Pirmiausia į turgų, vėliau – į feisbuką
FOTOGALERIJA Sauliaus Petručio pieno ūkis ir Pelėkalnio sūrių sūrinė (17 nuotr.)
Ūkininkai užaugintas ir pagamintas gėrybes pratę iškart vežti parduoti į turgų, o ypač pirmamečiai nieko nelaukę virsta e. ūkininkais ir savo produkciją pirmiausia siūlo feisbuke. Tačiau išbandžiusieji įvairią prekybą perspėja, kad vien internete augti nepavyks ir tik laiko klausimas, kada teks krauti prekes ant tikro prekystalio.
Geriausias prekybos kanalas ūkininkams yra tas, kuriam reikia skirti mažiausiai laiko. Jei nuolat stoviniuoji turgelyje nėra kada dirbti ūkyje, o jei užsidarai jame nėra kaip parduoti ir susipažinti su klientais. Smulkieji ir vidutiniai ūkiai įsi ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti