„Pepsi“ ir „Coca-Cola“ ruošiasi naujiems mūšiams

Publikuota: 2018-04-30
Chip East  („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Chip East („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Amžinieji konkurentai „Pepsi“ ir „Coca-Cola“ džiaugiasi teigiamais praėjusių metų rezultatais ir ruošiasi naujam kolos karui. Tiksliau – arbatos, vandens ir ekologiškų vaisvandenių mūšiams. Abi kompanijos pristato naujus produktus bei pučia savo reklamos biudžetus.

Abi kompanijos, paskelbusios savo praėjusių metų finansinius rezultatus, džiaugiasi augimu. Panašu, kad gazuotų vaisvandenių gigantės nesiruošia nustoti konkuruoti ir savo pajėgas pildo vis naujais produktais.

Džiaugiasi plėtra

Nors „Pepsi“ savo ataskaitoje pripažįsta susidurianti su iššūkiais Jungtinės Karalystės vaisvandenių rinkoje, kaip rašo CNN, kompanijos prekės ženklai, nuo arabtų „Lipton“ iki probiotinių valomųjų gėrimų, fiksavo ženklų augimą Šiaurės Amerikoje.

Pardavimai augo ir Kinijoje, Indijoje, Brazilijoje, be to, prie gerų kompanijos rezultatų prisidėjo „Frito-Lay“ užkandžių verslas, valdantis tokius prekės ženklus kaip „Doritos“ ir „Quaker“.

Savo rezultatus „Pepsi“ paskelbė praėjus vos porai dienų, kai jais pasidalino ir „Coca-Cola“, taip pat pasidžiaugusi geresniais nei tikėtasi pardavimais bei pelnu, kuriuos daugiausia lėmė pirmasis proveržis per septynerius metus, Šiaurės Amerikoje pasiektas su „Diet Coke“ prekės ženklu.

Neseniai bendrovė pristatė keturis naujus dietinės kolos skonius, nutaikytus į jaunesnės kartos vartotojus.

Kaip atsakys?

„CNNMoney“ pasiteiravus „Pepsi“, kaip kompanija atsakys į konkurento žingsnius, Hughas Johnstonas, bendrovės vyriausias finansų vadovas, pasakojo, kad „Pepsi“ taip pat savo pagrindiniuose prekės ženkluose dirba su „kai kuo, turinčiu skonį“.

Tiesa, p. Johnstonas pripažino ir tai, kad kompanijai atsiperka ir jos „inovacijų strategija“ – naujų, netradicinių gazuotų gėrimų produktų plėtra.

Kaip vieną sektinų pavyzdžių „Pepsi“ atstovas pažymi naujus „Pepsi“ gazuoto vandens prekės ženklus. Į šią rinką koją kiša ir „Coca-Cola“, neseniai nusipirkusi teises į Meksikos prekės ženklą „Topo Chico“.

„Pepsi“ neseniai pristatė ir savo „Tropicana Coco Blends“ – ananasų ir persikų skonio gėrimus su kokosų vandeniu, naują ekologiškų gėrimų vaikams liniją be saldiklių ir dirbtinių skonių bei sportininkams skirtus gėrimus be anglaivandenių „Gatorade Zero“.

Daugiau dėmesio reklamai

Savo naują gėrimą „Mtn Dew Ice“ „Pepsi“ pristatė amerikietiškojo futbolo čempionato finale „SuperBowl“. Gėrimo reklamoje vaidino tokios žvaigždės kaip Morganas Freemanas ir Missy Elliot.

Ponas Johnstonas prasitarė, kad „Pepsi“ padidino savo reklamos biudžetą, bet pastebėjo, kad lygiai taip pat pasielgė ir konkurentas „Coca-Cola“.

Ši tendencija turėtų tęstis ir toliau – „Pepsi“ praneša vis daugiau dėmesio skirsianti ir tradicinių, ir naujų savo prekės ženklų reklamai, kuri keliasi į skaitemninę erdvę. Pono Johnstono teigimu, dabar 30% kompanijos išlaidų reklamai yra skiriama įvairioms skaitmeninėms platformoms.

Taigi, kaip rašo CNN, „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ mūšiai grįžta. Bet dabar juos bus galima stebėti ir per „Google“, „Youtube“, „Facebook“ bei „Instagram“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Besikeičianti JAV rinka tirpdo maisto pramonės milžinų pelną

Tokiems Amerikos maisto pramonės milžinams kaip „General Mills“, „Campbell Soup“, „Hershey“ ir „Pepsi“ šie...

Agroverslas
2018.05.23
Kinija kirto atliekų vežėjams, šie nori atsiimti iš gamintojų Premium 4

Bėdų dėl „Metrail“ išvargintiems gamintojams – naujas iššūkis. Atliekų vežėjai reikalauja, kad gamintojų ir...

„Orkla Health“ pakeitė pavadinimą

Maisto produktais ir papildais prekiaujanti UAB „Orkla Health“, priklausanti vienam iš didžiausių Norvegijos...

Agroverslas
2018.05.18
Barštys: derybos su „KG Group“ pirkėjais vyksta Premium

Pernai prakalbęs, kad pasaulinė maisto pramonė stambėja ir pavieniui tampa sunku išsilaikyti, Tautvydas...

Pramonė
2018.05.17
Teismas: „Pieno žvaigždės“ negali naudoti „Liliputo“ ženklo 1

Teismas uždraudė vienai didžiausių pieno perdirbimo įmonių „Pieno žvaigždės“ naudoti Lukšių pieninės sūrio...

Agroverslas
2018.05.14
„Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimai pernai ūgtelėjo 5% 1

Danijos „Royal Unibrew“ grupės valdoma antros pagal dydį Lietuvos alaus gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“...

Agroverslas
2018.05.14
Londone norima uždrausti greitojo maisto reklamas 2

Sadiqas Khanas, Londono meras, miesto viešajame transporte nori uždrausti greitojo maisto reklamas. Taip jis...

Agroverslas
2018.05.12
„Pienas LT“ generaliniu direktoriumi paskirtas Mantas Rudaitis

ŽŪK „Pienas LT“ valdybos sprendimu „Pienas LT“ generalinio direktoriaus pareigas pradeda eiti Mantas...

Vadyba
2018.05.10
„Coca-Cola“ visose Baltijos šalių mokyklose ribos prekybą gėrimais su pridėtiniu cukrumi 1

Tarptautinė nealkoholinių gėrimų gamybos lyderė „Coca-Cola“ Baltijos šalyse išplėtė jos iniciatyva pradinėse...

Agroverslas
2018.05.08
„Metrail“ dilema įmonėms: sumokėti mokestį ar palūkėti 2

Kol Aplinkos ministerija svarsto, ar pasirašyti su verslu taikos sutartį ginče dėl „Metrail“, 1.800 įmonių...

Auga „Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai litrais per praėjusius metus augo 8,5%.  

Agroverslas
2018.05.07
Ministerijos pozicija dėl taikos susitarimo „Metrail“ istorijoje – kitą savaitę

Aplinkos ministerija kitą savaitę žada pateikti atsakymą pakuočių gamintojus ir importuotojus vienijančioms...

Panevėžiečių prekės ženklą „Super Garden“ prekybininkai susirado patys

Prekės ženklo „Super Garden“ produkcijos – liofilizuotų uogų, vaisių, daržovių, prieskonių – galima įsigyti...

Agroverslas
2018.05.05
Dunauskams už 40% „Gubernijos“ akcijų sumokėta 3 mln. Eur 4

Verslininko Dariaus Mockaus netiesiogiai valdoma alkoholio gamybos  grupė „MV Group Production“ už beveik 40%...

Pramonė
2018.05.04
Naujos bėdos dėl „Metrail“ – VMI priskaičiavo delspinigius 1

Ar bus pasirašyta taikos sutartis ginče dėl „Metrail“, vis dar neaišku, tačiau aplinkosaugininkai jau tikrina...

Supaprastino maisto produktų ženklinimo reikalavimus

Atsižvelgusi į bendruosius maisto produktų ženklinimo reikalavimus nustatantį Europos Sąjungos (ES)...

Agroverslas
2018.05.03
Nusitaikė į migdolų pieną ir kokosų sviestą: tokie pavadinimai klaidina vartotojus 2

Kas bendro tarp migdolų pieno, kokosų sviesto ir sojos jogurto? Visi šie produktai naudojami kaip...

Agroverslas
2018.05.03
Pirmiausia nusprendė investuoti į švietimą apie liofilizavimą, vėliau – į liofilizatorius Premium

Pristatant vartotojams naują produktą, kurio perspektyva neabejojama, svarbu apskaičiuoti, kada ir pirkėjai...

Agroverslas
2018.05.02

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau