„Pepsi“ ir „Coca-Cola“ ruošiasi naujiems mūšiams

Publikuota: 2018-04-30
Chip East  („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Chip East („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Amžinieji konkurentai „Pepsi“ ir „Coca-Cola“ džiaugiasi teigiamais praėjusių metų rezultatais ir ruošiasi naujam kolos karui. Tiksliau – arbatos, vandens ir ekologiškų vaisvandenių mūšiams. Abi kompanijos pristato naujus produktus bei pučia savo reklamos biudžetus.

Abi kompanijos, paskelbusios savo praėjusių metų finansinius rezultatus, džiaugiasi augimu. Panašu, kad gazuotų vaisvandenių gigantės nesiruošia nustoti konkuruoti ir savo pajėgas pildo vis naujais produktais.

Džiaugiasi plėtra

Nors „Pepsi“ savo ataskaitoje pripažįsta susidurianti su iššūkiais Jungtinės Karalystės vaisvandenių rinkoje, kaip rašo CNN, kompanijos prekės ženklai, nuo arabtų „Lipton“ iki probiotinių valomųjų gėrimų, fiksavo ženklų augimą Šiaurės Amerikoje.

Pardavimai augo ir Kinijoje, Indijoje, Brazilijoje, be to, prie gerų kompanijos rezultatų prisidėjo „Frito-Lay“ užkandžių verslas, valdantis tokius prekės ženklus kaip „Doritos“ ir „Quaker“.

Savo rezultatus „Pepsi“ paskelbė praėjus vos porai dienų, kai jais pasidalino ir „Coca-Cola“, taip pat pasidžiaugusi geresniais nei tikėtasi pardavimais bei pelnu, kuriuos daugiausia lėmė pirmasis proveržis per septynerius metus, Šiaurės Amerikoje pasiektas su „Diet Coke“ prekės ženklu.

Neseniai bendrovė pristatė keturis naujus dietinės kolos skonius, nutaikytus į jaunesnės kartos vartotojus.

Kaip atsakys?

„CNNMoney“ pasiteiravus „Pepsi“, kaip kompanija atsakys į konkurento žingsnius, Hughas Johnstonas, bendrovės vyriausias finansų vadovas, pasakojo, kad „Pepsi“ taip pat savo pagrindiniuose prekės ženkluose dirba su „kai kuo, turinčiu skonį“.

Tiesa, p. Johnstonas pripažino ir tai, kad kompanijai atsiperka ir jos „inovacijų strategija“ – naujų, netradicinių gazuotų gėrimų produktų plėtra.

Kaip vieną sektinų pavyzdžių „Pepsi“ atstovas pažymi naujus „Pepsi“ gazuoto vandens prekės ženklus. Į šią rinką koją kiša ir „Coca-Cola“, neseniai nusipirkusi teises į Meksikos prekės ženklą „Topo Chico“.

„Pepsi“ neseniai pristatė ir savo „Tropicana Coco Blends“ – ananasų ir persikų skonio gėrimus su kokosų vandeniu, naują ekologiškų gėrimų vaikams liniją be saldiklių ir dirbtinių skonių bei sportininkams skirtus gėrimus be anglaivandenių „Gatorade Zero“.

Daugiau dėmesio reklamai

Savo naują gėrimą „Mtn Dew Ice“ „Pepsi“ pristatė amerikietiškojo futbolo čempionato finale „SuperBowl“. Gėrimo reklamoje vaidino tokios žvaigždės kaip Morganas Freemanas ir Missy Elliot.

Ponas Johnstonas prasitarė, kad „Pepsi“ padidino savo reklamos biudžetą, bet pastebėjo, kad lygiai taip pat pasielgė ir konkurentas „Coca-Cola“.

Ši tendencija turėtų tęstis ir toliau – „Pepsi“ praneša vis daugiau dėmesio skirsianti ir tradicinių, ir naujų savo prekės ženklų reklamai, kuri keliasi į skaitemninę erdvę. Pono Johnstono teigimu, dabar 30% kompanijos išlaidų reklamai yra skiriama įvairioms skaitmeninėms platformoms.

Taigi, kaip rašo CNN, „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ mūšiai grįžta. Bet dabar juos bus galima stebėti ir per „Google“, „Youtube“, „Facebook“ bei „Instagram“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Mėsinę Suvalkijoje išsaugoję brolis ir sesuo kuria firmines parduotuves Premium

Veiklą pradėjus nuo kelionių į potencialių partnerių parduotuves, tiesioginio pardavimo neverta atsisakyti ir...

Gazelė
2019.03.17
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
„Idavang“ pernai patyrė 2,7 mln. eurų nuostolių

Didžiausia Lietuvoje kiaulių augintoja Danijos kapitalo bendrovė „Idavang“ pernai patyrė 2,7 mln.

Pramonė
2019.03.15
Lietuvoje yra erdvės ekologiškai produkcijai 2

Pernai Lietuvoje veikė 286 sertifikuotos įmonės, užsiimančios ekologiškų produktų perdirbimu, prekyba bei...

Pramonė
2019.03.15
„Stumbras“ dalį gamybos perkels iš Kauno į Alytų

Gamyklas „Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“ ir „Gubernija“ valdančios bendrovės „MV Group Production“...

Pramonė
2019.03.14
EP patvirtino taisykles, turinčias pažaboti nesąžiningą prekybininkų elgesį 2

Europos Parlamentas (EP) didele balsų dauguma patvirtino teisės aktą, kuris padės apsaugoti ūkininkus ir...

Pramonė
2019.03.14
Grybų karas: visi vienodi – kiekvienas originalus Premium 1

Dėl šokoladinių grybukų dizaino užvirę teisiniai ginčai tarp Vokietijos ir Lietuvos bendrovių parodė, kad...

Pramonė
2019.03.13
Kova dėl 23 mln. Eur – perdirbėjai pasijuto diskriminuojami Premium 1

Žemės ūkio ministerija (ŽŪM) norėtų, kad 23 mln. Eur ES parama, skirta žemės ūkio produkcijos perdirbėjams,...

Pramonė
2019.03.13
Pirkėjų sveikesnių gėrimų paieškos skatina gamintojų išradingumą

Ekologiškų ir natūralių produktų Lietuva eksportuoja daugiausia, palyginti su Latvija ir Estija. Vis...

Gazelė
2019.03.09
Vieni perdirbėjai skaičiavo nuostolius, kiti rado būdų didinti pelną Premium

Nors visi pieno perdirbėjai sutinka, kad praėję metai nebuvo patys lengviausi, bendrovių rezultatai...

Pramonė
2019.03.07
„Delikatesas“ investuoja į paukštieną – galės konkuruoti su lenkais Premium

Nors šalies paukštininkai kalba apie tai, kad konkuruoti su pigesne lenkiška paukštiena darosi vis sunkiau,...

Pramonė
2019.03.06
„Volfas Engelman“ pajamas augino 10% – pirko ir savi, ir kaimynai Premium 4

„Volfas Engelman“ skaičiuoja, kad praėję metai bendrovei buvo rekordiniai – pardavimo pajamas ji augino 9,9%...

Pramonė
2019.03.05
Prakiurdytas produkcijos iš Vietnamo konteineris kainavo 50.000 Eur, bet „Grepo“ plėtros nesustabdė Premium 1

Natūralių gaiviųjų gėrimų gamintojai tvirtina, kad vartotojus vis labiau apimanti sveikatingumo siekiamybė...

Gazelė
2019.03.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau