Sėkmingi verslo sprendimai: „Agmis“ „Salesforce“ paslaugas teiks su nauju „Bluelark“ prekės ženklu

Reklama publikuota: 2021-04-19
svg svg

Technologijų bendrovė „Agmis“, septynerius metus teikianti „Salesforce“ paslaugas Baltijos šalių regione, steigia dedikuotą „Salesforce“ paslaugų bendrovę. „Bluelark“ pavadinta įmonė Baltijos ir Šiaurės šalių regione klientams pasiūlys visą „Salesforce“ paslaugų paketą — nuo platformos diegimo bei administravimo, iki verslo procesų audito bei optimizavimo.

„Salesforce“ — tai efektyvi įmonės operacinė sistema, kurioje skirtingi bendrovės padaliniai gali sklandžiai dalintis informacija, ir net tūkstančius darbuotojų turinti įmonė su klientu geba bendrauti vienu balsu“, — teigė technologijų bendrovės „Agmis“ vadovas Saulius Kaukėnas.

„Salesforce“ sprendimai padeda įmonėms sklandžiau aptarnauti klientus, padidinti produktyvumą, sėkmingiau parduoti, automatizuoti rinkodaros procesus ir — svarbiausia — išnaudoti įmonės sukauptus duomenis efektyviems verslo sprendimams.

nuotrauka::1 left

Pasaulyje daugiau nei 150 tūkst. įmonių naudoja „Salesforce“ sklandžiam bendravimui su savo klientais. Tarp svarbiausių „Salesforce“ klientų — tokie verslo lyderiai kaip „Toyota“, „Amazon“, „Unilever“, „Adidas“. Nuo 2017-ųjų „Salesforce“ rinkos dalis kasmet auga daugiau nei 30%. Ypač spartus augimas fiksuojamas Vidurio Europos ir Šiaurės šalių regione.

„Agmis“ dar 2014 metais tapo vienu pirmųjų sertifikuotų „Salesforce“ partnerių Baltijos šalyse. Bendrovė yra ir vienintelis sertifikuotas „Salesforce“ atstovas Lietuvoje.

Sėkmės pamatas — darbuotojų kompetencijos

„Augant „Salesforce“ klientų skaičiui regione, jautėme poreikį atskirti „Salesforce“ paslaugas nuo „klasikinės“ „Agmio“ programavimo veiklos. Šį žingsnį ypač spartino konsultacinių paslaugų apimčių augimas. Atliepiant į klientų poreikius, mūsų „Salesforce“ komanda pildėsi ne tik programuotojais, bet ir verslo procesų analitikais ir verslo vystymo specialistais, padedančiais taikyti technologijas įmonių procesams valdyti“, — teigė S. Kaukėnas.

„Bluelark“ komandos branduolį sudaro per 30 tarptautinę patirtį sukaupusių „Salesforce“ specialistų.

Per praėjusius metus „Salesforce“ platformą Lietuvoje pradėjo naudoti kelios dešimtys stambių ir vidutinio dydžio šalies įmonių. Tarp jų — ir didžiausia regiono siuntų pristatymo bendrovė, kuriai „Salesforce“ klientų aptarnavimo sprendimai padėjo aptarnauti karantino metu itin išaugusius klientų srautus. Vienoje sparčiausiai augančių šalies finansinių paslaugų įmonių „Salesforce“ užtikrina sklandų naujų klientų įvedimo procesą.

„Prieš septynerius metus tapę „Salesforce“ partneriais, itin daug projektų vykdome užsienio rinkose — Skandinavijoje, JAV, net Pietų Afrikos Respublikoje. Tai leido komandai sukaupti didelę patirtį, kurią atsinešame į Lietuvos rinką“, — teigė „Bluelark“ pardavimų vadovas Jurgis Bakanas.

Tarp komandos tarptautinių projektų — draudimo paslaugų užsakymo procesų automatizavimas vienoje patikimiausių Afrikos finansinių paslaugų grupių „Old Mutual Insurance“, vairuotojų civilinės atsakomybės ir pridėtinių draudimo paslaugų portalas Pietų Afrikos Respublikos „Bidvest Insurance“ bendrovėje, ryšių su klientais platformos diegimas didžiausiam Namibijos telekomunikacijų operatoriui „Paratus Telecom“.

Augant „Salesforce“ specialistų poreikiui, bendrovė praėjusiais metais parengė pirmąją Lietuvoje „Salesforce“ specialistų mokymų programą „Salesforce Cloud Academy“.

„Per dešimtmetį „Salesforce“ rinkos dalis išaugo keletą kartų. Tai lėmė didelę „Salesforce“ vystymo specialistų paklausą visame pasaulyje. iki 2022 metų „Salesforce“ ekosistemoje dirbs 3.3 milijono darbuotojų. iš jų — daugiau nei 300 tūkstančių tiesioginių darbo vietų sukurta Europoje“, — teigė Jurgis Bakanas.

Lyderių patirtys Lietuvos verslui

„Bluelark“ veikla apima tiek strategines, tiek technines platformos konsultacijas.

nuotrauka::2 right

„Kelias tobulos klientų patirties link prasideda nuo strateginės konsultacijos: kokių verslo tikslų bendrovė siekia diegdama naują sistemą, kokiais technologiniais įrankiais geriausia valdyti procesus. „Salesforce“ yra nepaprastai lanksti sistema, apimanti sprendimus nuo pardavimų iki klientų savitarnos sistemų. Kaip „Salesforce“ platformos partneriai, pirmiausia padedame išgryninti įmonės poreikius, pagal juos pritaikome sistemą, rūpinamės jos diegimu, duomenų perkėlimu, įmonės darbuotojų apmokymu ar tolesniu platformos administravimu“, — teigė technologijų bendrovės „Agmis“ vadovas Saulius Kaukėnas.

Vadovo teigimu, CRM diegimo ar migracijos projektai — kompleksinės užduotys iš daugelio dedamųjų.

„Iš patirties žinome, kad pokyčių projektams reikalinga ne tik stipri techninė bei analitinė kompetencija, bet ir glaudus bendradarbiavimo ryšys. Vietinės rinkos suvokimas, greita reakcija ar net darbas toje pačioje laiko juostoje — vertės, kurias įvertino mūsų klientai jau įgyvendintuose bendrovės projektuose“, — teigė Saulius Kaukėnas.

Klientų sėkmės platforma

„Salesforce“ užtikrintai pirmauja ryšių su klientais platformų segmente, rinkos dalimi daugiau nei trigubai lenkdama artimiausius konkurentus.

Spartų „Salesforce“ augimą lėmė platformos universalumas ir holistinis požiūris į ryšių su klientais valdymą.

„Nors „Salesforce“ teikia atskirus įrankius pardavimams valdyti, klientams aptarnauti ar rinkodaros procesams vykdyti, didžiausia vertė atskleidžiama, kai jie sąveikauja tarpusavyje“, — teigė Jurgis Bakanas.

Kitas svarbus platformos pranašumas — gebėjimas ją taikyti specifiniams įmonės poreikiams. „Salesforce“ platformos modulius galima naudoti tarsi „Lego“ kaladėles derinant prie specifinių verslo procesų.

„Pavyzdžiui, COVID-19 pandemijai valdyti „Salesforce“ pasiūlė „Vaccine Cloud“ sprendimą. Platforma valdo skiepijamų asmenų tvarkaraštį, skiepijimą atliekančių darbuotojų resursus, siunčia automatinius pranešimus ir priminimus, kada pacientui atvykti, dalinasi pacientų statusu su nacionalinėmis sveikatos apsaugos sistemomis. Tai tik vienas iš pavyzdžių, kaip panaudoti iš „Salesforce“ įrankių jau sukurtą sprendimų šabloną. Ekosistemoje galima rasti daugybę konkrečiai verslo sričiai sukurtų paruoštukių, ar iš „Salesforce“ įrankių sukonstruoti tokį, kuris tinka konkrečios įmonės procesams“, — teigė J. Bakanas.

[infogram id="0e6208a7-9050-4fe1-ab0b-b549fac4ade9" prefix="6kg" format="interactive" title="Copy: „Novian Technologies“2"]

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Agmis
2021.04.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku