Nesutarus dėl „Brexit“, labiausiai nukentėtų britų maisto ir gėrimų pramonė

Publikuota: 2018-03-27
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Derybose dėl „Brexit“ nesutarus dėl prekybos ribojimų, labiausiai nukentėtų Jungtinės Karalystės (JK) maisto ir gėrimų pramonė.

JK prekybos rinkos tyrimų kompanijos „Retail Economy“ ir „Squire Patton Boggs“ atliktas tyrimas parodė, kad, nepasiekus susitarimo, dėl Pasaulio prekybos organizacijos tarifų maisto pramonė patirtų 8,9 milijardo Eur papildomų išlaidų, kurios atsilieptų maisto ir gėrimų kainoms šalyje, rašo „Fruit Net“.

Tyrime akcentuota tai, kad standartiniai tarifai, kurie būtų taikomi iš ES importuojamiems maisto produktams ir gėrimams būtų ženkliai didesni ne tarifai, pritaikomi ne maisto produktams. Kai kurioms prekėms, pavyzdžiui mėsai bei pieno produktams, tarifai galėtų išaugti iki 80 %.

Tam, kad bemuitis rėžimas ir toliau būtų taikomas maisto produktams ir gėrimams, ES iš Jungtinės Karalystės gali pareikalauyti prisitaikymo prie daug kitų ES reikalavimų, nesusijusių su prekyba.

„Jei Vyriausybei nepavyks šiuo klausimu rasti susitarimo su ES, šalyje bus matomas importinių prekių kainų augimas. Laikas bėga - trekybininkams reikia ruoštis bet kuriam scenarijui“, - „Fruit Net“ cituoja Richardą Limą, „Retail Economics“ vadovą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Estijos „BaltCap“ leista perimti „Sveikų produktų“ ir „Bio Salos“ kontrolę

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Estijos bendrovei „BaltCap“ netiesiogiai per fondą „BaltCap...

Pramonė
2019.02.18
„Coca-cola“ 2019 m. prognozės – ne optimistiškos

„Coca-cola“, prognozuodama, kaip seksis šiemet, nėra nusiteikusi optimistiškai – dėl globalaus ekonomikos...

Pramonė
2019.02.18
EK: produktai su pluoštinių kanapių ekstraktais negali būti tiekiami rinkai

Europos Komisija (EK) paskelbė, kad pluoštinės kanapės ekstraktai ir iš jų gauti produktai, kurių sudėtyje...

Pramonė
2019.02.14
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
„Žuvies pašto“ istorija: susitelkė į filė, o klesti šamo plėšiko kotletai Premium 2

Vartotojai nori skirti mažiau laiko maistui ruošti, bet valgyti kokybiškai. Todėl augintojai kuria naujus...

Gazelė
2019.02.11
Kaip įsitvirtinti perpildytoje rinkoje: kepyklų įkūrėjų patirtis 1

Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau išlošia pirkėjas, nes gali rinktis ir pagal kainą, ir pagal kokybę ar...

Gazelė
2019.02.10
Lietuva nepritarė EP raginimui nutraukti ES sutartis su didžiaisiais tabako gamintojais 2

Lietuvos Vyriausybė šią savaitę nusprendė nepritarti Europos Parlamento raginimui nutraukti Europos Sąjungos...

Pramonė
2019.02.08
Klaipėdos žuvininkystės produktų aukciono gali nebelikti 2

Turto bankui nepavykus parduoti dėl finansinių sunkumų nebeveikiančios žuvies perdirbimo bendrovės Klaipėdos...

Pramonė
2019.02.08
Mėsos perdirbėjai nusiteikę pozityviai: investuoja į plėtrą Premium

Nors gausu nepalankių aplinkybių – kiaulių maras, sudėtinga eksporto plėtra ar kaimynų konkurencija, šalies...

Pramonė
2019.02.08
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kepyklėlių bumas sugrįžta: kaip šiame versle nenusvilti Premium 6

Nedidelė kepykla – verslas, kuris reikalauja palyginti nedaug investicijų, o prekės čia greito apyvartumo.

Gazelė
2019.02.06
Tendencijos gaiviųjų gėrimų pramonėje: grožio ir skonio nebeužtenka Premium

Gaiviųjų gėrimų pramonėje skonio ar dailaus pakuotės dizaino nebepakanka – vartotojai vis dažniau daugiau...

Pramonė
2019.02.04
Džiovintų vaisių ir riešutų pardavėjų plėtra: vieni į Skandinaviją, kiti – į Rytus Premium

Džiovintų vaisių ir riešutų pardavėjams praėję metai buvo sėkmingi – savo apyvartą bendrovės didino 10–13%.

Pramonė
2019.02.04
Ilga vasara ir naujovės sustabdė gaiviųjų gėrimų rinkos kritimą Premium

Ilga ir šilta vasara pernai augino gaiviųjų gėrimų pardavimus – ne vienus metus besitraukusi nealkoholinių...

Pramonė
2019.02.01
Lietuvos įmonėse rasta neaiškios kilmės jautienos iš Lenkijos 1

Lenkijos žiniasklaidoje pasirodžius informacijai apie šalies skerdykloje galbūt nelegaliai skerdžiamus...

Pramonė
2019.01.31
Kainų aritmetika: verslas PVM lengvatos dar nelaidoja Premium 1

Vyriausybei atmetus PVM lengvatą, smulkieji dar kartą įsitikino, kad konkurencingumo didinimas yra tik jų...

Gazelė
2019.01.31
„KG Group“ į naują pakavimo įrangą investuos 600.000 Eur 5

Įmonių grupė „KG Group“ planuoja atnaujinti gaminamos produkcijos pakavimą. Užtikrinant mažesnį plastiko...

Pramonė
2019.01.29
„BaltCap“ fondas perka ekologiškų produktų parduotuvių tinklus „Livinn“ ir „Biosala“ 17

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF)...

Pramonė
2019.01.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau