„Vičiūnai ir Ko“ padvigubino pelną

Publikuota: 2018-05-24
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Vičiūnų grupės“ žuvies ir kitos maisto produkcijos platinimu užsiimančios „Vičiūnai ir Ko“ pajamos praėjusiais metais išaugo iki 213,7 mln. Eur, o pelnas prieš mokesčius šoktelėjo beveik dvigubai – iki 1,38 mln. Eur.

Kaip teigiama bendrovės pranešime, išskirtinius įmonės rezultatus lėmė kelios priežastys: iš Lietuvos pradėtos valdyti ne tik Baltijos, bet ir viso Vakarų Europos regiono rinkos, kuriose išaugo pardavimai, sėkmingais stiprintas pagrindinis „Vičiūnų grupės“ „VIČI“ prekės ženklas ir išplėstas produkcijos asortimentas.

Pirmi metai, kai visa Europa valdyta iš Kauno

„Vykdydami strateginius verslo struktūros pokyčius, 2016-ųjų pabaigoje iš Belgijos į Kauną perkėlėme visų Vakarų rinkų valdymą. Viena vertus, taip pagrindinėje būstinėje sukoncentravome strateginį sprendimų priėmimą ir didesnę viso verslo kontrolę. Kita vertus, visoms 20 „Vičiūnų grupės“ pardavimo ir distribucijos įmonių kiekvienoje rinkoje suteikėme daugiau taktinės veikimo laisvės ir reikiamų resursų. Jau pirmaisiais metais matome, jog sprendimas pasiteisino“, – išplatintame pranešime teigia Šarūnas Matijošaitis, grupės valdybos pirmininkas.

Pasak jo, globalią rinkų priežiūrą sukoncentravus vienose rankose, o ekspertams vietoje palikus tvarkytis su jiems geriausiai pažįstamomis namų rinkomis, pradėta veiksmingiau valdyti bendrą verslo situaciją ir intensyviau plėstis.

Iki tol daugelį Vakarų Europos, Azijos ir kitų regionų rinkų valdžiusi „Vichiunai Europe“, kaip ir kitos regioninės grupės įmonės, nuo šiol kuruoja pardavimus vietos rinkoje – Beniliukso valstybėse.

Auga rinkų skaičius

Pasak Egidijaus Remeikio, „Vičiūnų ir Ko“ generalinio direktoriaus, gerus rezultatus lemia tiek skverbimasis į naujas, tiek nuoseklus pozicijų įtvirtinimas jau esamose grupės rinkose.

„Vienas iš 2017-ųjų sėkmės faktorių – intensyvi pardavimų plėtra tikslinėse rinkose. Nuosekliai stipriname pozicijas ir užimame vis didesnę rinkos dalį mums gerai pažįstamų Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos prekybos tinkluose. Žinoma, turime ir rinkų, kuriose norėtume pasitempti, pavyzdžiui, Ispanijoje, Prancūzijoje. Tam šiuo metu įgyvendinami pakankamai agresyvūs plėtros planai, rezultatų tikimės jau kitąmet“, – situaciją vertina „Vičiūnų ir Ko“ vadovas.

Prie to prisidėti turėtų ir 2018-ųjų pradžioje išplėstas „Vičiūnų grupės“ prekybos ir platinimo tinklas – Prancūzijoje platinimo bendrovė įsigyta, o Jungtinėje Karalystėje įsteigta nauja.

2017-aisiais bendrovei pavyko įsiskverbti į Vidurio Rytų ir Rytų Azijos rinkas – ten keliauja premium klasės „VIČI“ produktai.

Plečia asortimentą

Beveik prieš 3 dešimtmečius veikti pradėjusi „Vičiūnų grupė“ ilgą laiką augo ir buvo žinoma visų pirma kaip surimio produktų, arba krabų lazdelių, gamintoja. Ir nors grupė išlieka viena iš didžiausių surimio produkcijos gamintojų pasaulyje, o šis gaminys sudaro didžiąją dalį jos pardavimų, pastaraisiais metais gaminama ir realizuojama vis daugiau kitų žuvies ir jūrų gėrybių produktų.

2017-aisiais diversifikuodami grupės pardavimų krepšelį, „Vičiūnai ir Ko“ Vakarų rinkoms tiekė daugiau žuvies – lašišos, skumbrės ir silkės. Vis didesnio susidomėjimo tiek Baltijos šalyse, tiek Vakaruose sulaukia Gyoza koldūnai. Pavyzdžiui, Vokietijos rinkoje itin sėkmingai debiutavo ekologiški įvairių skonių Gyoza Bio koldūnai.

„Be platesnio asortimento, 2017–2018 m. kryptingai įgyvendiname ir kitą strateginį uždavinį – stiprinti nuosavą „VIČI“ prekės ženklą“, – teigia p. Remeikis.

Remiantis „Creditinfo“ duomenimis, „Vičiūnai ir ko“ pajamos praėjusiais metais siekė 213.69 mln. Eur. Grupėje dirba 167 darbuotojai. 50% bendrovės akcijų priklauso Visvaldui Matijošaičiui, 44% - bendrovei „Vičiūnai“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Per savaitę – 4 skundai dėl adatų maisto produktuose 4

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) įspėja vartotojus būti budrius – šalies parduotuvėse...

Agroverslas
2018.10.19
„Metrail“ istorijoje – nauja bylų lavina ir krizės nuojautos Premium 6

Milijonus taršos mokesčio dėl „Metrail“ istorijos turintys sumokėti gamintojai ir importuotojai vėl...

Pramonė
2018.10.19
Brangsta alaus žaliavos: aludariai kalba apie kainų kėlimą ir pelningumo mažėjimą Premium 3

Šalies aludariai ruošiasi ryškiam gamybos kaštų augimui – kitąmet prognozuojama, kad didės beveik visų...

Agroverslas
2018.10.19
Cukraus mokestį stumia į šoną Premium 2

Daliai saldžiųjų maisto produktų gamintojų įsipareigojus per kelerius metus gerokai sumažinti naudojamo...

Verslo aplinka
2018.10.18
ES žemės ūkio maisto produktų populiarinimui - 172 mln. Eur

Europos Komisija iš ES žemės ūkio biudžeto skirs 172,5 mln. Eur finansavimą ES žemės ūkio maisto produktams...

Agroverslas
2018.10.17
„Vilniaus duonai“ – 3,1 mln. Eur vertės investicija

Didžiausia šalies kepykla „Vilniaus duona“ gavo 3,1 mln. Eur investiciją iš bendrovės savininkės „Lantmännen...

Agroverslas
2018.10.17
Išstumti iš parduotuvių Joniškėlio aludariai atrado kitą nišą Premium 5

Nedidelė Joniškėlio aludarė „Joalda“ parduotuvėse neišsilaikė – negalėjo konkuruoti kaina su stambiaisiais...

Agroverslas
2018.10.15
Žemės ūkio ir maisto produktų eksportas – didžiausias per ketverius metus 1

Statistikos departamento išankstiniais duomenimis, 2018 m. sausio–rugpjūčio mėn. iš Lietuvos eksportuota...

Agroverslas
2018.10.12
„Švyturys-Utenos alus“ augina pajamas 1

Per pirmus 8 šių metų mėnesius „Švyturios-Utenos“ alaus (ŠUA) pardavimo pajamos augo 10% iki 128 mln. Eur,...

Agroverslas
2018.10.11
Pabrango pakuočių tvarkymas – ar sureaguos prekių kainos Premium 3

Atliekų vežėjams pabranginus pakuočių atliekų surinkimą, trys Lietuvoje veikiančios pakuočių tvarkymo...

Seimo komitetas ėmėsi alkoholio pakuočių

Seime skinasi kelią siekis uždrausti „vaikišką šampaną“, bet neketinama iš prekybos eliminuoti tiesiogiai...

Agroverslas
2018.10.10
Panevėžio „Alvas ir Ko“ plečiasi eksporto rinkose: esame ne tik fasuotojai Premium

Panevėžio „Alvas ir Ko“, užsiimanti maisto produktų importu, gamyba, prekyba ir logistika, sėkmingai plečiasi...

Agroverslas
2018.10.10
„Fazer Bakery Baltic” turi naują vadovą 5

Naujuoju „Fazer Bakery Baltic” generaliniu direktoriumi ir „Fazer Bakery Business Area“ valdybos nariu...

Agroverslas
2018.10.10
Kaip pardavimus didina „Baltgina“: restauruoti įrenginiai pasiekia viso pasaulio gamintojus Premium

Maisto pramonės techniką restauruojanti ir ja prekiaujanti Panevėžio bendrovė „Baltgina“ nebeišsitenka...

Agroverslas
2018.10.06
EP stiprina ūkininkų teises maisto tiekimo grandinėje 2

Europos Parlamento (EP) Žemės ūkio ir kaimo plėtros komitetas patvirtino taisyklių projektą, leisiantį geriau...

Agroverslas
2018.10.02
„McDonald‘s“ mėsainiuose neliks dirbtinių priedų 8

Bendrovė „McDonald‘s“ pranešė iš savo meniu šalinanti dirbtinius maisto priedus. Siekdama pritraukti daugiau...

Agroverslas
2018.09.30
Verslas jau dėlioja, kaip elgsis kietojo „Brexit“ atveju Premium 4

Kritusio svaro kurso ir įvestų prekių muitų derinys būtų toksiškas ir taptų rimtu išbandymu į Jungtinę...

Pramonė
2018.09.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau