„Švyturys-Utenos alus“ augina pajamas

Per pirmus 8 šių metų mėnesius Švyturios-Utenos alaus (ŠUA) pardavimo pajamos augo 10% iki 128 mln. Eur, praneša bendrovė. ŠUA pardavimų kiekiai sausio-rugpjūčio mėnesį siekė 88 mln. Eur ir buvo 3% didesni nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.
Metai buvo pilni iššūkių, tačiau išlaikėme lyderystę rinkoje ir savo rinkos dalį padidinome iki 42%, surengtoje spaudos konferencijoje kalba Rolandas Viršilas ŠvyturysUtenos alus ir Carlsberg grupės Baltijos šalyse vadovas.
Plečiasi eksporto rinkose
Ponas Viršilas džiaugiasi bendrovės plėtra užsienio rinkose jo teigimu, bendrovės eksporto apimtys per aštuonis šių metų mėnesius išaugo 35%.
Labiausiai 80% augo ŠUA eksportas į Rusiją, 80% į Baltarusiją, 75% į Jungtinę Karalystę.
Šios rinkos išlieka mums svarbiausiomis. Nepaisant to, ieškome ir naujų, negirdėtų rinkų. Pradėjome eksportuoti į Singapūrą, vyksta derybos dėl produkcijos tiekimo į Malaiziją, pasakoja p. Viršilas.
Kitais metais be tradicinių rinkų ŠUA ketina plėsti pardavimus Afrikos bei Pietryčių Azijos rinkose, didinti išvežimus į Kiniją.
Rinka traukiasi
Pono Viršilos teigimu, aludariams ši vasara buvo palanki prasidėjo anksti ir truko ilgai.
Bet nepaisant to per aštuonis šių metų mėnesius alaus rinka susitraukė 9,5%. Jei vasara būtų šalta ir lietinga, šis skaičius būtų dar didesnis 14,5%, aiškina p. Viršilas.
Per tris metus bendra alaus rinka Lietuvoje susitraukė 26%. ŠUA vadovo teigimu, tai drastiškas skaičius bet kokiam sektoriui.
Aludarių teigimu, keičiasi ir vartotojų įpročiai vartotojai vis dažniau renkasi nealkoholinį alų.
Nealkoholinis alus taip pat priskiriamas alaus segmentui ir sudaro jame 4,3% tai labai didelis skaičius, nes istoriškai nealkoholio alaus rinkos dalis niekuomet nebuvo didesnė kaip 1%, sako p. Viršilas.
Jei pernai ŠUA nealkoholinio alaus žmonės nusipirko 53% daugiau, tai 2018 m. augimas buvo dar spartesnis net 110%.
Traukiasi stipraus alaus pardavimai per 8 mėnesius jie sumažėjo 15%. Užtat auga premium klasės alaus populiarumas. ŠUA importuotų premium alaus prekės ženklų pardavimai didėjo 21%, lietuviškų 5%.
Skiriasi metodika
Šiemet Carlsberg grupė tebelieka pirmaujančia aludare Baltijos šalyse. Lietuvoje ŠUA tenka 42% rinkos (artimiausiam konkurentui 22%), Latvijoje Aldaris 27% (artimiausiam konkurentui 26%), Estijoje Saku 39% (artimiausiam konkurentai tenka tiek pat 39%)
Praėjusiais metais Švyturys-Utenos alus patyrė 2,79 mln. Eur grynųjų nuostolių 2,1 karto mažiau nei 2016 metais, kai įmonės nuostoliai buvo 5,84 mln. Eur.
Įmonės pardavimo pajamos per metus beveik nepakito ir buvo 81,546 mln. eurų, nurodoma Registrų centrui pateiktoje Švyturio-Utenos alaus 2017 metų ataskaitoje.
Tiesa, pačių aludarių pateikiami skaičiai skiriasi pristatydami 2017 m. rezultatus, bendrovės atstovai teigė, kad pernai bendrovė savo pajamas augino 8%, iki 153 mln. Eur.
Pono Viršilos teigimu, skaičiai skirtingi, nes skiriasi apskaitos metodika.
Skaičiai, kuriuos pristatome jums yra parengti pagal metodiką ir vidinius standartus, naudojamus visoje Carlsberg grupėje. Registrų centrui pateikiami duomenys pagal Lietuvos standartus, aiškina p. Viršilas.
Remiantis Creditinfo, ŠUA šiuo metu turi 342 darbuotojus.
Jungtinėje Karalystėje registruota Carlsberg UK Holdings Limited valdo 99,3% Švyturio-Utenos alaus akcijų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti