Vilniaus bendrovė „Saldainis“ turės sunaikinti 720.000 „Maša ir lokys“ saldainių

Publikuota: 2018-08-25
„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.

Vilniaus bendrovė „Saldainis“ turės sunaikinti beveik 720.000 vienetų iš Kinijos ir Turkijos atsivežtų Rusijos kuriamo animacinio serialo „Maša ir lokys“ ženklo saldainių. Be to, įmonė prekės ženklo savininkei, Maskvos „Animaccord“ turės atlyginti 68.000 Eur žalą, nutarė teismas.

Vilniaus apygardos teismas šią savaitę patenkino „Animaccord“ ieškinį ir pripažino, kad bendrovės „Saldainis“ į Lietuvą įvežtos prekės pažeidžia teises į „Masha“ ir „Masha and the Bear“ prekės ženklus. Vilniaus bendrovei uždrausta ateityje be Rusijos įmonės sutikimo naudoti šių ženklų gaminius.

„Kadangi Vilniaus teritorinės muitinės sulaikytos atsakovės prekė „Masha“ ir „Masha and the Bear“ pažymėtos tapačiais ar klaidinančiai panašiais į „Animaccord“ tarptautinius ir Europos Sąjungos prekių ženklus, ir dėl to yra didelė tikimybė visuomenei susiklaidinti  (...), teismas uždraudžia bendrovei „Saldainis“ ateityje gaminti, parduoti, pateikti į rinką, importuoti, eksportuoti, kaupti ir naudoti bet kokius gaminius, kurie pažymėti nurodytais prekių ženklais“, – rašoma teismo nutartyje.

Bendrovė „Saldainis“ taip pat įpareigota sunaikinti muitinės pernai lapkritį sulaikytus importuotus saldainius, guminukus bei kramtomąją gumą ir padengti su tuo susijusias išlaidas.

Bylos duomenimis, pasieniečiai sulaikė beveik 1.300 dėžių, kuriose buvo beveik 720.000 vienetų „Masha“ ar „Masha and the Bear“ saldainių, guminukų bei kramtomosios gumos. Jie į Lietuvą buvo įvežti  iš Kinijos ir Turkijos.

„Saldainis“ teismui nurodė sutinkanti, kad į Lietuvą įvežti saldainiai pažeidė Rusijos bendrovės teises į ženklus, sutiko ateityje nebeplatinti jų be „Animaccord“ sutikimo, taip pat savo lėšomis sunaikinti muitininkų sulaikytą produkciją.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Auga group“ dovana darbuotojams – akcijos 5

Lietuvos ekologiškų produktų gamintoja „Auga group“ savo valdomų įmonių darbuotojams paskirstys 2,55 mln.

Rinkos
10:35
Pernai pritrūkęs produkcijos „Volfas Engelman“ investuoja didindamas pajėgumus  6

Pernai su produkcijos trūkumu susidūrusi AB „Volfas Engelman“ didina gamybos pajėgumus – artėjant naujam...

Pramonė
2019.04.17
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 1

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Klaipėdos „Namų be gliuteno“ plėtra: sostinės naujokai jau mąsto apie Kauną Premium 4

Nuo pat verslo pradžios iš uostamiesčio siuntus kepinius pirkėjams už 300 km imta galvoti, kaip būti arčiau...

Gazelė
2019.04.10
„Vičiūnų“ grupė prašo leidimo kontroliuoti „Baltic food partners“ 2

Kauno mero Visvaldo Matijošaičio kontroliuojamos „Vičiūnų“ grupės bendrovė „RREI Holding“ prašo Konkurencijos...

Pramonė
2019.04.09
„Biržų duona“ apyvartą augino 15,41% 1

UAB „Biržų duona“ apyvarta 2018 m. siekė 11,89 mln. Eur — 15,41% daugiau nei 2017 m. Pasak Andriaus...

Pramonė
2019.04.08
Paskirtas naujas Kėdainių konservų fabriko vadovas

Koncerno „Vikonda“ vadovybė nauju Kėdainių konservų fabriko vadovu paskyrė Andrių Viazovskį, kuris pakeis...

Pramonė
2019.04.08
Sveiki produktai okupuoja parduotuvių lentynas – kaip iki jų prasibrauti ir smulkiesiems  Premium 1

Ne kiekvienas gamintojas yra geras pardavėjas, todėl kai kurie produktai, neatradę vietos parduotuvių...

Gazelė
2019.04.08
Šakių rajono vyndario kelias iki vyno gamybos užtruko 19 metų 

Prie pat Jurbarko, Kiduliuose (Šakių raj.), yra UAB „Vilkenta“. Kavinė-vyninė žinoma dėl Kidulių vyno, kurį...

Paslaugos
2019.04.07
„Vilniaus pergalė“ taikosi į naujus vartotojų segmentus 5

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ ieško kelių, kaip patraukti jaunesnių vartotojų dėmesį.

Rinkodara
2019.04.07
„KG Group“ į paukštidžių atnaujinimą šiemet investuos beveik 1,9 mln. Eur

Įmonių grupė „KG Group“, valdanti Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynus, per 2019 metus į paukštidžių...

Pramonė
2019.04.05
Verslą Šakių rajone kūrė visa vyndario šeima, o išgelbėjo sūnus Premium 1

Yra verslų, kuriuose itin svarbūs šeiminis ir regioninis motyvai. Vienas tokių verslų – vynininkystė ir...

Gazelė
2019.04.05
„Corona“ gamintojas už 1,7 mlrd. USD parduoda 30 savo prekės ženklų 2

„Corona“ alaus gamintojas „Constellation Brands Inc“ pranešė parduodantis 30 savo žemesnės klasės vynų ir...

Pramonė
2019.04.04
Beržų sulos renesansas – lietuviški produktai keliauja už Atlanto Premium 9

Beržų sulos surinkėjai ir perdirbėjai pastebi, kad domėjimasis sveika gyvensena skatina vartotojus prisiminti...

Pramonė
2019.04.03
Akcizu bus apmokestintas neapdorotas tabakas

Šių metų pabaigoje ketinama akcizu apmokestinti neapdoroto tabako gaminius. Akcizo tarifas bus tapatus...

Verslo aplinka
2019.04.03
Balandžio pabaigoje „Iceco ledai“ paleis naują įrangą 

Marijampolės valgomųjų ledų gamintoja  „Iceco ledai“ gamybos mastą šiemet ketina padidinti 15% –  bendrovė...

Pramonė
2019.03.29
Pirkėjai nori žuvies, ne meškerės 1

Kad iš augintojų verta virsti gamintojais ir siūlyti vartotojui galutinį produktą, patvirtina tiek...

Gazelė
2019.03.28
„Kalnapilio-Tauro“ nealkoholinio alaus pardavimai augo kartais 1

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinio alaus pardavimai litrais per praėjusius metus augo 2,5 karto ir...

Prekyba
2019.03.28
Vaisių, daržovių ir pieno vartojimo skatinimui – 2 mln. Eur 1

Pagal Europos Sąjungos (ES) mokykloms skirtą programą 2019–2020 m. mokslo metams 145 mln. Eur numatyta skirti...

Pramonė
2019.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau