„Auga group“ produkcija bus prekiaujama Šiaurės Amerikoje

Publikuota: 2018-08-13
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Ekologiškų produktų gamintojos „Auga group“ produkcija bus prekiaujama Šiaurės Amerikoje, viename didžiausių pasaulio prekybos tinklų „Costco“.

Bendrovės dukterinė įmonė pasirašė tiekimo sutartį su Kanados „Costco Wholesale Canada Ltd“. Netrukus šio tinklo parduotuvėse pirkėjai galės įsigyti ekologiškų „AUGA“ sriubų. Kaip rašoma bendrovės išplatintame pranešime, pirmasis pagal šią sutartį pateiktas užsakymas yra kol kas didžiausias „Auga group“ užsienyje gautas užsakymas konservuotų produktų kategorijoje.

„Su „Costco“ atstovais susipažinome praėjusiais metais Čikagoje vykusioje parodoje. Derybos dėl mūsų produkcijos prekybos šiame tinkle truko mažiau nei metus. Vertinant kitų gamintojų patirtį, tai yra itin trumpas laikas, mat daugeliui jų patekti į „Costco“ užtrunka net 2-3 metus. Mums padėjo kokybę ir gamybos kontrolę įrodantys tarptautiniai sertifikatai, auditai. Tačiau norint patekti į „Costco“ parduotuves vien formalių dokumentų nepakanka. Paskutiniame derybų etape tinklo atstovai patys ragavo sriubas, rinko savo favorites. Su „Costco“ pasirašėme reguliaraus tiekimo sutartį, tad realias metines pardavimo šiame tinkle apimtis matysime gavę pakartotinius užsakymus“, – sako Laurynas Miškinis, „Auga group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas.

Bendrovės turimais duomenimis, šiuo metu tai vienintelis lietuviškas prekės ženklas „Costco“ tinkle. 

Tinklas visame pasaulyje turi daugiau kaip 700 parduotuvių, iš kurių beveik 100 įsikūrusios Kanadoje. Daugiau jų yra tik JAV – per 500. Nors parduotuvių skaičiumi šis tinklas rinkoje neišsiskiria, yra vienas didžiausių pasaulyje pagal apyvartą, kuri praėjusiais finansiniais metais siekė 129 mlrd. USD. Viena „Costco“ parduotuvė per metus vidutiniškai sugeneruoja daugiau kaip 160 mln. USD pajamų.

Tinklo parduotuvės nemažą rinkos dalį užima ir Meksikoje, Jungtinėje Karalystėje, Japonijoje, Taivane,  Pietų Korėjoje, Australijoje, keliose ES šalyse.

Bendrovė tikisi, kad patekus į Kanadoje veikiantį prekybos tinklą, ateityje bus žymiai paprasčiau pasiekti ir kitas svarbias rinkas, pavyzdžiui, JAV.

„Didelį dėmesį šis prekybos tinklas skiria ekologiškai produkcijai, o Kanada apskritai yra viena svarbiausių ekologinių rinkų. Šioje šalyje visą pagrindinių prekių krepšelį jau galima surinkti vien iš ekologiškų produktų. Patekimas į tokią rinką yra labai didelis laimėjimas“, – dėsto p. Miškinis.

Apie 80% „Auga group“ produkcijos šiuo metu yra parduodama užsienyje, daugiau kaip pusę visų pardavimų sudaro galutiniams vartotojams skirti maisto produktai.

„Auga group“ 2017 m. neaudituotos pardavimo pajamos siekė 48,78 mln. Eur ir buvo 23% didesnės nei 2016 m. atitinkamą laikotarpį, kai jos sudarė 39,63 mln. Eur.

Grupės įmonėse dirba daugiau kaip 1.200 darbuotojų, 88% bendrovės akcijų valdo „Baltic Champs Group“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas 3

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.19
Išaugus gėrimų vartojimui, į taromatus 2018 m. grąžinta rekordinis kiekis pakuočių 1

Pernai taromatams bei rankinio surinkimo punktams Lietuvos gyventojai grąžino rekordinį gėrimų pakuočių...

Pienas: galimybių eksporto plėtrai daug, bet prireiks pagalbos Premium

Europos Komisijos (EK) analitikai, pateikę savo prognozes žemės ūkiui iki 2030 m., regi pasaulinį pieno...

Agroverslas
2019.01.16
Auditoriai: ES maisto saugos sistema per daug apkrauta

Remiantis nauja Europos Audito Rūmų ataskaita, nors Europos Sąjungos (ES) sistema, skirta apsaugoti...

Agroverslas
2019.01.16
Nusprendė perkelti gamybą: įtakos turi padėtis darbo rinkoje Premium

Baltijos šalių malūnų grupę valdanti AB „Baltic Mill“ perkelia vieną iš savo įmonių „Balti veski“ iš Estijos...

Pramonė
2019.01.14
Stringant GPAIS virš įmonių pakibo naujų baudų grėsmė Premium 8

Pranašystės, kad dėl GPAIS sistemos broko gamintojams ir importuotojams gali tekti mokėti milijonines baudas...

Leidę smulkiesiems gaminti maistą namuose, žada dar daugiau palengvinimų Premium 6

Maisto gaminimo veiklą siekiantys pradėti smulkieji laukia, kol ims veikti siūloma paprastesnė tvarka gaminti...

Agroverslas
2019.01.10
„Metrail“ votis tvinksi: ministerija laikosi savo Premium 10

Aplinkos ministerija pateikė oficialią poziciją ir argumentus, kodėl garsiajame ginče dėl „Metrail“ nemato...

Finansai
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Viena parduotuvė Lenkijoje gali virsti šimtais tonų pardavimų Premium

Krekenavos agrofirmos parduotuvės Suvalkuose pardavimai viršijo optimistinę mėsos produktų gamintojo prognozę...

Be lenkiškos kiaulienos nepražūtų Premium 1

Lenkijai uždraudus lietuviškų kiaulių ir kiaulienos importą, Giedrius Surplys, žemės ūkio ministras,...

Agroverslas
2019.01.08
„Roquette Amilina“ prisijungs antrinę įmonę „Lignoterma“ 2

Panevėžio kviečių krakmolo ir glitimo gamybos bendrovė „Roquette Amilina“ prisijungs antrinę bioenergetikos...

Agroverslas
2019.01.07
Lengvinamos sąlygos smulkiems maisto gamintojams

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) parengė supaprastintų higienos reikalavimų maisto tvarkymo...

Agroverslas
2019.01.07
Prekybos centruose labiausiai skiriasi sūrio, grietinės ir sviesto kainos 11

Viešai pradėjus skelbti penkių didžiausių prekybos tinklų „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“ ir „Lidl“ 20-ies...

Agroverslas
2019.01.02
Pradėta skelbti oficialią informaciją apie maisto kainas prekybos tinkluose 12

Nuo šių metų pradžios specialiame tinklalapyje pradėta viešai skelbti oficiali informacija apie svarbiausių...

Agroverslas
2019.01.02
Lietuviai pagal išlaidas alkoholiui – treti ES 26

Lietuviai pagal išlaidų dalį alkoholiui 2017 metais užėmė trečią vietą Europos Sąjungoje (ES) – Lietuvos...

Agroverslas
2019.01.02
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
2019.01.01
Mėsą augaliniu maistu keičia kas dešimtas lietuvis 29

Apie 10% Lietuvos gyventojų suvartoja mažiau mėsos produktų arba jų iš viso atsisako, parodė šių metų rugsėjį...

Agroverslas
2018.12.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau