„NDX energijos“ grupė pernai pasiekė 129 mln. Eur apyvartą

Publikuota: 2018-05-14
Nerijus Numavičius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nerijus Numavičius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti maisto gamybos ir prekybos įmones, praėjusiais metais gavo 128,736 mln. Eur konsoliduotų pajamų – 7,3% daugiau nei 2016 metais, kai grupės apyvarta buvo 119,966 mln. Eur.

Bendrovė pernai uždirbo 2,902 mln. Eur grynojo pelno, teigiama Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje. Anksčiau įmonė skelbė 2016-aisiais uždirbusi 450.000 Eur grynojo pelno, tačiau eliminuojant asocijuotos įmonės išmokėtus dividendus, grynojo pelno rezultatas buvo pakoreguotas į nulį.

Įmonių grupę sudaro 20 bendrovių Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Baltarusijoje, Švedijoje, Vokietijoje, Nyderlanduose ir Čekijoje. Tarp jų: saugos įmonių grupė „Eurocash1“, Lenkijos konservų ir pusfabrikačių įmonė „Mispol“, Slovakijos daržovių konservų gamybos įmonė „Novofruct“, Švedijos naminių gyvūnų maisto gamintoja „Doggy“, Čekijos naminių gyvūnų maisto gamintoja „KSK Bono“.

2017-ųjų pabaigoje grupėje dirbo 2.329 darbuotojai (2016 metų pabaigoje – 2.251).

58,33% „NDX energijos“ akcijų valdo Nyderlanduose registruota „Metodika“, 29,77% – Kipro „Bertona Holdings Limited“, 11,9% – kiti akcininkai.


Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 1

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 5

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
Žongliravo Šiaulių banku, išpardavė „Baltiką“ Premium 1

Baltijos akcijų biržose penktadienį išskyrė prekyba Šiaulių banko akcijomis, kuriomis, kaip sako makleriai,...

Rinkos
2019.03.15
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Vilniaus prekyboje“ – naujas vadovas ir valdybos pirmininkė 12

Nuo penktadienio „Vilniaus prekybos“ valdybos pirmininke tapo Meri Navickė, o bendrovės vadovu Mantas...

Vadyba
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau