„Vilniaus degtinė“ dirbo nuostolingai

Publikuota: 2018-11-30
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Per 2018 m. rugsėjo 30 d. pasibaigusį devynių mėnesių laikotarpį „Vilniaus degtinės“ pardavimo pajamos be akcizo sudarė 15,67 mln. Eur ir buvo 13% mažesnės nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, kai siekė 18,08 mln. Eur.

Kaip skelbiama bendrovės per „Nasdaq“ išplatintame pranešime, 2018 m. sausį-rugsėjį „Vilniaus degtinė“ patyrė 500.700 Eur nuostolį – atitinkamu laikotarpiu pernai buvo uždirbta 1,18 mln. Eur pelno. Įmonės EBITDA mažėjo 59% ir siekė 1,18 mln. Eur (pernai – 2,85 mln. Eur).

Kaip teigiama bendrovės pranešime, labiausiai  pardavimų rezultatą įtakojo bendras rinkos traukimasis ir Lietuvos pirkėjų krepšelio pokyčiai, kurių nekompensavo plėtra eksporto rinkose.

„Nepaisant neigiamų vietinės rinkos tendencijų, didžiausioje stipraus alkoholio

kategorijoje - degtinėje, per 2018 m. sausio - rugsėjo mėn.  „Vilniaus degtinės“ rinkos

tūrio dalis pasiekė 27,9% (+4.4% lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu)“, - rašoma pranešime.

Didžiąją dalį Įmonės pardavimo pajamų sudarė pardavimai Lietuvos rinkoje 60,54%. Pardavimo pajamos ES rinkoje padidėjo 1,55%, pardavimai į trečiąsias šalis augo 2,65%.

Didžiausią pajamų dalį iš ES rinkos sudarė pardavimai į Lenkiją, Latviją, Estiją, Prancūziją, o didžiausią pajamų dalį iš trečiųjų šalių sudarė pardavimai į Ukrainą, Baltarusiją, Rusiją.

Remiantis „Creditinfo“, „Vilniaus degtinė“ šiuo metu turi 115 darbuotojų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„BaltCap“ ruošiasi sujungti „Biosalą“ ir „Livinn“, o verslą išauginti kelis kartus Premium 6

Bendrovės „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“, perėmęs ekologiškų produktų parduotuvių tinklus „Biosala“...

Pramonė
2019.02.21
„Brexit“: kaip keisis prekyba lietuviškais produktais JK

Iki oficialaus Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Europos Sąjungos (ES) likus mažiau nei dvejiems...

Pramonė
2019.02.19
„Arimex“ įkūrėjas A. Jurskis: jau nebesvarbu, ar įmonė uždirbs 4, ar 6 mln. Eur Premium 29

Prieš penkerius metus nuo verslo valdymo atsitraukęs Arnas Jurskis, riešutais ir džiovintais vaisiais...

Pramonė
2019.02.19
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Coca-cola“ 2019 m. prognozės – ne optimistiškos

„Coca-cola“, prognozuodama, kaip seksis šiemet, nėra nusiteikusi optimistiškai – dėl globalaus ekonomikos...

Pramonė
2019.02.18
EK: produktai su pluoštinių kanapių ekstraktais negali būti tiekiami rinkai

Europos Komisija (EK) paskelbė, kad pluoštinės kanapės ekstraktai ir iš jų gauti produktai, kurių sudėtyje...

Pramonė
2019.02.14
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 2

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11
Kaip įsitvirtinti perpildytoje rinkoje: kepyklų įkūrėjų patirtis 1

Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau išlošia pirkėjas, nes gali rinktis ir pagal kainą, ir pagal kokybę ar...

Gazelė
2019.02.10
Lietuva nepritarė EP raginimui nutraukti ES sutartis su didžiaisiais tabako gamintojais 2

Lietuvos Vyriausybė šią savaitę nusprendė nepritarti Europos Parlamento raginimui nutraukti Europos Sąjungos...

Pramonė
2019.02.08
Klaipėdos žuvininkystės produktų aukciono gali nebelikti 2

Turto bankui nepavykus parduoti dėl finansinių sunkumų nebeveikiančios žuvies perdirbimo bendrovės Klaipėdos...

Pramonė
2019.02.08
Mėsos perdirbėjai nusiteikę pozityviai: investuoja į plėtrą Premium

Nors gausu nepalankių aplinkybių – kiaulių maras, sudėtinga eksporto plėtra ar kaimynų konkurencija, šalies...

Pramonė
2019.02.08
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kepyklėlių bumas sugrįžta: kaip šiame versle nenusvilti Premium 6

Nedidelė kepykla – verslas, kuris reikalauja palyginti nedaug investicijų, o prekės čia greito apyvartumo.

Gazelė
2019.02.06
Tendencijos gaiviųjų gėrimų pramonėje: grožio ir skonio nebeužtenka Premium

Gaiviųjų gėrimų pramonėje skonio ar dailaus pakuotės dizaino nebepakanka – vartotojai vis dažniau daugiau...

Pramonė
2019.02.04
Džiovintų vaisių ir riešutų pardavėjų plėtra: vieni į Skandinaviją, kiti – į Rytus Premium

Džiovintų vaisių ir riešutų pardavėjams praėję metai buvo sėkmingi – savo apyvartą bendrovės didino 10–13%.

Pramonė
2019.02.04
Ilga vasara ir naujovės sustabdė gaiviųjų gėrimų rinkos kritimą Premium

Ilga ir šilta vasara pernai augino gaiviųjų gėrimų pardavimus – ne vienus metus besitraukusi nealkoholinių...

Pramonė
2019.02.01
Lietuvos įmonėse rasta neaiškios kilmės jautienos iš Lenkijos 1

Lenkijos žiniasklaidoje pasirodžius informacijai apie šalies skerdykloje galbūt nelegaliai skerdžiamus...

Pramonė
2019.01.31
Kainų aritmetika: verslas PVM lengvatos dar nelaidoja Premium 1

Vyriausybei atmetus PVM lengvatą, smulkieji dar kartą įsitikino, kad konkurencingumo didinimas yra tik jų...

Gazelė
2019.01.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau