Japonijos IKEA lankytojai bus maitinami lietuviška sriuba

Publikuota: 2018-04-06
Neilo Hallo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Neilo Hallo („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Bendrovė „Auga Group“ sutarė dėl bendradarbiavimo su prekybos tinklu IKEA – Japonijoje esančių parduotuvių restoranams bus tiekiamos lietuvių gamintojų ekologiškos sriubos.

„IKEA sudomino aukštos kokybės europietiškos sriubos“, - aiškina Laurynas Miškinis, „Auga group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas.

Bendrovės ryšius užmezgė Japonijoje vykstančioje kasmetinėje maisto pramonės parodoje „Foodex Japan“.

„Jiems patiko mūsų produktų skonis. Tuomet metus vyko bandymai, focus grupių tyrimai, diskusijos dėl galimo receptūros keitimo. Šiemet vėl nuvykus į parodą buvo paskutinis trumpas susitikimas su IKEA atstovais, kuriame sutarėme nuo liepos 1 d. pradėti tiekti savo produkciją“, - pasakoja p. Miškinis.

Japonijos IKEA restoranuose bus galima įsigyti „Auga group“ gaminamų ekologiškų pomidorų, grybų, daržovių bei burokėlių sriubos.

„Buvo nuspręsta receptūros nekeisti, nes japonai pageidavo kažko europietiško. Ypač didelį įspūdį jiems paliko burokėlių sriuba, nes, nors mums burokas savaime suprantamas dalykas, ten žmonės tokios daržovės net nežino“, - aiškina „Auga group“ atstovas.

Kol kas kompanija sriubas tieks tik IKEA restoranams, bet vėliau jos turėtų atsirasti ir prekybos tinklo parduotuvėse.

Ekologiškų produktų gamintojos „Auga group“ 2017 metų neaudituotos pardavimo pajamos siekė 48,78 mln. Eur, grupė uždirbo 15,25 mln. eurų konsoliduoto bendrojo pelno. 88% „Auga group“ akcijų priklauso bendrovei „Baltic Champs Group".

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
EK: produktai su pluoštinių kanapių ekstraktais negali būti tiekiami rinkai

Europos Komisija (EK) paskelbė, kad pluoštinės kanapės ekstraktai ir iš jų gauti produktai, kurių sudėtyje...

Pramonė
2019.02.14
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 1

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11
Kaip įsitvirtinti perpildytoje rinkoje: kepyklų įkūrėjų patirtis 1

Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau išlošia pirkėjas, nes gali rinktis ir pagal kainą, ir pagal kokybę ar...

Gazelė
2019.02.10
Lietuva nepritarė EP raginimui nutraukti ES sutartis su didžiaisiais tabako gamintojais 2

Lietuvos Vyriausybė šią savaitę nusprendė nepritarti Europos Parlamento raginimui nutraukti Europos Sąjungos...

Pramonė
2019.02.08
Klaipėdos žuvininkystės produktų aukciono gali nebelikti 2

Turto bankui nepavykus parduoti dėl finansinių sunkumų nebeveikiančios žuvies perdirbimo bendrovės Klaipėdos...

Pramonė
2019.02.08
Mėsos perdirbėjai nusiteikę pozityviai: investuoja į plėtrą Premium

Nors gausu nepalankių aplinkybių – kiaulių maras, sudėtinga eksporto plėtra ar kaimynų konkurencija, šalies...

Pramonė
2019.02.08
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 10

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kepyklėlių bumas sugrįžta: kaip šiame versle nenusvilti Premium 6

Nedidelė kepykla – verslas, kuris reikalauja palyginti nedaug investicijų, o prekės čia greito apyvartumo.

Gazelė
2019.02.06
Tendencijos gaiviųjų gėrimų pramonėje: grožio ir skonio nebeužtenka Premium

Gaiviųjų gėrimų pramonėje skonio ar dailaus pakuotės dizaino nebepakanka – vartotojai vis dažniau daugiau...

Pramonė
2019.02.04
Džiovintų vaisių ir riešutų pardavėjų plėtra: vieni į Skandinaviją, kiti – į Rytus Premium

Džiovintų vaisių ir riešutų pardavėjams praėję metai buvo sėkmingi – savo apyvartą bendrovės didino 10–13%.

Pramonė
2019.02.04
Ilga vasara ir naujovės sustabdė gaiviųjų gėrimų rinkos kritimą Premium

Ilga ir šilta vasara pernai augino gaiviųjų gėrimų pardavimus – ne vienus metus besitraukusi nealkoholinių...

Pramonė
2019.02.01
Lietuvos įmonėse rasta neaiškios kilmės jautienos iš Lenkijos 1

Lenkijos žiniasklaidoje pasirodžius informacijai apie šalies skerdykloje galbūt nelegaliai skerdžiamus...

Pramonė
2019.01.31
Kainų aritmetika: verslas PVM lengvatos dar nelaidoja Premium 1

Vyriausybei atmetus PVM lengvatą, smulkieji dar kartą įsitikino, kad konkurencingumo didinimas yra tik jų...

Gazelė
2019.01.31
„KG Group“ į naują pakavimo įrangą investuos 600.000 Eur 5

Įmonių grupė „KG Group“ planuoja atnaujinti gaminamos produkcijos pakavimą. Užtikrinant mažesnį plastiko...

Pramonė
2019.01.29
„BaltCap“ fondas perka ekologiškų produktų parduotuvių tinklus „Livinn“ ir „Biosala“ 17

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF)...

Pramonė
2019.01.29
Auga lietuviško pieno eksportas į Latviją ir Lenkiją 2

Latviai per 2018–ųjų sausį–lapkritį iš Lietuvos išsigabeno pieno net 259% daugiau negu prieš metus, o pernai...

Pramonė
2019.01.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau