„Coca-Cola“ ir „Monster“ susikirto dėl naujų energetinių gėrimų

Bendrovė Coca-Cola, galvodama apie produktų krepšelio plėtrą, ėmė žvalgytis į naują segmentą energetinius gėrimus. Ir nors potencialo čia daug, pirmiausia bendrovei teks išsiaiškinti ir rasti susitarimą su vienu iš savo partnerių energetinius gėrimus taip pat gaminančia bendrove Monster.
Market Research Hub prognozuoja, kad iki 2022 m. energetinių gėrimų pardavimai JAV turėtų pasiekti 16,9 mlrd. JAV dolerių. Kaip rašo Food Dive, dėl vartotojų susidomėjimo sveika gyvensena krentat įprastų gazuotų gėrimų pardavimams, Coca-Cola energetiniais gėrimais galėtų suvilioti naujų pirkėjų planuojama juos gaminti iš natūralių ingredientų ir pasiūlyti gėrimus be cukraus.
Coca-Cola rinkai planuoja pateikti du skirtingus energetinius gėrimus, tačiau kompanijos partneris Monster tikina, kad tai prieštarauja jų susitarimui.
Prieš trejus metus Cola-Cola nupirko dalį Monster akcijų ir pradėjo platinti kompanijos produktus. Monster teigia, kad nauji energetiniai gėrimai prieštarautų bendrovių susitarimui, tačiau Coca-Cola tikina, produktai bus skirti visai kitai auditorijai, tad su Monster energetiniais gėrimais nekonkuruos.
Mes vertiname savo bendradarbiavimą su Monster, tad pateikėme arbitražui skirtingas savo kontrakto interpretacijas ir dabar laukiame sprendimo, - Food Dive sakė Coca-Cola atstovas. Jo teigimu, toks būdas spręsti ginčus numatytas pirminėje bendrovių bendradarbiavimo sutartyje.
Kol kas Coca-Cola nepraneša, kada naujieji energetiniai gėrimai galėtų pasirodyti parduotuvių lentynose, tačiau Rodney Sacksas, Monster vadovas, teigia, kad bendrovė naujų produktų paleidimą į rinką atidėjo iki kitų metų balandžio, kol ginčas bus išspręstas.
Mūsų verslo santykiai ir veiklos vykdomos kaip įprasta, ir dabar tiesiog laukiame, kol trečia pusė pateiks savo vertinimą. Manome, kad sprendimas bus pasiektas greitai, - sako p. Sacksas.
Panašiu metu, kai kilo kompanijų ginčas, rinkoje pasigirdo spekuliacijų apie tai, kad Coca-Cola planuoja įsigyti daugiau Monster akcijų. Tiesa, dabar Bonnie Herzogas, Wells Fargo Securities analitikas, teigia, kad nesutarimą galima traktuoti kaip ženklą, bylojantį apie tai, kad Coca-Cola bent kol kas planuoja išlaikyti status quo.
Nors Monster vadovybė nelinkusi daug komentuoti ir teigia nemananti, kad nesutarimas gali turėti įtakos jos santykiams su Coca-Cola, mes manome, kad bendrovių ginčas parodo, kad Coca-Cola neplanuoja perimti kompanijos valdymo, - sako jis.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą