Duonininkų investicijos – į naujus produktus ir sąnaudų mažinimą

Šalies duonininkai pripažįsta, kad besitraukiančioje rinkoje plėstis nelengva. Augant veiklos sąnaudoms, didžiosios šalies kepyklos savo kitų metų investicijas kreipia ne į gamybos pajėgumų didinimą, o į darbo efektyvinimą, modernizaciją ir naujus produktus.
Duonos kategorija nėra lengva rinka traukiasi, pelningumas nedidelis. Tradicinės duonos segmentas Lietuvoje stagnuoja, bet tai yra viena iš priežasčių ieškoti naujienų, kurios galėtų būti patrauklios pirkėjams ir juos sugrąžinti, kalba Artūras ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti