paulius Guzevičius, koncerno Vikonda inovacijų direktorius, nors maisto pramonė yra konservatyvi industrija, tokių šalių kaip Lietuva gamintojams apie inovacijas galvoti yra tiesiog būtina. Lietuvai su šalimis kaimynėmis, tokiomis kaip ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti