„Pepsi“ ir „Coca-Cola“ ruošiasi naujiems mūšiams

Publikuota: 2018-04-30
Chip East  („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Chip East („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Amžinieji konkurentai „Pepsi“ ir „Coca-Cola“ džiaugiasi teigiamais praėjusių metų rezultatais ir ruošiasi naujam kolos karui. Tiksliau – arbatos, vandens ir ekologiškų vaisvandenių mūšiams. Abi kompanijos pristato naujus produktus bei pučia savo reklamos biudžetus.

Abi kompanijos, paskelbusios savo praėjusių metų finansinius rezultatus, džiaugiasi augimu. Panašu, kad gazuotų vaisvandenių gigantės nesiruošia nustoti konkuruoti ir savo pajėgas pildo vis naujais produktais.

Džiaugiasi plėtra

Nors „Pepsi“ savo ataskaitoje pripažįsta susidurianti su iššūkiais Jungtinės Karalystės vaisvandenių rinkoje, kaip rašo CNN, kompanijos prekės ženklai, nuo arabtų „Lipton“ iki probiotinių valomųjų gėrimų, fiksavo ženklų augimą Šiaurės Amerikoje.

Pardavimai augo ir Kinijoje, Indijoje, Brazilijoje, be to, prie gerų kompanijos rezultatų prisidėjo „Frito-Lay“ užkandžių verslas, valdantis tokius prekės ženklus kaip „Doritos“ ir „Quaker“.

Savo rezultatus „Pepsi“ paskelbė praėjus vos porai dienų, kai jais pasidalino ir „Coca-Cola“, taip pat pasidžiaugusi geresniais nei tikėtasi pardavimais bei pelnu, kuriuos daugiausia lėmė pirmasis proveržis per septynerius metus, Šiaurės Amerikoje pasiektas su „Diet Coke“ prekės ženklu.

Neseniai bendrovė pristatė keturis naujus dietinės kolos skonius, nutaikytus į jaunesnės kartos vartotojus.

Kaip atsakys?

„CNNMoney“ pasiteiravus „Pepsi“, kaip kompanija atsakys į konkurento žingsnius, Hughas Johnstonas, bendrovės vyriausias finansų vadovas, pasakojo, kad „Pepsi“ taip pat savo pagrindiniuose prekės ženkluose dirba su „kai kuo, turinčiu skonį“.

Tiesa, p. Johnstonas pripažino ir tai, kad kompanijai atsiperka ir jos „inovacijų strategija“ – naujų, netradicinių gazuotų gėrimų produktų plėtra.

Kaip vieną sektinų pavyzdžių „Pepsi“ atstovas pažymi naujus „Pepsi“ gazuoto vandens prekės ženklus. Į šią rinką koją kiša ir „Coca-Cola“, neseniai nusipirkusi teises į Meksikos prekės ženklą „Topo Chico“.

„Pepsi“ neseniai pristatė ir savo „Tropicana Coco Blends“ – ananasų ir persikų skonio gėrimus su kokosų vandeniu, naują ekologiškų gėrimų vaikams liniją be saldiklių ir dirbtinių skonių bei sportininkams skirtus gėrimus be anglaivandenių „Gatorade Zero“.

Daugiau dėmesio reklamai

Savo naują gėrimą „Mtn Dew Ice“ „Pepsi“ pristatė amerikietiškojo futbolo čempionato finale „SuperBowl“. Gėrimo reklamoje vaidino tokios žvaigždės kaip Morganas Freemanas ir Missy Elliot.

Ponas Johnstonas prasitarė, kad „Pepsi“ padidino savo reklamos biudžetą, bet pastebėjo, kad lygiai taip pat pasielgė ir konkurentas „Coca-Cola“.

Ši tendencija turėtų tęstis ir toliau – „Pepsi“ praneša vis daugiau dėmesio skirsianti ir tradicinių, ir naujų savo prekės ženklų reklamai, kuri keliasi į skaitemninę erdvę. Pono Johnstono teigimu, dabar 30% kompanijos išlaidų reklamai yra skiriama įvairioms skaitmeninėms platformoms.

Taigi, kaip rašo CNN, „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ mūšiai grįžta. Bet dabar juos bus galima stebėti ir per „Google“, „Youtube“, „Facebook“ bei „Instagram“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Seimas sumažino taršos mokestį už metalines pakuotes

Seimas antradienį priėmė Mokesčio už aplinkos teršimą įstatymo pakeitimus, kuriais mokestį už aplinkos...

Finansai
16:08
Kalėdoms: eglutės skonio traškučiai, džinas su kalakutiena ir Briuselio kopūstų arbata

Prieš žiemos šventes ne vienas maisto gamintojas ruošiasi nustebinti pirkėjus. Kalėdinėmis pakuotėmis...

Agroverslas
2018.12.16
Kas iš to lietuviams, kad ES ir Japonija glaudžia pečius 1

Europos Parlamentas (EP) trečiadienį patvirtino ES ir Japonijos laisvosios prekybos sutartį, tad nuo 2019 m.

Agroverslas
2018.12.12
„Nordic Sugar Kėdainiai“ suplanavo 12 mln. Eur investicijas Premium

Investavusi į melasos saugyklą ir ekologinio cukraus gamybą, AB „Nordic Sugar Kėdainiai“ planuoja tolesnį...

Agroverslas
2018.12.12
2019-ųjų pokyčiai: mažesnis PVM spaudai ir malkoms, didesnis alkoholio akcizas 8

Periodinė spauda nuo 2019 m. sausio 1 d. bus apmokestinta lengvatiniu 5% pridėtinės vertės mokesčio (PVM)...

Verslo aplinka
2018.12.11
„Biovela Group“ statysis saulės jėgainę už 1,4 mln. Eur 5

„Biovela Group“ investuoja beveik 1,4 mln. Eur į 1,7 MW saulės jėgainę. Ji bus įrengiama ant grupės valdomos...

Energetika
2018.12.11
PVM spaudai ir malkoms mažės, akcizai stipriam alkoholiui – didės 7

Nuo 2019 m. sausio 1 d. spaudai taikomas pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifas bus nebe 9%, bet 5%, taip...

Verslo aplinka
2018.12.10
„Lavango group“ – antras plėtros etapas Klaipėdos LEZ

Maisto pramonės įrenginių gamintoja UAB „Lavango group“ investuoja į plėtrą – įsigijo papildomą 0,32 ha ploto...

Pramonė
2018.12.04
R. Karbauskis ir S. Skvernelis: didesnis stipraus alkoholio akcizas mažins vartojimą 6

Seimui planuojant svarstyti sveikatos apsaugos ministro siūlymą nuo 2019 metų kovo 10% padidinti akcizą...

Agroverslas
2018.12.04
Daugiau įmonių įsipareigojo mažinti cukraus ir druskos kiekį savo gaminiuose 5

Daugiau įmonių prisijungia prie Sveikatos apsaugos ministerijos (SAM) inicijuoto bendradarbiavimo susitarimo...

Agroverslas
2018.12.03
Lietuvos įmonės šiemet perdirbo mažiau pieno 1

Pieno perdirbimas Lietuvoje šiek tiek susitraukė – įtakos tam turėjo sumažėję lietuviškų pieno gaminių...

Agroverslas
2018.12.03
Maisto pramonės ateitis: mažas yra naujas didelis Premium

Inovacijos, skaidrumas, sugebėjimas būti arčiau pirkėjo – tai dalykai, be kurių ateities maisto pramonė...

Agroverslas
2018.12.03
Mažėjo „Gubernijos“ pardavimai 12

„Gubernijos“ pardavimai be akcizo per 2018 m. rugsėjo 30 d. pasibaigusį devynių mėnesių laikotarpį mažėjo...

Agroverslas
2018.11.30
„Vilkyškių pieninės“ pajamos mažėjo 3

„Vilkyškių pieninės“ pajamos per 9 šių metų mėnesius siekė 76,17 mln. Eur ir buvo 13% mažesnės nei pernai tuo...

Agroverslas
2018.11.30
„Vilniaus degtinė“ dirbo nuostolingai 2

Per 2018 m. rugsėjo 30 d. pasibaigusį devynių mėnesių laikotarpį „Vilniaus degtinės“ pardavimo pajamos be...

Agroverslas
2018.11.30
„Vičiūnų“ grupei leista perimti vienvaldę „Baltic Fish Export“ kontrolę

Konkurencijos taryba suteikė leidimą „Vičiūnų“ grupės bendrovei „RREI Logistics“ įsigyti 99,9% bendrovės...

Agroverslas
2018.11.30
„Pepsi“ ir „Coca Cola“ Pakistane investuos 1,4 mlrd. USD

Per keletą ateinančių metų dvi gėrimų gamintojos Pakistane ruošiasi investuoti 1,4 mlrd. USD, pranešė šios...

Agroverslas
2018.11.28
Stiprinama maisto kontrolė: slapti pirkėjai ir didesnės baudos

Vyriausybė trečiadienį pritarė Žemės ūkio ministerijos (ŽŪM) siūlymams vykdyti slaptus kontrolinius maisto...

Agroverslas
2018.11.28
Tyrimas: ko iš maisto pramonės lietuviai tikisi 2025?

Maisto pramonėje artėja pertekliaus amžius. Vartotojai, turėdami kaip niekad daug galimybių rinktis, maistui...

Agroverslas
2018.11.27
„Pieno žvaigždės“ pajamas augino 2,2% 1

Preliminariais neaudituotais duomenimis, AB „Pieno žvaigždės“ per 9 šių metų mėnesius gavo 130,8 mln. Eur...

Agroverslas
2018.11.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau