„Pepsi“ ir „Coca-Cola“ ruošiasi naujiems mūšiams

Publikuota: 2018-04-30
Chip East  („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Chip East („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Amžinieji konkurentai „Pepsi“ ir „Coca-Cola“ džiaugiasi teigiamais praėjusių metų rezultatais ir ruošiasi naujam kolos karui. Tiksliau – arbatos, vandens ir ekologiškų vaisvandenių mūšiams. Abi kompanijos pristato naujus produktus bei pučia savo reklamos biudžetus.

Abi kompanijos, paskelbusios savo praėjusių metų finansinius rezultatus, džiaugiasi augimu. Panašu, kad gazuotų vaisvandenių gigantės nesiruošia nustoti konkuruoti ir savo pajėgas pildo vis naujais produktais.

Džiaugiasi plėtra

Nors „Pepsi“ savo ataskaitoje pripažįsta susidurianti su iššūkiais Jungtinės Karalystės vaisvandenių rinkoje, kaip rašo CNN, kompanijos prekės ženklai, nuo arabtų „Lipton“ iki probiotinių valomųjų gėrimų, fiksavo ženklų augimą Šiaurės Amerikoje.

Pardavimai augo ir Kinijoje, Indijoje, Brazilijoje, be to, prie gerų kompanijos rezultatų prisidėjo „Frito-Lay“ užkandžių verslas, valdantis tokius prekės ženklus kaip „Doritos“ ir „Quaker“.

Savo rezultatus „Pepsi“ paskelbė praėjus vos porai dienų, kai jais pasidalino ir „Coca-Cola“, taip pat pasidžiaugusi geresniais nei tikėtasi pardavimais bei pelnu, kuriuos daugiausia lėmė pirmasis proveržis per septynerius metus, Šiaurės Amerikoje pasiektas su „Diet Coke“ prekės ženklu.

Neseniai bendrovė pristatė keturis naujus dietinės kolos skonius, nutaikytus į jaunesnės kartos vartotojus.

Kaip atsakys?

„CNNMoney“ pasiteiravus „Pepsi“, kaip kompanija atsakys į konkurento žingsnius, Hughas Johnstonas, bendrovės vyriausias finansų vadovas, pasakojo, kad „Pepsi“ taip pat savo pagrindiniuose prekės ženkluose dirba su „kai kuo, turinčiu skonį“.

Tiesa, p. Johnstonas pripažino ir tai, kad kompanijai atsiperka ir jos „inovacijų strategija“ – naujų, netradicinių gazuotų gėrimų produktų plėtra.

Kaip vieną sektinų pavyzdžių „Pepsi“ atstovas pažymi naujus „Pepsi“ gazuoto vandens prekės ženklus. Į šią rinką koją kiša ir „Coca-Cola“, neseniai nusipirkusi teises į Meksikos prekės ženklą „Topo Chico“.

„Pepsi“ neseniai pristatė ir savo „Tropicana Coco Blends“ – ananasų ir persikų skonio gėrimus su kokosų vandeniu, naują ekologiškų gėrimų vaikams liniją be saldiklių ir dirbtinių skonių bei sportininkams skirtus gėrimus be anglaivandenių „Gatorade Zero“.

Daugiau dėmesio reklamai

Savo naują gėrimą „Mtn Dew Ice“ „Pepsi“ pristatė amerikietiškojo futbolo čempionato finale „SuperBowl“. Gėrimo reklamoje vaidino tokios žvaigždės kaip Morganas Freemanas ir Missy Elliot.

Ponas Johnstonas prasitarė, kad „Pepsi“ padidino savo reklamos biudžetą, bet pastebėjo, kad lygiai taip pat pasielgė ir konkurentas „Coca-Cola“.

Ši tendencija turėtų tęstis ir toliau – „Pepsi“ praneša vis daugiau dėmesio skirsianti ir tradicinių, ir naujų savo prekės ženklų reklamai, kuri keliasi į skaitemninę erdvę. Pono Johnstono teigimu, dabar 30% kompanijos išlaidų reklamai yra skiriama įvairioms skaitmeninėms platformoms.

Taigi, kaip rašo CNN, „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ mūšiai grįžta. Bet dabar juos bus galima stebėti ir per „Google“, „Youtube“, „Facebook“ bei „Instagram“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
GPAIS rakštis: svarstomas naujas pereinamojo laikotarpio terminas Premium

Verslininkams su nerimu laukiant spalio 1 d., kai baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos...

Finansai
11:55
„Arvi“ į kalakutų kompleksą Baltarusijoje investuoja 48 mln. Eur 4

Marijampolės „Arvi ir Ko“ į kalakutų auginimo ir perdirbimo kompleksą Baltarusijoje investuoja 48 mln. Eur,...

Pramonė
09:18
„Auga Group“ vadovas: ekologiškas maistas nėra prabangos prekė 10

Kęstutis Juščius, „Auga Group“ valdybos pirmininkas, įsitikinęs, kad gamintojams atėjo puikus laikas...

Agroverslas
2018.09.22
Veryga žada eliminuoti iš mokyklų valgiaraščių sudarytojų verslininkus 3

Ministras Aurelijus Veryga žada išbraukti galimybę verslininkams dalyvauti sudarant mokyklų valgiaraščius.

Agroverslas
2018.09.20
Uždrausta prekiauti šokoladų „Kinder“ partija

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) informuoja, kad iš rinkos surenkama šokoladų „Kinder“...

Agroverslas
2018.09.20
Lietuviškas medus pradedamas eksportuoti į Japoniją

Lietuviškas medus jau pasieks ir Japonijos gyventojus. Šių metų pabaigoje čia pirmąją 10 tonų lietuviško...

Agroverslas
2018.09.19
„Coca-Cola“ svarsto apie gėrimų su kanapėmis gamybą 1

Gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ žvalgosi į sparčiai augančią gėrimų su kanapėmis rinką. Bendrovė...

Agroverslas
2018.09.18
Maisto pramonės gigantai atsigręžė į startuolius – skatina ne tik altruizmas 2

Pastaruoju metu apie savo startuolių akceleracijos programas pranešė tokie maisto pramonės gigantai kaip...

Agroverslas
2018.09.18
„Akvatera“ investuoja 4,3 mln. Eur į gamyklos atnaujinimą

Lietuvių naminių gyvūnų pašarų gamykla „Akvatera“ modernizacijai skiria 4,3 mln. Eur. Už 3,5 mln. Eur jau...

Agroverslas
2018.09.18
Rugpjūtį pieno supirkimo kaina mažėjo 0,1%

Rugpjūčio mėnesį, palyginus su liepa, vidutinė natūralaus pieno supirkimo kaina mažėjo 0,1% ir siekė 257,4...

Agroverslas
2018.09.18
Kinija iš Lietuvos norėtų importuoti daugiau jautienos ir grūdinių produktų

Kinija pasirengusi importuoti daugiau lietuviškos jautienos ir iš grūdinių kultūrų gaminamų produktų, po...

Agroverslas
2018.09.17
Maisto pramonės lyderiai: rezultatus lėmė pasaulinės kainų tendencijos Premium

2017 m. maisto pramonės lyderių sąraše dominuoja pieno, žuvų perdirbėjai ir alkoholinių gėrimų gamintojai.

Agroverslas
2018.09.14
Europos Parlamentas ragina gamintojus užtikrinti vienodą produktų kokybę

Europos Parlamentas (EP) ketvirtadienį paragino gamintojus neklaidinti vartotojų ir užtikrinti, kad...

Žuvų perdirbėjai žaliavų krizę išgyveno, naujas iššūkis – darbo jėga Premium 3

Dėl žaliavų kainų krizės 2016 m. žuvų perdirbėjams nebuvo lengvi. Vis dėlto Lietuvos žuvų perdirbimo...

Agroverslas
2018.09.11
„Nestle“: iki 2025 m. visa mūsų pakuotė bus perdirbama arba daugkartinė 1

Šveicarijos maisto milžinė „Nestle“ skelbia kad iki 2025 m. visa kompanijos naudojama pakuotė bus perdirbama...

Pramonė
2018.09.10
Mėnesio sandoris: „Coca-Cola“ žengia į kavinių verslą 5

JAV gėrimų milžinė „Coca-Cola“ paskutiniąją praėjusios vasaros dieną  pranešė apie 4,3 mlrd. Eur vertės...

Rinkos
2018.09.10
Ekspertų verdiktas, ar reikia užstato sistemos vyno ir degtinės buteliams Premium 8

Seimas rudens sesijoje grįš prie klausimo, ar reikia išplėsti Lietuvoje veikiančią taros užstato sistemą ir...

Pramonė
2018.09.07
Firminės parduotuvės – ne pagrindinis, bet vis dar naudingas prekybos kanalas Premium

Mėsos perdirbėjų nuomonės dėl firminių savo parduotuvių skiriasi. Vienos bendrovės sutinka, kad tai geras...

Agroverslas
2018.09.07
Lietuvos maisto pramonė šiemet eksportavo mažiau: gamintojai gręžiasi į kaimynus 1

Lietuvos maisto ir gėrimų pramonės eksportas pirmąjį šių metų pusmetį mažėjo. Pernai pirmąjį pusmetį...

Agroverslas
2018.09.05
Mažins „pakuotės“ mokestį, apmokestins elektroniką Premium 3

Seime – siūlymai gerokai sumažinti įmonių mokamą mokestį už aplinkos teršimą pakuočių atliekomis. Naujovių...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau