„Coca-Cola“ ir „Monster“ susikirto dėl naujų energetinių gėrimų

Publikuota: 2018-11-19
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Regis Duvignau („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Bendrovė „Coca-Cola“, galvodama apie produktų krepšelio plėtrą, ėmė žvalgytis į naują segmentą – energetinius gėrimus. Ir nors potencialo čia daug, pirmiausia bendrovei teks išsiaiškinti ir rasti susitarimą su vienu iš savo partnerių – energetinius gėrimus taip pat gaminančia bendrove „Monster“.

„Market Research Hub“ prognozuoja, kad iki 2022 m. energetinių gėrimų pardavimai JAV turėtų pasiekti 16,9 mlrd. JAV dolerių. Kaip rašo „Food Dive“, dėl vartotojų susidomėjimo sveika gyvensena krentat įprastų gazuotų gėrimų pardavimams, „Coca-Cola“ energetiniais gėrimais galėtų suvilioti naujų pirkėjų – planuojama juos gaminti iš natūralių ingredientų ir pasiūlyti gėrimus be cukraus.

„Coca-Cola“ rinkai planuoja pateikti du skirtingus energetinius gėrimus, tačiau kompanijos partneris „Monster“ tikina, kad tai prieštarauja jų susitarimui.

Prieš trejus metus „Cola-Cola“ nupirko dalį „Monster“ akcijų ir pradėjo platinti kompanijos produktus. „Monster“ teigia, kad nauji energetiniai gėrimai prieštarautų bendrovių susitarimui, tačiau „Coca-Cola“ tikina, produktai bus skirti visai kitai auditorijai, tad su „Monster“ energetiniais gėrimais nekonkuruos.

„Mes vertiname savo bendradarbiavimą su „Monster“, tad pateikėme arbitražui skirtingas savo kontrakto interpretacijas ir dabar laukiame sprendimo“, - „Food Dive“ sakė „Coca-Cola“ atstovas. Jo teigimu, toks būdas spręsti ginčus numatytas pirminėje bendrovių bendradarbiavimo sutartyje.

Kol kas „Coca-Cola“ nepraneša, kada naujieji energetiniai gėrimai galėtų pasirodyti parduotuvių lentynose, tačiau Rodney Sacksas, „Monster“ vadovas, teigia, kad bendrovė naujų produktų paleidimą į rinką atidėjo iki kitų metų balandžio, kol ginčas bus išspręstas.

„Mūsų verslo santykiai ir veiklos vykdomos kaip įprasta, ir dabar tiesiog laukiame, kol trečia pusė pateiks savo vertinimą. Manome, kad sprendimas bus pasiektas greitai“, - sako p. Sacksas.

Panašiu metu, kai kilo kompanijų ginčas, rinkoje pasigirdo spekuliacijų apie tai, kad „Coca-Cola“ planuoja įsigyti daugiau „Monster“ akcijų. Tiesa, dabar Bonnie Herzogas, „Wells Fargo Securities“ analitikas, teigia, kad nesutarimą galima traktuoti kaip ženklą, bylojantį apie tai, kad „Coca-Cola“ bent kol kas planuoja išlaikyti status quo.

„Nors „Monster“ vadovybė nelinkusi daug komentuoti ir teigia nemananti, kad nesutarimas gali turėti įtakos jos santykiams su „Coca-Cola“, mes manome, kad bendrovių ginčas parodo, kad „Coca-Cola“ neplanuoja perimti kompanijos valdymo“, - sako jis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„BaltCap“ ruošiasi sujungti „Biosalą“ ir „Livinn“, o verslą išauginti kelis kartus Premium 5

Bendrovės „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“, perėmęs ekologiškų produktų parduotuvių tinklus „Biosala“...

Pramonė
2019.02.21
„Brexit“: kaip keisis prekyba lietuviškais produktais JK

Iki oficialaus Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Europos Sąjungos (ES) likus mažiau nei dvejiems...

Pramonė
2019.02.19
„Arimex“ įkūrėjas A. Jurskis: jau nebesvarbu, ar įmonė uždirbs 4, ar 6 mln. Eur Premium 29

Prieš penkerius metus nuo verslo valdymo atsitraukęs Arnas Jurskis, riešutais ir džiovintais vaisiais...

Pramonė
2019.02.19
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Coca-cola“ 2019 m. prognozės – ne optimistiškos

„Coca-cola“, prognozuodama, kaip seksis šiemet, nėra nusiteikusi optimistiškai – dėl globalaus ekonomikos...

Pramonė
2019.02.18
EK: produktai su pluoštinių kanapių ekstraktais negali būti tiekiami rinkai

Europos Komisija (EK) paskelbė, kad pluoštinės kanapės ekstraktai ir iš jų gauti produktai, kurių sudėtyje...

Pramonė
2019.02.14
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 2

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11
Kaip įsitvirtinti perpildytoje rinkoje: kepyklų įkūrėjų patirtis 1

Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau išlošia pirkėjas, nes gali rinktis ir pagal kainą, ir pagal kokybę ar...

Gazelė
2019.02.10
Lietuva nepritarė EP raginimui nutraukti ES sutartis su didžiaisiais tabako gamintojais 2

Lietuvos Vyriausybė šią savaitę nusprendė nepritarti Europos Parlamento raginimui nutraukti Europos Sąjungos...

Pramonė
2019.02.08
Klaipėdos žuvininkystės produktų aukciono gali nebelikti 2

Turto bankui nepavykus parduoti dėl finansinių sunkumų nebeveikiančios žuvies perdirbimo bendrovės Klaipėdos...

Pramonė
2019.02.08
Mėsos perdirbėjai nusiteikę pozityviai: investuoja į plėtrą Premium

Nors gausu nepalankių aplinkybių – kiaulių maras, sudėtinga eksporto plėtra ar kaimynų konkurencija, šalies...

Pramonė
2019.02.08
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kepyklėlių bumas sugrįžta: kaip šiame versle nenusvilti Premium 6

Nedidelė kepykla – verslas, kuris reikalauja palyginti nedaug investicijų, o prekės čia greito apyvartumo.

Gazelė
2019.02.06
Tendencijos gaiviųjų gėrimų pramonėje: grožio ir skonio nebeužtenka Premium

Gaiviųjų gėrimų pramonėje skonio ar dailaus pakuotės dizaino nebepakanka – vartotojai vis dažniau daugiau...

Pramonė
2019.02.04
Džiovintų vaisių ir riešutų pardavėjų plėtra: vieni į Skandinaviją, kiti – į Rytus Premium

Džiovintų vaisių ir riešutų pardavėjams praėję metai buvo sėkmingi – savo apyvartą bendrovės didino 10–13%.

Pramonė
2019.02.04
Ilga vasara ir naujovės sustabdė gaiviųjų gėrimų rinkos kritimą Premium

Ilga ir šilta vasara pernai augino gaiviųjų gėrimų pardavimus – ne vienus metus besitraukusi nealkoholinių...

Pramonė
2019.02.01
Lietuvos įmonėse rasta neaiškios kilmės jautienos iš Lenkijos 1

Lenkijos žiniasklaidoje pasirodžius informacijai apie šalies skerdykloje galbūt nelegaliai skerdžiamus...

Pramonė
2019.01.31
Kainų aritmetika: verslas PVM lengvatos dar nelaidoja Premium 1

Vyriausybei atmetus PVM lengvatą, smulkieji dar kartą įsitikino, kad konkurencingumo didinimas yra tik jų...

Gazelė
2019.01.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau