„Coca-Coca“ vėl investuoja į gėrimus sportininkams

Publikuota: 2018-08-15
Ruben Sprich („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Ruben Sprich („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Bendrovė „Coca-Coca“ pranešė investuojanti į gėrimus sportininkams gaminančią „BodyArmor“ – vieną didžiausių tiek „PepsiCo“ prekės ženklo „Gatorade“, tiek pačios „Coca-Cola“ „Powerade“ konkurentų.

Nuo šiol „Coca-Cola“ bus antra pagal dydį bendrovės akcininkė, rašo CNN.

Į sportinius gėrimus gaminančią „BodyArmor“ jau kuris laikas žvalgosi tiek atletai, tiek kiti gėrimų gamintojai: į bendrovę nemažai yra investavęs JAV krepšinio žvaigždė Kobe Bryant, o 2016 m. savo investicijas į bendrovę iki 26 mln. USD padidino „Dr Pepper Snapple“.

„Ši bendrovė tikrai sukūrė pokyčius rinkoje“, - CNN cituoja Duane Stanford, leidinio „Beverage Digest“ redaktorių.

Dešimtmečius beveik 8 mlrd. USD vertės JAV gėrimų sportininkams industriją kontroliavo „Gatorade“, susišlavęs apie 75% visos rinkos. Vis dėlto, bendrovės pardavimų pajamos praėjusiais metais krito 0,5%, o jos rinkos dalis ėmė trupėti.

Kaip vieną tokio pokyčio priežasčių ekspertai vertina vartotojų norą rinktis sveikesnę produkciją.

Neseniai pirmą kartą istorijoje „Gatorade“ išleido gėrimą be cukraus. „Body Armor“, savo ruožtu, jau kuris laikas turi visą liniją mažai kaloringų gėrimų, kuriuose naudojami natūralūs saldikliai, skonio stiprikliai bei kokosų pienas. Bendrovė taip pat gamina vandenį su elektrolitais bei vitaminais.

Ponas Stanfordas „Body Armor“ strategiją vadina „puikiu pavyzdžiu, kaip verslininkai sugeba išnaudoti vartotojų įpročius bei patraukti didelių žaidėjų dėmesį“.

Jis taip pat pastebi, kad „Coca-Cola“ turi tradiciją investuoti į patrauklias jaunas kompanijas, prieš pranešant apie planus jas įsigyti – taip nutiko su „Honest Tea“.

Pati „Coca-Cola“ susitarimo detalių nekomentuoja, bet bendrovės atstovai teigia, kad po akcijų įsigijimo „Body Armor“ ir toliau veiks kaip atskiras prekės ženklas, tiesa – galės naudotis „Coca-Cola“ išpilstymo cechu. Bendrovė taip pat teigė neatmetanti galimybės ateityje įsigyti ir didesnę dalį „Body Armor“ akcijų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.19
Išaugus gėrimų vartojimui, į taromatus 2018 m. grąžinta rekordinis kiekis pakuočių 1

Pernai taromatams bei rankinio surinkimo punktams Lietuvos gyventojai grąžino rekordinį gėrimų pakuočių...

Pienas: galimybių eksporto plėtrai daug, bet prireiks pagalbos Premium

Europos Komisijos (EK) analitikai, pateikę savo prognozes žemės ūkiui iki 2030 m., regi pasaulinį pieno...

Agroverslas
2019.01.16
Auditoriai: ES maisto saugos sistema per daug apkrauta

Remiantis nauja Europos Audito Rūmų ataskaita, nors Europos Sąjungos (ES) sistema, skirta apsaugoti...

Agroverslas
2019.01.16
Nusprendė perkelti gamybą: įtakos turi padėtis darbo rinkoje Premium

Baltijos šalių malūnų grupę valdanti AB „Baltic Mill“ perkelia vieną iš savo įmonių „Balti veski“ iš Estijos...

Pramonė
2019.01.14
Stringant GPAIS virš įmonių pakibo naujų baudų grėsmė Premium 7

Pranašystės, kad dėl GPAIS sistemos broko gamintojams ir importuotojams gali tekti mokėti milijonines baudas...

Leidę smulkiesiems gaminti maistą namuose, žada dar daugiau palengvinimų Premium 6

Maisto gaminimo veiklą siekiantys pradėti smulkieji laukia, kol ims veikti siūloma paprastesnė tvarka gaminti...

Agroverslas
2019.01.10
„Metrail“ votis tvinksi: ministerija laikosi savo Premium 10

Aplinkos ministerija pateikė oficialią poziciją ir argumentus, kodėl garsiajame ginče dėl „Metrail“ nemato...

Finansai
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Viena parduotuvė Lenkijoje gali virsti šimtais tonų pardavimų Premium

Krekenavos agrofirmos parduotuvės Suvalkuose pardavimai viršijo optimistinę mėsos produktų gamintojo prognozę...

Be lenkiškos kiaulienos nepražūtų Premium 1

Lenkijai uždraudus lietuviškų kiaulių ir kiaulienos importą, Giedrius Surplys, žemės ūkio ministras,...

Agroverslas
2019.01.08
„Roquette Amilina“ prisijungs antrinę įmonę „Lignoterma“ 2

Panevėžio kviečių krakmolo ir glitimo gamybos bendrovė „Roquette Amilina“ prisijungs antrinę bioenergetikos...

Agroverslas
2019.01.07
Lengvinamos sąlygos smulkiems maisto gamintojams

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) parengė supaprastintų higienos reikalavimų maisto tvarkymo...

Agroverslas
2019.01.07
Prekybos centruose labiausiai skiriasi sūrio, grietinės ir sviesto kainos 11

Viešai pradėjus skelbti penkių didžiausių prekybos tinklų „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“ ir „Lidl“ 20-ies...

Agroverslas
2019.01.02
Pradėta skelbti oficialią informaciją apie maisto kainas prekybos tinkluose 12

Nuo šių metų pradžios specialiame tinklalapyje pradėta viešai skelbti oficiali informacija apie svarbiausių...

Agroverslas
2019.01.02
Lietuviai pagal išlaidas alkoholiui – treti ES 26

Lietuviai pagal išlaidų dalį alkoholiui 2017 metais užėmė trečią vietą Europos Sąjungoje (ES) – Lietuvos...

Agroverslas
2019.01.02
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
2019.01.01
Mėsą augaliniu maistu keičia kas dešimtas lietuvis 29

Apie 10% Lietuvos gyventojų suvartoja mažiau mėsos produktų arba jų iš viso atsisako, parodė šių metų rugsėjį...

Agroverslas
2018.12.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau