„Vičiūnai ir Ko“ padvigubino pelną

Publikuota: 2018-05-24 13:20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Vičiūnų grupės“ žuvies ir kitos maisto produkcijos platinimu užsiimančios „Vičiūnai ir Ko“ pajamos praėjusiais metais išaugo iki 213,7 mln. Eur, o pelnas prieš mokesčius šoktelėjo beveik dvigubai – iki 1,38 mln. Eur.

Kaip teigiama bendrovės pranešime, išskirtinius įmonės rezultatus lėmė kelios priežastys: iš Lietuvos pradėtos valdyti ne tik Baltijos, bet ir viso Vakarų Europos regiono rinkos, kuriose išaugo pardavimai, sėkmingais stiprintas pagrindinis „Vičiūnų grupės“ „VIČI“ prekės ženklas ir išplėstas produkcijos asortimentas.

Pirmi metai, kai visa Europa valdyta iš Kauno

„Vykdydami strateginius verslo struktūros pokyčius, 2016-ųjų pabaigoje iš Belgijos į Kauną perkėlėme visų Vakarų rinkų valdymą. Viena vertus, taip pagrindinėje būstinėje sukoncentravome strateginį sprendimų priėmimą ir didesnę viso verslo kontrolę. Kita vertus, visoms 20 „Vičiūnų grupės“ pardavimo ir distribucijos įmonių kiekvienoje rinkoje suteikėme daugiau taktinės veikimo laisvės ir reikiamų resursų. Jau pirmaisiais metais matome, jog sprendimas pasiteisino“, – išplatintame pranešime teigia Šarūnas Matijošaitis, grupės valdybos pirmininkas.

Pasak jo, globalią rinkų priežiūrą sukoncentravus vienose rankose, o ekspertams vietoje palikus tvarkytis su jiems geriausiai pažįstamomis namų rinkomis, pradėta veiksmingiau valdyti bendrą verslo situaciją ir intensyviau plėstis.

Iki tol daugelį Vakarų Europos, Azijos ir kitų regionų rinkų valdžiusi „Vichiunai Europe“, kaip ir kitos regioninės grupės įmonės, nuo šiol kuruoja pardavimus vietos rinkoje – Beniliukso valstybėse.

Auga rinkų skaičius

Pasak Egidijaus Remeikio, „Vičiūnų ir Ko“ generalinio direktoriaus, gerus rezultatus lemia tiek skverbimasis į naujas, tiek nuoseklus pozicijų įtvirtinimas jau esamose grupės rinkose.

„Vienas iš 2017-ųjų sėkmės faktorių – intensyvi pardavimų plėtra tikslinėse rinkose. Nuosekliai stipriname pozicijas ir užimame vis didesnę rinkos dalį mums gerai pažįstamų Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos prekybos tinkluose. Žinoma, turime ir rinkų, kuriose norėtume pasitempti, pavyzdžiui, Ispanijoje, Prancūzijoje. Tam šiuo metu įgyvendinami pakankamai agresyvūs plėtros planai, rezultatų tikimės jau kitąmet“, – situaciją vertina „Vičiūnų ir Ko“ vadovas.

Prie to prisidėti turėtų ir 2018-ųjų pradžioje išplėstas „Vičiūnų grupės“ prekybos ir platinimo tinklas – Prancūzijoje platinimo bendrovė įsigyta, o Jungtinėje Karalystėje įsteigta nauja.

2017-aisiais bendrovei pavyko įsiskverbti į Vidurio Rytų ir Rytų Azijos rinkas – ten keliauja premium klasės „VIČI“ produktai.

Plečia asortimentą

Beveik prieš 3 dešimtmečius veikti pradėjusi „Vičiūnų grupė“ ilgą laiką augo ir buvo žinoma visų pirma kaip surimio produktų, arba krabų lazdelių, gamintoja. Ir nors grupė išlieka viena iš didžiausių surimio produkcijos gamintojų pasaulyje, o šis gaminys sudaro didžiąją dalį jos pardavimų, pastaraisiais metais gaminama ir realizuojama vis daugiau kitų žuvies ir jūrų gėrybių produktų.

2017-aisiais diversifikuodami grupės pardavimų krepšelį, „Vičiūnai ir Ko“ Vakarų rinkoms tiekė daugiau žuvies – lašišos, skumbrės ir silkės. Vis didesnio susidomėjimo tiek Baltijos šalyse, tiek Vakaruose sulaukia Gyoza koldūnai. Pavyzdžiui, Vokietijos rinkoje itin sėkmingai debiutavo ekologiški įvairių skonių Gyoza Bio koldūnai.

„Be platesnio asortimento, 2017–2018 m. kryptingai įgyvendiname ir kitą strateginį uždavinį – stiprinti nuosavą „VIČI“ prekės ženklą“, – teigia p. Remeikis.

Remiantis „Creditinfo“ duomenimis, „Vičiūnai ir ko“ pajamos praėjusiais metais siekė 213.69 mln. Eur. Grupėje dirba 167 darbuotojai. 50% bendrovės akcijų priklauso Visvaldui Matijošaičiui, 44% - bendrovei „Vičiūnai“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šveicarijos „Hochdorf Group“ pardavė pieno miltelių gamyklą Lietuvoje 3

Nuo 2010 metų Lietuvoje veikusi viena didžiausių Šveicarijos maisto gamybos įmonių „Hochdorf Group“ traukiasi...

Agroverslas
2018.06.20
„Vilniaus duona“ auga, bet apie plėtrą svarsto atsargiai Premium 1

Trupančioje duonos rinkoje „Vilniaus duonai“ augti padeda nauji produktai, inovacijos ir tendencijų...

Agroverslas
2018.06.20
„Mars Lietuva“ dividendams skyrė 40 mln. Eur 3

Vieno didžiausių pasaulyje maisto koncernų „Mars“ valdoma Gargždų maisto gyvūnams gamybos bendrovė „Mars...

Agroverslas
2018.06.18
„Vikondos“ pajamos smuko 2,1 karto 1

Verslininkės Jolantos Blažytės valdomas koncernas „Vikonda“ praėjusiais metais uždirbo 2,736 mln. Eur...

Pramonė
2018.06.15
„Orkla“ fabrikas Latvijoje: tai bus stambiausia sausainių gamykla Šiaurės šalyse 6

Plataus vartojimo prekių milžinė Šiaurės Europoje ir Baltijos šalyse „Orkla ASA“ priėmė sprendimą statyti...

Pramonė
2018.06.12
Jūra žmonijai grąžina šiukšles: dauguma midijų užterštos plastiku

Jūrų ir vandenynų tarša pradeda neigiamai veikti mūsų valgomo maisto kokybę. Naujas tyrimas parodė, kad...

Laisvalaikis
2018.06.11
Ilzenbergo dvaro ūkis mažina asortimentą ir renkasi naują kryptį Premium 1

Pieno, mėsos, daržovių, duonos gaminiai, konservai – Ilzenbergo dvaro ūkio produktų asortimentą šiandien...

Agroverslas
2018.06.11
Į 250 kambarių viešbutį ir biurus „Tauro“ teritorijoje investuoja 20 mln. Eur 6

Ne vienus metus apleista vienos pirmųjų Vilniaus alaus daryklų teritorija keičia veidą: griaunami seni...

Statyba ir NT
2018.06.08
„Vilniaus pergalė“: 16 naujų gaminių ir beveik 1,5 karto daugiau pelno 2

Vilniaus konditerijos AB „Vilniaus pergalė“, pretenduojanti įsigyti Šiaulių saldumynų fabriką „Naujoji Rūta“,...

Pramonė
2018.06.07
„Minordija“ augo iš duonos bei konditerijos segmentų

Žaliavų duonos gaminiams, konditerijai, pieno ir kitoms pramonės šakoms tiekėjos UAB „Minordija“ pajamos 2017...

Pramonė
2018.06.06
„Mars“ į tvarumą investuoja 1 mlrd. USD: tai atsipirks kelis kartus 3

„Mars“ investuoja 1 mlrd. USD į tvarumo programą. Nors susidomėjimas ekologija ir žemės ateitimi tampa vis...

Agroverslas
2018.06.06
Žuvies perdirbimo „Edega“: į JAV atvedė asmeninės pažintys 1

Žuvies perdirbimo UAB „Edega“ maždaug 6% savo produkcijos eksportuoja į JAV ir tikisi šią eksporto dalį...

Pramonė
2018.06.04
Populiarėjanti, bet vis dar gamintojų neišnaudota niša Premium

Veganiško, vegetariško, pagaminto nenaudojant glitimo ir kitokio sveiko bei saugaus maisto valgytojų daugėja,...

Agroverslas
2018.06.03
Pirmąjį ketvirtį „Vilniaus degtinė“ dirbo nuostolingai 1

„Vilniaus degtinė“ pirmąjį šių metų ketvirtį baigė su 315.500 Eur nuostoliu. Pernai atitinkamu laikotarpiu...

Agroverslas
2018.05.31
„Gubernija” pirmą ketvirtį baigė su nuostoliu 1

2018 m. pirmąjį ketvirtį AB „Gubernija“ baigė su 353.000 Eur. nuostoliu – 71% didesniu nei pernai.

Agroverslas
2018.05.31
Prokurorams nepavyko pakeisti Klaipėdos mėsinę išteisinusio teismo sprendimo

Prokurorams nepavyko pakeisti Klaipėdos teismo sprendimo, kuriuo buvo išteisinti šešėline prekyba įtariami...

Agroverslas
2018.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau