Dėl maisto šviežumo technologijos „Walmart“ – 2 mlrd. USD ieškinys

Publikuota: 2018-08-05
FILE PHOTO: A Walmart worker organises products for Christmas season at a Walmart store in Teterboro, New Jersey, U.S., October 26, 2016. REUTERS/Eduardo Munoz/File Photo
FILE PHOTO: A Walmart worker organises products for Christmas season at a Walmart store in Teterboro, New Jersey, U.S., October 26, 2016. REUTERS/Eduardo Munoz/File Photo

Technologijų kompanija „Zest Labs“ kaltina „Walmart“ intelektinės nuosavybės vagyste. Į teismą prekybos tinklą padavusi kompanija teigia, kad „Walmart“, kurdamas savo produktų šviežumo išlaikymo technologiją „Eden“ kopijuoja jų produktą „Zest Fresh“.

Praėjusių metų kovą visuomenei „Eden“ buvo pristatytas kaip kertinis akmuo „Walmart“ atliekų mažinimo strategijoje. Vis dėlto, Californijos „Zest Labs“ ir ją valdanti „Ecoark Holdings“ teigia, kad prekybos tinklas pažeidė įstatymus dėl prekybos paslapčių, pasinaudodamas duomenimis apie kompanijos kuriamą „Zest Fresh“ sistemą, gautais susitikimuose su jos atstovais 2015 m.

„Dėl to ėmėmės veiksmų – padavėme ieškinį dėl pasinaudojimo prekybos paslaptimis. Taip pat rengiame ieškinius dėl nesąžiningos konkurencijos, neskaidraus praturtėjimo ir apgavystės“, – „Fruitnet“ cituoja Peter Mehring, „Zest Labs“ vykdomąjį direktorių.

Metų pradžioje pristatydamas savo šviežumo išlaikymo sistemą „Walmart“ pasakojo, kad vartotojai šiandien nori daugiau garantijų, jog jų nusipirkta produkcija yra tikrai šviežia.

Kompanija teigia, kad sistema jau buvo įdiegta 43 paskirstymo centruose ir padėjo apsisaugoti nuo atliekų, vertų 86 mln. USD.

„Walmart“ teigia, kad idėja naujai sistemai gimė kompanijos kokybės departamento rengtuose programavimo maratonuose (angl. „hackathon“), kuriuose siekta sukurti naujus būdus užtikrinti šviežumą įvairiose tiekimo grandinės dalyse.

„Eden“ atstovai, savo ruožtu, tvirtina nustebę pastebėję tiek panašumo tarp savo ir „Walmart“ produkto ir kaltina kompaniją plagiavimu.

„Mes tikime, kad turime apsaugoti savo intelektinę nuosavybę ir vertę, kurią ji kuria mūsų akcininkams ir klientams. Dėl to reikalausime atlyginti daugiau kaip 2 mlrd. USD, iš dalies dėl to, kad „Walmart“ pranešė jog tiek vertės sistema jiems sukurs per 5 metus“, – p. Mehring.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
Mėsinę Suvalkijoje išsaugoję brolis ir sesuo kuria firmines parduotuves Premium

Veiklą pradėjus nuo kelionių į potencialių partnerių parduotuves, tiesioginio pardavimo neverta atsisakyti ir...

Gazelė
2019.03.17
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
„Idavang“ pernai patyrė 2,7 mln. eurų nuostolių

Didžiausia Lietuvoje kiaulių augintoja Danijos kapitalo bendrovė „Idavang“ pernai patyrė 2,7 mln.

Pramonė
2019.03.15
Lietuvoje yra erdvės ekologiškai produkcijai 2

Pernai Lietuvoje veikė 286 sertifikuotos įmonės, užsiimančios ekologiškų produktų perdirbimu, prekyba bei...

Pramonė
2019.03.15
„Stumbras“ dalį gamybos perkels iš Kauno į Alytų

Gamyklas „Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“ ir „Gubernija“ valdančios bendrovės „MV Group Production“...

Pramonė
2019.03.14
EP patvirtino taisykles, turinčias pažaboti nesąžiningą prekybininkų elgesį 2

Europos Parlamentas (EP) didele balsų dauguma patvirtino teisės aktą, kuris padės apsaugoti ūkininkus ir...

Pramonė
2019.03.14
Grybų karas: visi vienodi – kiekvienas originalus Premium 1

Dėl šokoladinių grybukų dizaino užvirę teisiniai ginčai tarp Vokietijos ir Lietuvos bendrovių parodė, kad...

Pramonė
2019.03.13
Kova dėl 23 mln. Eur – perdirbėjai pasijuto diskriminuojami Premium 1

Žemės ūkio ministerija (ŽŪM) norėtų, kad 23 mln. Eur ES parama, skirta žemės ūkio produkcijos perdirbėjams,...

Pramonė
2019.03.13
Pirkėjų sveikesnių gėrimų paieškos skatina gamintojų išradingumą

Ekologiškų ir natūralių produktų Lietuva eksportuoja daugiausia, palyginti su Latvija ir Estija. Vis...

Gazelė
2019.03.09
Vieni perdirbėjai skaičiavo nuostolius, kiti rado būdų didinti pelną Premium

Nors visi pieno perdirbėjai sutinka, kad praėję metai nebuvo patys lengviausi, bendrovių rezultatai...

Pramonė
2019.03.07
„Delikatesas“ investuoja į paukštieną – galės konkuruoti su lenkais Premium

Nors šalies paukštininkai kalba apie tai, kad konkuruoti su pigesne lenkiška paukštiena darosi vis sunkiau,...

Pramonė
2019.03.06
„Volfas Engelman“ pajamas augino 10% – pirko ir savi, ir kaimynai Premium 4

„Volfas Engelman“ skaičiuoja, kad praėję metai bendrovei buvo rekordiniai – pardavimo pajamas ji augino 9,9%...

Pramonė
2019.03.05
Prakiurdytas produkcijos iš Vietnamo konteineris kainavo 50.000 Eur, bet „Grepo“ plėtros nesustabdė Premium 1

Natūralių gaiviųjų gėrimų gamintojai tvirtina, kad vartotojus vis labiau apimanti sveikatingumo siekiamybė...

Gazelė
2019.03.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau