„Coca-Coca“ vėl investuoja į gėrimus sportininkams

Publikuota: 2018-08-15
Ruben Sprich („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Ruben Sprich („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Bendrovė „Coca-Coca“ pranešė investuojanti į gėrimus sportininkams gaminančią „BodyArmor“ – vieną didžiausių tiek „PepsiCo“ prekės ženklo „Gatorade“, tiek pačios „Coca-Cola“ „Powerade“ konkurentų.

Nuo šiol „Coca-Cola“ bus antra pagal dydį bendrovės akcininkė, rašo CNN.

Į sportinius gėrimus gaminančią „BodyArmor“ jau kuris laikas žvalgosi tiek atletai, tiek kiti gėrimų gamintojai: į bendrovę nemažai yra investavęs JAV krepšinio žvaigždė Kobe Bryant, o 2016 m. savo investicijas į bendrovę iki 26 mln. USD padidino „Dr Pepper Snapple“.

„Ši bendrovė tikrai sukūrė pokyčius rinkoje“, - CNN cituoja Duane Stanford, leidinio „Beverage Digest“ redaktorių.

Dešimtmečius beveik 8 mlrd. USD vertės JAV gėrimų sportininkams industriją kontroliavo „Gatorade“, susišlavęs apie 75% visos rinkos. Vis dėlto, bendrovės pardavimų pajamos praėjusiais metais krito 0,5%, o jos rinkos dalis ėmė trupėti.

Kaip vieną tokio pokyčio priežasčių ekspertai vertina vartotojų norą rinktis sveikesnę produkciją.

Neseniai pirmą kartą istorijoje „Gatorade“ išleido gėrimą be cukraus. „Body Armor“, savo ruožtu, jau kuris laikas turi visą liniją mažai kaloringų gėrimų, kuriuose naudojami natūralūs saldikliai, skonio stiprikliai bei kokosų pienas. Bendrovė taip pat gamina vandenį su elektrolitais bei vitaminais.

Ponas Stanfordas „Body Armor“ strategiją vadina „puikiu pavyzdžiu, kaip verslininkai sugeba išnaudoti vartotojų įpročius bei patraukti didelių žaidėjų dėmesį“.

Jis taip pat pastebi, kad „Coca-Cola“ turi tradiciją investuoti į patrauklias jaunas kompanijas, prieš pranešant apie planus jas įsigyti – taip nutiko su „Honest Tea“.

Pati „Coca-Cola“ susitarimo detalių nekomentuoja, bet bendrovės atstovai teigia, kad po akcijų įsigijimo „Body Armor“ ir toliau veiks kaip atskiras prekės ženklas, tiesa – galės naudotis „Coca-Cola“ išpilstymo cechu. Bendrovė taip pat teigė neatmetanti galimybės ateityje įsigyti ir didesnę dalį „Body Armor“ akcijų.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Latviai pradėjo gaminti marinuotų agurkų skonio degtinę 2

Prekės ženklo „Moskovskaya“ liniją papildė 4 nauji degtinės gėrimai, kuriems kurti panaudoti senoviniai...

Gazelė
2019.04.22
„Auga group“ dovana darbuotojams – akcijos 11

Lietuvos ekologiškų produktų gamintoja „Auga group“ savo valdomų įmonių darbuotojams paskirstys 2,55 mln.

Rinkos
2019.04.18
Pernai pritrūkęs produkcijos „Volfas Engelman“ investuoja didindamas pajėgumus  6

Pernai su produkcijos trūkumu susidūrusi AB „Volfas Engelman“ didina gamybos pajėgumus – artėjant naujam...

Pramonė
2019.04.17
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Klaipėdos „Namų be gliuteno“ plėtra: sostinės naujokai jau mąsto apie Kauną Premium 4

Nuo pat verslo pradžios iš uostamiesčio siuntus kepinius pirkėjams už 300 km imta galvoti, kaip būti arčiau...

Gazelė
2019.04.10
„Vičiūnų“ grupė prašo leidimo kontroliuoti „Baltic food partners“ 2

Kauno mero Visvaldo Matijošaičio kontroliuojamos „Vičiūnų“ grupės bendrovė „RREI Holding“ prašo Konkurencijos...

Pramonė
2019.04.09
„Biržų duona“ apyvartą augino 15,41% 1

UAB „Biržų duona“ apyvarta 2018 m. siekė 11,89 mln. Eur — 15,41% daugiau nei 2017 m. Pasak Andriaus...

Pramonė
2019.04.08
Paskirtas naujas Kėdainių konservų fabriko vadovas

Koncerno „Vikonda“ vadovybė nauju Kėdainių konservų fabriko vadovu paskyrė Andrių Viazovskį, kuris pakeis...

Pramonė
2019.04.08
Sveiki produktai okupuoja parduotuvių lentynas – kaip iki jų prasibrauti ir smulkiesiems  Premium 1

Ne kiekvienas gamintojas yra geras pardavėjas, todėl kai kurie produktai, neatradę vietos parduotuvių...

Gazelė
2019.04.08
Šakių rajono vyndario kelias iki vyno gamybos užtruko 19 metų 

Prie pat Jurbarko, Kiduliuose (Šakių raj.), yra UAB „Vilkenta“. Kavinė-vyninė žinoma dėl Kidulių vyno, kurį...

Paslaugos
2019.04.07
„Vilniaus pergalė“ taikosi į naujus vartotojų segmentus 5

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ ieško kelių, kaip patraukti jaunesnių vartotojų dėmesį.

Rinkodara
2019.04.07
„KG Group“ į paukštidžių atnaujinimą šiemet investuos beveik 1,9 mln. Eur

Įmonių grupė „KG Group“, valdanti Vilniaus ir Kaišiadorių paukštynus, per 2019 metus į paukštidžių...

Pramonė
2019.04.05
Verslą Šakių rajone kūrė visa vyndario šeima, o išgelbėjo sūnus Premium 1

Yra verslų, kuriuose itin svarbūs šeiminis ir regioninis motyvai. Vienas tokių verslų – vynininkystė ir...

Gazelė
2019.04.05
„Corona“ gamintojas už 1,7 mlrd. USD parduoda 30 savo prekės ženklų 2

„Corona“ alaus gamintojas „Constellation Brands Inc“ pranešė parduodantis 30 savo žemesnės klasės vynų ir...

Pramonė
2019.04.04
Beržų sulos renesansas – lietuviški produktai keliauja už Atlanto Premium 9

Beržų sulos surinkėjai ir perdirbėjai pastebi, kad domėjimasis sveika gyvensena skatina vartotojus prisiminti...

Pramonė
2019.04.03
Akcizu bus apmokestintas neapdorotas tabakas

Šių metų pabaigoje ketinama akcizu apmokestinti neapdoroto tabako gaminius. Akcizo tarifas bus tapatus...

Verslo aplinka
2019.04.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau