Auga „Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai

Publikuota: 2018-05-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai litrais per praėjusius metus augo 8,5%.  

„Dėl šįmet įsigaliojusių alkoholio pardavimų ribojimų „Kalnapilio-Tauro“ grupė, amortizuodama praradimus, nealkoholinių gėrimų pardavimų auginimui skirs daugiau dėmesio nei anksčiau“, – bendrovės pranešime cituojamas Marijus Kirstukas, bendrovės generalinis direktorius.

Kaip teigiama bendrovės išplatintame pranešime, Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje pastebimai plėtėsi „Kalnapilio-Tauro grupės“ atstovaujamos gėrimų gamintojos „PepsiCo“ prekių ženklai, kurių pardavimai per dvylika mėnesių išaugo 40%.

Be „Pepsi“, „Kalnapilio-Tauro grupė“ dirba ir su kitais „PepsiCo“ produktais – gaiviaisiais gėrimais „Mirinda“, „7Up“ ir „Mountain Dew“, kurie, „Nielsen“ duomenimis, 2017 m. pagal pardavimo kiekį Lietuvoje užėmė 10,9% rinkos.

Auga ir kompanijos natūralių sulčių prekės ženklo „Cido“ pardavimai. Kompanijos duomenimis, pirmąjį šių metų ketvirtį jie padidėjo 11%.

Pasak p. Kirstuko, bendrovė mato dideles galimybes augti vandens rinkoje su prekės ženklu „Norte“, kurio pardavimai per pirmus tris šių metų mėnesius augo 36%.  

„Kalnapilio-Tauro grupėje“  Lietuvoje iš viso dirba 306 darbuotojai. Remiantis „Creditinfo“ Lietuva duomenimis, bendrovės pajamos 2016 m. siekė 53,46 mln. Eur.

100% „Kalnapilio-Tauro grupės“ akcijų valdo Danijos „Royal Unibrew“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nusprendė perkelti gamybą: įtakos turi padėtis darbo rinkoje Premium

Baltijos šalių malūnų grupę valdanti AB „Baltic Mill“ perkelia vieną iš savo įmonių „Balti veski“ iš Estijos...

Pramonė
2019.01.14
Stringant GPAIS virš įmonių pakibo naujų baudų grėsmė Premium 7

Pranašystės, kad dėl GPAIS sistemos broko gamintojams ir importuotojams gali tekti mokėti milijonines baudas...

Leidę smulkiesiems gaminti maistą namuose, žada dar daugiau palengvinimų Premium 6

Maisto gaminimo veiklą siekiantys pradėti smulkieji laukia, kol ims veikti siūloma paprastesnė tvarka gaminti...

Agroverslas
2019.01.10
„Metrail“ votis tvinksi: ministerija laikosi savo Premium 10

Aplinkos ministerija pateikė oficialią poziciją ir argumentus, kodėl garsiajame ginče dėl „Metrail“ nemato...

Finansai
2019.01.09
Iš arbatos grybo gamina nekaltą limonadą Premium 2

„Nekaltas limonadas“, – taip savo kuriamą gėrimą pristato kombučios „Būkčia“ gamintojai Laurynas Sužiedėlis...

Agroverslas
2019.01.08
Viena parduotuvė Lenkijoje gali virsti šimtais tonų pardavimų Premium

Krekenavos agrofirmos parduotuvės Suvalkuose pardavimai viršijo optimistinę mėsos produktų gamintojo prognozę...

Be lenkiškos kiaulienos nepražūtų Premium 1

Lenkijai uždraudus lietuviškų kiaulių ir kiaulienos importą, Giedrius Surplys, žemės ūkio ministras,...

Agroverslas
2019.01.08
„Roquette Amilina“ prisijungs antrinę įmonę „Lignoterma“ 2

Panevėžio kviečių krakmolo ir glitimo gamybos bendrovė „Roquette Amilina“ prisijungs antrinę bioenergetikos...

Agroverslas
2019.01.07
Lengvinamos sąlygos smulkiems maisto gamintojams

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) parengė supaprastintų higienos reikalavimų maisto tvarkymo...

Agroverslas
2019.01.07
Prekybos centruose labiausiai skiriasi sūrio, grietinės ir sviesto kainos 11

Viešai pradėjus skelbti penkių didžiausių prekybos tinklų „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“ ir „Lidl“ 20-ies...

Agroverslas
2019.01.02
Pradėta skelbti oficialią informaciją apie maisto kainas prekybos tinkluose 12

Nuo šių metų pradžios specialiame tinklalapyje pradėta viešai skelbti oficiali informacija apie svarbiausių...

Agroverslas
2019.01.02
Lietuviai pagal išlaidas alkoholiui – treti ES 26

Lietuviai pagal išlaidų dalį alkoholiui 2017 metais užėmė trečią vietą Europos Sąjungoje (ES) – Lietuvos...

Agroverslas
2019.01.02
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
2019.01.01
Mėsą augaliniu maistu keičia kas dešimtas lietuvis 29

Apie 10% Lietuvos gyventojų suvartoja mažiau mėsos produktų arba jų iš viso atsisako, parodė šių metų rugsėjį...

Agroverslas
2018.12.30
Lietuviško maisto eksportas: kur pasiekėme proveržį ir į kokias rinkas dairysimės kitąmet 6

Lietuvos maisto pramonės gaminama produkcija šiemet pasiekė daugiau kaip 130 pasaulio valstybių. Nors...

Agroverslas
2018.12.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau