„Pepsi“ ir „Coca-Cola“ ruošiasi naujiems mūšiams

Publikuota: 2018-04-30
Chip East  („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Chip East („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Amžinieji konkurentai „Pepsi“ ir „Coca-Cola“ džiaugiasi teigiamais praėjusių metų rezultatais ir ruošiasi naujam kolos karui. Tiksliau – arbatos, vandens ir ekologiškų vaisvandenių mūšiams. Abi kompanijos pristato naujus produktus bei pučia savo reklamos biudžetus.

Abi kompanijos, paskelbusios savo praėjusių metų finansinius rezultatus, džiaugiasi augimu. Panašu, kad gazuotų vaisvandenių gigantės nesiruošia nustoti konkuruoti ir savo pajėgas pildo vis naujais produktais.

Džiaugiasi plėtra

Nors „Pepsi“ savo ataskaitoje pripažįsta susidurianti su iššūkiais Jungtinės Karalystės vaisvandenių rinkoje, kaip rašo CNN, kompanijos prekės ženklai, nuo arabtų „Lipton“ iki probiotinių valomųjų gėrimų, fiksavo ženklų augimą Šiaurės Amerikoje.

Pardavimai augo ir Kinijoje, Indijoje, Brazilijoje, be to, prie gerų kompanijos rezultatų prisidėjo „Frito-Lay“ užkandžių verslas, valdantis tokius prekės ženklus kaip „Doritos“ ir „Quaker“.

Savo rezultatus „Pepsi“ paskelbė praėjus vos porai dienų, kai jais pasidalino ir „Coca-Cola“, taip pat pasidžiaugusi geresniais nei tikėtasi pardavimais bei pelnu, kuriuos daugiausia lėmė pirmasis proveržis per septynerius metus, Šiaurės Amerikoje pasiektas su „Diet Coke“ prekės ženklu.

Neseniai bendrovė pristatė keturis naujus dietinės kolos skonius, nutaikytus į jaunesnės kartos vartotojus.

Kaip atsakys?

„CNNMoney“ pasiteiravus „Pepsi“, kaip kompanija atsakys į konkurento žingsnius, Hughas Johnstonas, bendrovės vyriausias finansų vadovas, pasakojo, kad „Pepsi“ taip pat savo pagrindiniuose prekės ženkluose dirba su „kai kuo, turinčiu skonį“.

Tiesa, p. Johnstonas pripažino ir tai, kad kompanijai atsiperka ir jos „inovacijų strategija“ – naujų, netradicinių gazuotų gėrimų produktų plėtra.

Kaip vieną sektinų pavyzdžių „Pepsi“ atstovas pažymi naujus „Pepsi“ gazuoto vandens prekės ženklus. Į šią rinką koją kiša ir „Coca-Cola“, neseniai nusipirkusi teises į Meksikos prekės ženklą „Topo Chico“.

„Pepsi“ neseniai pristatė ir savo „Tropicana Coco Blends“ – ananasų ir persikų skonio gėrimus su kokosų vandeniu, naują ekologiškų gėrimų vaikams liniją be saldiklių ir dirbtinių skonių bei sportininkams skirtus gėrimus be anglaivandenių „Gatorade Zero“.

Daugiau dėmesio reklamai

Savo naują gėrimą „Mtn Dew Ice“ „Pepsi“ pristatė amerikietiškojo futbolo čempionato finale „SuperBowl“. Gėrimo reklamoje vaidino tokios žvaigždės kaip Morganas Freemanas ir Missy Elliot.

Ponas Johnstonas prasitarė, kad „Pepsi“ padidino savo reklamos biudžetą, bet pastebėjo, kad lygiai taip pat pasielgė ir konkurentas „Coca-Cola“.

Ši tendencija turėtų tęstis ir toliau – „Pepsi“ praneša vis daugiau dėmesio skirsianti ir tradicinių, ir naujų savo prekės ženklų reklamai, kuri keliasi į skaitemninę erdvę. Pono Johnstono teigimu, dabar 30% kompanijos išlaidų reklamai yra skiriama įvairioms skaitmeninėms platformoms.

Taigi, kaip rašo CNN, „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ mūšiai grįžta. Bet dabar juos bus galima stebėti ir per „Google“, „Youtube“, „Facebook“ bei „Instagram“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šalies gamintojai įžvelgia naujų galimybių Japonijos rinkoje

Įsigaliojus šią savaitę pasirašytai Europos Sąjungos (ES) ir Japonijos laisvos prekybos sutarčiai,...

Agroverslas
2018.07.19
Sezono įkarštyje Ukrainos gėrimų pramonėje – sumaištis 2

Skysto chloro ir druskos rūgšties gamybą nutraukusi „Dniproazot“ gamykla sukėlė sumaištį Ukrainos gėrimų...

Pramonė
2018.07.19
Lietuviška mėsa bus eksportuojama į Honkongą 3

Honkongo kompetentinga institucija atsiuntė patvirtinimą, kad 10 Lietuvos mėsos perdirbimo įmonių gali...

Agroverslas
2018.07.18
Cukraus rinka: ES gamintojai griebiasi už galvos, lietuviai laikosi gerai Premium

Iš kvotų kokono išsivadavę Europos cukraus gamintojai puolė didinti gamybos mastus, o tai privertė kainas...

Agroverslas
2018.07.11
Dainų šventės dalyvių maitinimu suskubo rūpintis verslai 2

Kilus susirūpinimui dėl galimai netinkamai ruošiamo maisto Dainų šventės dalyviams, Remigijus Šimašius,...

Agroverslas
2018.07.04
Investuojantys „Kauno grūdai“ šiemet tikisi 338 mln. Eur pajamų

Verslininko Tautvydo Barščio valdoma grūdų perdirbimo AB „Kauno grūdai“ praėjusiais metais gavo 310,942...

Agroverslas
2018.07.03
GPAIS pereinamąjį laikotarpį pratęsė dar trims mėnesiams 14

Aplinkos ministras liepos 2 d. pasirašė įsakymą, kuriuo dar trims mėnesiams – iki spalio 1 d. – pratęsė...

Finansai
2018.07.03
„Vičiūnų grupė“ pelną didino 56% 8

„VG holding“, valdanti maisto gamybos grupę „Vičiūnų grupė“, savo pajamas praėjusiais metais augino 19%, o...

Agroverslas
2018.06.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau