„Vičiūnai ir Ko“ padvigubino pelną

Publikuota: 2018-05-24
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Vičiūnų grupės“ žuvies ir kitos maisto produkcijos platinimu užsiimančios „Vičiūnai ir Ko“ pajamos praėjusiais metais išaugo iki 213,7 mln. Eur, o pelnas prieš mokesčius šoktelėjo beveik dvigubai – iki 1,38 mln. Eur.

Kaip teigiama bendrovės pranešime, išskirtinius įmonės rezultatus lėmė kelios priežastys: iš Lietuvos pradėtos valdyti ne tik Baltijos, bet ir viso Vakarų Europos regiono rinkos, kuriose išaugo pardavimai, sėkmingais stiprintas pagrindinis „Vičiūnų grupės“ „VIČI“ prekės ženklas ir išplėstas produkcijos asortimentas.

Pirmi metai, kai visa Europa valdyta iš Kauno

„Vykdydami strateginius verslo struktūros pokyčius, 2016-ųjų pabaigoje iš Belgijos į Kauną perkėlėme visų Vakarų rinkų valdymą. Viena vertus, taip pagrindinėje būstinėje sukoncentravome strateginį sprendimų priėmimą ir didesnę viso verslo kontrolę. Kita vertus, visoms 20 „Vičiūnų grupės“ pardavimo ir distribucijos įmonių kiekvienoje rinkoje suteikėme daugiau taktinės veikimo laisvės ir reikiamų resursų. Jau pirmaisiais metais matome, jog sprendimas pasiteisino“, – išplatintame pranešime teigia Šarūnas Matijošaitis, grupės valdybos pirmininkas.

Pasak jo, globalią rinkų priežiūrą sukoncentravus vienose rankose, o ekspertams vietoje palikus tvarkytis su jiems geriausiai pažįstamomis namų rinkomis, pradėta veiksmingiau valdyti bendrą verslo situaciją ir intensyviau plėstis.

Iki tol daugelį Vakarų Europos, Azijos ir kitų regionų rinkų valdžiusi „Vichiunai Europe“, kaip ir kitos regioninės grupės įmonės, nuo šiol kuruoja pardavimus vietos rinkoje – Beniliukso valstybėse.

Auga rinkų skaičius

Pasak Egidijaus Remeikio, „Vičiūnų ir Ko“ generalinio direktoriaus, gerus rezultatus lemia tiek skverbimasis į naujas, tiek nuoseklus pozicijų įtvirtinimas jau esamose grupės rinkose.

„Vienas iš 2017-ųjų sėkmės faktorių – intensyvi pardavimų plėtra tikslinėse rinkose. Nuosekliai stipriname pozicijas ir užimame vis didesnę rinkos dalį mums gerai pažįstamų Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos prekybos tinkluose. Žinoma, turime ir rinkų, kuriose norėtume pasitempti, pavyzdžiui, Ispanijoje, Prancūzijoje. Tam šiuo metu įgyvendinami pakankamai agresyvūs plėtros planai, rezultatų tikimės jau kitąmet“, – situaciją vertina „Vičiūnų ir Ko“ vadovas.

Prie to prisidėti turėtų ir 2018-ųjų pradžioje išplėstas „Vičiūnų grupės“ prekybos ir platinimo tinklas – Prancūzijoje platinimo bendrovė įsigyta, o Jungtinėje Karalystėje įsteigta nauja.

2017-aisiais bendrovei pavyko įsiskverbti į Vidurio Rytų ir Rytų Azijos rinkas – ten keliauja premium klasės „VIČI“ produktai.

Plečia asortimentą

Beveik prieš 3 dešimtmečius veikti pradėjusi „Vičiūnų grupė“ ilgą laiką augo ir buvo žinoma visų pirma kaip surimio produktų, arba krabų lazdelių, gamintoja. Ir nors grupė išlieka viena iš didžiausių surimio produkcijos gamintojų pasaulyje, o šis gaminys sudaro didžiąją dalį jos pardavimų, pastaraisiais metais gaminama ir realizuojama vis daugiau kitų žuvies ir jūrų gėrybių produktų.

2017-aisiais diversifikuodami grupės pardavimų krepšelį, „Vičiūnai ir Ko“ Vakarų rinkoms tiekė daugiau žuvies – lašišos, skumbrės ir silkės. Vis didesnio susidomėjimo tiek Baltijos šalyse, tiek Vakaruose sulaukia Gyoza koldūnai. Pavyzdžiui, Vokietijos rinkoje itin sėkmingai debiutavo ekologiški įvairių skonių Gyoza Bio koldūnai.

„Be platesnio asortimento, 2017–2018 m. kryptingai įgyvendiname ir kitą strateginį uždavinį – stiprinti nuosavą „VIČI“ prekės ženklą“, – teigia p. Remeikis.

Remiantis „Creditinfo“ duomenimis, „Vičiūnai ir ko“ pajamos praėjusiais metais siekė 213.69 mln. Eur. Grupėje dirba 167 darbuotojai. 50% bendrovės akcijų priklauso Visvaldui Matijošaičiui, 44% - bendrovei „Vičiūnai“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Verslo idėją parsivežė iš Kanados: produkto skonis – seniai pažįstamas

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
19:55
Išaugus gėrimų vartojimui, į taromatus 2018 m. grąžinta rekordinis kiekis pakuočių 1

Pernai taromatams bei rankinio surinkimo punktams Lietuvos gyventojai grąžino rekordinį gėrimų pakuočių...

Pienas: galimybių eksporto plėtrai daug, bet prireiks pagalbos Premium

Europos Komisijos (EK) analitikai, pateikę savo prognozes žemės ūkiui iki 2030 m., regi pasaulinį pieno...

Agroverslas
2019.01.16
Auditoriai: ES maisto saugos sistema per daug apkrauta

Remiantis nauja Europos Audito Rūmų ataskaita, nors Europos Sąjungos (ES) sistema, skirta apsaugoti...

Agroverslas
2019.01.16
Nusprendė perkelti gamybą: įtakos turi padėtis darbo rinkoje Premium

Baltijos šalių malūnų grupę valdanti AB „Baltic Mill“ perkelia vieną iš savo įmonių „Balti veski“ iš Estijos...

Pramonė
2019.01.14
Stringant GPAIS virš įmonių pakibo naujų baudų grėsmė Premium 7

Pranašystės, kad dėl GPAIS sistemos broko gamintojams ir importuotojams gali tekti mokėti milijonines baudas...

Leidę smulkiesiems gaminti maistą namuose, žada dar daugiau palengvinimų Premium 6

Maisto gaminimo veiklą siekiantys pradėti smulkieji laukia, kol ims veikti siūloma paprastesnė tvarka gaminti...

Agroverslas
2019.01.10
„Metrail“ votis tvinksi: ministerija laikosi savo Premium 10

Aplinkos ministerija pateikė oficialią poziciją ir argumentus, kodėl garsiajame ginče dėl „Metrail“ nemato...

Finansai
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Viena parduotuvė Lenkijoje gali virsti šimtais tonų pardavimų Premium

Krekenavos agrofirmos parduotuvės Suvalkuose pardavimai viršijo optimistinę mėsos produktų gamintojo prognozę...

Be lenkiškos kiaulienos nepražūtų Premium 1

Lenkijai uždraudus lietuviškų kiaulių ir kiaulienos importą, Giedrius Surplys, žemės ūkio ministras,...

Agroverslas
2019.01.08
„Roquette Amilina“ prisijungs antrinę įmonę „Lignoterma“ 2

Panevėžio kviečių krakmolo ir glitimo gamybos bendrovė „Roquette Amilina“ prisijungs antrinę bioenergetikos...

Agroverslas
2019.01.07
Lengvinamos sąlygos smulkiems maisto gamintojams

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) parengė supaprastintų higienos reikalavimų maisto tvarkymo...

Agroverslas
2019.01.07
Prekybos centruose labiausiai skiriasi sūrio, grietinės ir sviesto kainos 11

Viešai pradėjus skelbti penkių didžiausių prekybos tinklų „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“ ir „Lidl“ 20-ies...

Agroverslas
2019.01.02
Pradėta skelbti oficialią informaciją apie maisto kainas prekybos tinkluose 12

Nuo šių metų pradžios specialiame tinklalapyje pradėta viešai skelbti oficiali informacija apie svarbiausių...

Agroverslas
2019.01.02
Lietuviai pagal išlaidas alkoholiui – treti ES 26

Lietuviai pagal išlaidų dalį alkoholiui 2017 metais užėmė trečią vietą Europos Sąjungoje (ES) – Lietuvos...

Agroverslas
2019.01.02
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
2019.01.01
Mėsą augaliniu maistu keičia kas dešimtas lietuvis 29

Apie 10% Lietuvos gyventojų suvartoja mažiau mėsos produktų arba jų iš viso atsisako, parodė šių metų rugsėjį...

Agroverslas
2018.12.30
Lietuviško maisto eksportas: kur pasiekėme proveržį ir į kokias rinkas dairysimės kitąmet 6

Lietuvos maisto pramonės gaminama produkcija šiemet pasiekė daugiau kaip 130 pasaulio valstybių. Nors...

Agroverslas
2018.12.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau